1 gün daha beklemeyin dedim ve bugünde yazmaya karar verdim <3
Tepki;
Deku;
Size sarılarak özür diledi ve siz onu affedene kadar başınızın etini yedi, sürekli özür diledi.
Katsuki;
Sinirli bir şekilde uzaklaştı. Yaptığının farkına sonradan vardı ve kendini affettirmek için size bir akşam yemeği yaptı ve size bir kolye vererek özrünü diledi.
Todoroki;
Yüzündeki endişeyi ve pişmanlığı gördünüz. Kendini affettirmek için bol bol soba yemeye gittiniz. Size sürekli sizi ne kadar sevdiğini hatırlattı ve o gün aklına geldikçe uyuyamadı.
İida;
İida adam gibi adamdır. Sizi incitmemeye çok dikkat ediyor, ve size vurmaz.
#İidaAdamdır
Denki;
Genelde sizden korktuğu için birşey yapamayan Kaminari bu sefer gerçekten sinirlenmişti ve bu sinirle size vurdu.
Sonra onu öldürdüğünüz için asla özür dileyemedi.
Kirishima;
Konu ne olursa olsun Kirishima size vuramaz. O yüzden Kiride adamdır.
Tokoyami;
*Dark Shadow oklavayla Tokoyami'yi kovalıyor.*
Sero;
Kendini affettirmek için ne istiyorsanız hepsini aldı ve birdaha bu hatayı yapmamaya özen gösterdi.
Shinsou;
Size sarıldı ve bunu yapmak istemediğini kendini kaybettiğini defalarca fısıldadı. Onun için ne kadar değerli olduğunuzu anlamanız için ne gerekiyorsa yaptı. Shinsou köleniz istediğinizi yapın ahahahha.
Monoma;
Her ne kadar gıcık ve kavgacı bir yapısı olsada size asla vurmaz. Yani sorun yok.
Tamaki;
Size vurmayı bırakın kavga bile etmiyor. Güvendesiniz.
Dabi;
Bu çin malı çakmağın pek pişman olduğu söylenemez. Nasıl olsa dönüp dolaşıp gene onun yanına geleceğinizi düşündüğü için umursamadı.
Toga;
Toga siz onu sinirlendirmediğiniz sürece size dokunmaz. Sinirlendirirseniz geçmiş olsun ama iyi tarafından bakın Toga içecek tonla kan bulmuş oldu.
Shigaraki;
Çok sinirli olsa bile size vurmaz yoksa geberirsiniz. Bunun olmasından korktuğu için sizin yanınızda gayet dikkatli davranıyor siz ona vursanız bile size dokunmaz. Çünkü sizi kaybetmek istemiyor.
Kai;
Kai'yi sinirlendirirseniz sıçtınız anlatmaya gerek bile yok.
Mizuki;
Yazar-Chan kendini öldürür, genede size vurmaz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim <3
Buarada ne cesaretse anneme bnha izletmeye başladım. 4.Bölüme geçtik. Mineta'nın bölümlerinden çok korkuyorum geldiği zaman inş niye böyle şeyler izliyorsun diyip ağzıma sıçmaz.
Yazar-Chanı rüyanızda görün~
Görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Tepkileri ⭐
FanfictionBnha karakterlerinin verdikleri tepkiler UwU eğer eklememi istediğiniz karakter varsa söyleyin. tepki alıyorum 🔥 Kapak Tasarımı @AydakiSakuraaa 'ya aittir.♥️