Tepki;
Deku;
Böyle birşey söylediği için pişmanlık çekti ve sizinle konuşmaya cesaret edemedi.
Bakugo;
Çok umursadığı söylenemez ama genede sizi öyle görmek onu üzdü.
İida;
Size ner söyleneni ciddiye almamanız konusunda 2 saat azarladı. ;-;
Todoroki;
Üzüldü ama herzamanki gibi belli etmedi. Birdaha saçınız hakkında hiç konuşmadı
Kaminari;
-Güzelim sadece şaka yapmıştım.. ama sen her halinle güzelsin. Buda yakışmış.
Kirishima;
Kirishima'nın böyle birşey diyeceğini düşünmüyorum. O yüzden burayı geçiyorum.
Tokoyami;
Dark Shadow kesmenize izin vermedi.
Sero;
Sero 7/24 sizi kontrol ettiği için asla kesemediniz.
Shinsou;
-Ehh, bu daha iyi olmuş sanırım?
Monoma;
-En azından böyle daha çok insana benzemişsin ahahahah.
-Bu beğendiğin anlamına mı geliyor?Sizi kendine çekip oldukça ciddi bir ses tonu ve yüz ifadesiyle konuşmaya başladı.
-Seninle sadece dalga geçiyordum Y/N. Birdaha böyle birşey yapma. Sen olduğun gibi mükemmelsin ve benim için bile olsa değişmene gerek yok.
Tamaki;
Tamaki sizin yeryüzündeki bir elmas olduğunuzu düşünüyor. Tabikii de sizi her halinizle seviyor ve böyle birşey söylemedi.
Dabi;
-En azından artık sevilecek birşeye benziyorsun..
Toga;
-Benimde saçım kısa, aynı olduk! Neyse onu bunu boşver gel insan kesmeye gidelim.
Shigaraki;-Benim beğenmem için değişmeye çalıştığını görebiliyorum. Ama buna gerek yok Y/N. Seni sevmem için saçının uzun yada kısa olmasının hiçbir önemi yok.
Kai;
-Hala hiçbirşeye benzemiyorsun..
#FairylerİçindeBoğulİnş
Mizuki(Yazar);
Yazar-Chan size öyle birşey söylemez. Ama o an sinirliyse ve böyle dediyse sizin için kalçasına kadar gelen saçlarını kesti.
Yazar-Chan sizi seviyor~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha Tepkileri ⭐
FanfictionBnha karakterlerinin verdikleri tepkiler UwU eğer eklememi istediğiniz karakter varsa söyleyin. tepki alıyorum 🔥 Kapak Tasarımı @AydakiSakuraaa 'ya aittir.♥️