~Bölüm 2~

102 8 1
                                    

Yine merhabaaaa 2. bölüm ile buradayığmmm! Hadi başlayalım..

Çektiğin fotoğraflara teker teker bakarken Draco yavaşça gözlerini aralar.

Draco : Geldikmi..

Y/n : Sayılır.

Sana bakıp gülümsemeye başlar.

Y/n : Ne var be ?!

Draco : Hiiiiiiç

Y/n : Herneyse.

Tren yavaşça durur.Ayağa kalkarsınız.Draco etrafı süzmeye başlar birşey ararmış gibi.Valizini görünce durup valizine bakar.Sende o sırada Draco'yu izliyorsundur .Valizini indirir.

Y/n : Yardımını isteyen olmadı.

Draco'nun eline uzanırsın valizini almak için ama Draco hemen elini geri çeker.

Draco : Bir beyefendi olarak bu kadar ağır bi valizi bir bayana taşıtmak bana yakışmaz!

Y/n : Bir beyefendi olarak bir bayanı rahatsız etmen sana çok yakışıyor dimi ?!

Draco : Üfff ne konuştun be!

Kapıyı açıp koridorda ilerlemeye başlar.Sende hızla arkasından gidersin.Trenden çıkıp sallara ilerlersiniz.Salların başında Hagrid sizi bekliyordur.Draco'yu ve seni görünce yüzü düşer.Hagrid'in yanında durursunuz.

Hagrid : Draco bu yeni kız sanırım...İsmi lazım değilin kızı..?

Y/n : Birincisi benim bi adım var ve adım Y/n ikincisi evet Voldemort'un kızıyım rahatsız olduysan defolabilirsin! Neden yüzünün asıldığıda umrumda değil! Senin işin bizim güvenliğimizi sağlamak sanıyordum?!

Draco : Vuhuuuuuuu

Hagrid : Beni yanlış anladınız Bayan Riddle , eğer yanlış anlaşılacak birşey yaptıysam özür dilerim-...

Y/n : Saol!!Şimdi kıpırda seni ucube!

Draco sana bakıp sırıtmaya başlar.Hagrid sizi sala bindirir ve okula doğru ilerlemeye başlarsınız.Okula varırsınız.

*Ortak Salonda*

Draco'yla beraber ortak salona giriş yaparsınız.Herkes kafasını size çevirir.Bir anda fısıldaşmalar başlar.Draco Slytherin masasına gider sende Seçmen Şapka'nın olduğu yere doğru yürümeye başlarsın.

Dumbledore : Hoşgeldiniz Y/n.Sizi aramızda ağırlamak bizim için bir şereftir.Lütfen Seçmen Şapka'yı takın.

Seçmen Şapka'yı tam kafana takıcakken Seçmen Şapka bağırır;

Seçmen Şapka : SLYTHERİN!!!

Sırıtmaya başlarsın.Seçmen şapkayı yerine koyup ağaya kalkarsın.

Dumbledore : Evet Y/n yeni binan artık Slytherin.

Y/n : Olması gerektiği gibi...!

Slytherin masasına yönelirsin.Masada tek boş yer Draco'nun karşısıdır.Oflayarak Draco'nun karşısına oturursun.Draco'nun yanındaki kısa saçlı kız kinle sana bakar.

??? : Demek İsmi lazım değil'in kızısın..

Y/n : Sende bizim evimizdeki 197 hizmetçiden birinin kızı olmalısın!

Kararlı gözlerle kızı süzersin.

Draco : Y/n sabahtan beri milleti ezip duruyorsun.Sevdim...

Kız sinirle Draco'ya bakmaya başlar.Alaycı bi sırıtışla Draco'ya çevirirsin gözlerini.

Y/n : Senin sevmen beni çok sinirlendiriyor Draco.

O sırada yanındaki çocukla başka bi çocuk yer değiştirir.

Luke : Y/n!Güzelim hoşgeldinnnn!

Kafanı sola çevirirsin.Luke'u görünce yüzünde bi gülümseme oluşur.Luke' a sarılıp ;

Y/n : Lukeee!

Ayrıldığınızda Draco;

Draco : Ağır ol kanka , Y/n 'nin artık bi sahibi var!

Sinirle Draco'ya dönersin ;

Luke : Bunu söylemeden önce keşke 2 kere düşünseydin kanka...

Y/n : Bak Draco , anlatamadım sanırım..Voldemort'un ÖZ kızıyım.Ve eğer bana bir kelime daha edersen o olmayan beynini yanındaki s*rtüğün olmayan beyniyle beraber Azkaban'daki kuzenlerime yem ederim!

Draco : Elinde sonunda bana hayran kalıcaksın.

Yumruğunu masaya vurup ayağa kalkarsın.

Y/n : BAK DRACO LUCİUS MALFOY EĞER BİRDAHA BENİMLE KONUŞURSAN , BANA BAKARSAN VEYA BENİM ADIMI AĞZINA ALIRSAN BABAM ÜSTÜNE YEMİN EDERİMKİ SENİ AZKABAN'IN ZEMİNLERİNDE SÜRÜNDÜRE SÜRÜNDÜRE ÖLDÜRÜRÜM!!!

Draco , Luke , Draco'nun yanında oturan kız , profesörler ve salondaki diğer herkes bakışlarını sana çevirmiştir.

Y/n : ARTIK HERKES SANIRIM BENİ SİNİRLENDİRMEMESİ GEREKTİĞİNİ ANLAMIŞTIR!ARTIK HOGWARTS ESKİSİ GİBİ OLMİYACAK!!

Sinirli bir şekilde ortak salondan çıkıp merdivenlere yönelirsin.Luke'un arkandan adını seslendiğini duyarsın ama takmazsın.Sinirli adımlarla yürümeye devam edersin.Slytherin odasına gidersin.Kızlar bölümüne çıkıp senin için ayrılmış yatağına oturursun. Sweetini sinirle çıkarıp valizinin üstüne fırlatırsın.Aşırı sinirlisindir.Sana bir eşya gibi davranmaları ve senden bir eşyaymışsın gibi söz etmeleri seni deliye çevirmiştir.Tuvalete gidersin.(Tuvaletler kız erkek ortak ve Slytherine özel tuvalet çünkü neden olmasın xd)Aynada kendine bakmaya başlarsın.Saçların hafif dağılmış.Sinirle aynayı yumruklamaya başlarsın.Ayna kırılır ve elin kanlar içerisindedir..Aynanın kırılmış parçaları her yumruğunda eline daha çok batar , ama sen en ufak bir acı bile hissetmezsin.Saçların iyice dağılır.Ve yanağından bir damla yaş süzüldüğünü hissedersin.Sonra bilincini kaybedersin.Ayna pert olmuştur ama sen hala yumruklamaya devam ediyorsundur.O sırada....

Evet mükemmel tatlılıkta olan okuyucum bu bölümünde sonuna geldikkkk! Umarım okumaktan zevk alıyosundur.Kendine çok iyi bak sakın kimsenin seni üzmesine izin verme!İstediğin zaman bana yazabilirsin,derdini dinlerim.Seviliyorsunnnn💖 

●581 kelime

●20 dakika

●23:32~



ᴋᴀᴘᴋᴀʀᴀɴʟıᴋ.. ~Draco Malfoy ile Hayal Et~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin