Günaydıhnnnnnnn❤︎
...Sonra bi anda "Napıyorum ya ben..?!" diye düşünürsün.Nerde o içindeki kötülük?!Baban seni şu halde görse , seninle gurur duymaya devam edermi! Draco'yu kendinden ayırıyorsun.Sana anlamayan gözlerle bakıyor.Gözlerini dışarı çevirip düşünmek için zaman kazanmaya çalışıyorsun..
Y/n : Özür dilerim Draco..
Ayağa kalkıp kararlı gözlerini Draco'ya çeviriyorsun ;
Y/n : Ama ben değişmem.
Tam arkanı dönmüş yürümeye başlayacakmışsın ki..
Draco : Y/n ben senden değişmeni istemiyorum...-
Olduğun yerde durup ağzını aralarsın.Kısıp bir ses tonuyla ;
Y/n : Senden hala nefret ediyorum.
Draco'nun dolu gözlerin yürümeye başlamadan önce gördüğün son şeydi.Daha sonra etrafına gözünü çevirmeden,çevirsen bile başka hiçbirşey görmeden hızlıca kızların yatak odasına gittin.Valizini açıp rahat birşeyler giyindin.
(ben böyle birşey düşündüm ama sen bilirsiğnnnn)(kıyafet olarak sadece)
Saçlarını da dağınık bi topuz yapıp yatağına giriyorsun. Yastığını dikleştirip oturuyorsun.O sırada aklına babanın sana yazdığı mektup geliyor.Komidinin üstündeki mektubu eline alıp açıyorsun.Kağıdı eline alıp okumaya başlıyorsun ;
Sevgili kızım;
Seninle olamadığım için tekrar özür dilerim.Buzdolabının üstüne senin için bıraktığım notu görmüş olman lazım.Seni çok sevdiğimi unutma.Birde sana söylemem gereken çok önemli birşey var kızım.Umarım bana kızmazsın..Hogwarts'ta senin binanla aynı binayı paylaşan (Slytherin) bir çocuk var.Adı Draco Malfoy.Bak kızım o çocukla yakın olman lazım.Sakın çocukla kavga edip kan falan bulaştırma işe.Ailesi bana çok yakın. Luicus ve Narcissa benim çok değerli hizmetkarlarımdır.O yüzden senden küçük Draco ile yakın olmanı istiyorum.Biliyorum saçma veya aptalca gelebilir ama bundan sonra Draco'yu herkesden fazla görüceksin.Mektubumu umarım mutluyken okuyosundur. Okulda kimin patron olduğunu göster onlara,sen Lord Voldemort'un öz kızısın!!Seviliyorsun kızım kendine iyi bak.
Mektubu okuduğunda bi garip olursun.Draco'yla ne alakası varki sonuçta...Ama eğer bunu yaptığımda babam benimle gurur duyucaksa neden yap miyim ki?!Herneyse bunları düşünüp kafa yormicam. Yastığını yatırıp yatıyorsun.Kağıdıda mektubun içine koyup valizine atıyorsun.
*2 Eylül sabah 7:04*
Güneşin yüzüne vurmasıyla gözlerini açıyorsun.Ayılmak için tuvalete gitmek geliyor aklına.Yatağından kalkıp merdivenlere yöneliyorsun.Tuvalete indiğinde Draco'yla karşılaşıyorsun..Aklına babanın sana yazdığı mektup geliyor.Draco seni fark edince ellerini yıkamayı bırakıp bi an duraksıyor.İçinden "Ne kadarda şapşap bi çocuksun sen.." diye düşünüyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴋᴀᴘᴋᴀʀᴀɴʟıᴋ.. ~Draco Malfoy ile Hayal Et~
ChickLitİlk hikayemdir destek olursanız çok sewinirihmm! -Her bölüme müzik ekleyeceğim isterseniz okurken dinleyebilirsiniz,her müzik özenle seçilir :)