merhaba şuan olmayan okuyucum iyi okumalarr <3
...Draco bana endişeyle bakıp;
Draco : Y/n noldu ?! İyi misin ?!
Y/n : İyiyim ben b-birşeyim y-y-yok...
Draco : Delirtme beni Y/n söyle neyin var..-?!
Y/n : B-Birşeyim yok Draco..!
Draco seni beklemediğin bir şekilde kucağına alır.Cübbenle bacaklarını örter.Seni merdivenlerde taşır ve Slytherin'in odasına çıkartır.Erkeklerin yatakhanesini kontrol edip seni kendi yatağına yatırır.Çarşafın beyaz olduğunu görünce endişelenmeye başlarsın.Hemen ayağa kalkarsın ama kasıkların çok ağrıyordur.
Y/n : K-kasıklarım ağrıyor..-
Draco aydınlanmış gibi sana bakıp
Draco : Offf daha önce anlamalıydım..Yanında şey var mı..?
Y/n : S-sanmıyorum..
Draco valizinden bir sıcak su torbası çıkarıp bana uzattı.
Draco : Bunu kasıklarına tut,battaniyeyi de üzerine al.Biri gelirse uyuya kaldığını söyle hemen dönücem.Sakın kalkma.
Draco'ya birşey söylemeden dediklerini yaptım.Erkeklerin odasından çıkıp kapıyı arkasından kapattı.Birinden böyle ilgi duymak hoşuma gitmişti...Draco'dan..-Çünkü daha önce kimse benimle özel ilgilenmemişti.Babam beni ne kadar sevse de daha önemli işleri olduğunu söyleyip beni küçüklüğümden beri erteliyor.Birkaç dakika sonra Draco döndü.Elinde siyah bir poşet vardı.Yanıma gelip beni yine kucağına aldı.Siyah poşet hala elindeydi.Beni alt kata indirip tuvalete götürdü.Kabinin içine girip kapıyı kilitledim.Siyah poşetide bana vermişti.Poşeti açtım.İçinde ped vardı.İşimi halledip çıktım.Ellerimi yıkadım.Sonra ne kadar istemesemde Draco yine beni kucağına alıp erkeklerin odasına çıkardı.Yine yatağına yatırdı.Şükürler olsun ki yatağa geçmemişti.Battaniyeyi üzerine örttü.Sıcak su turbasını da karnına yerleştirdi.Karşına oturup sana bakmaya başladı.
Y/n : T-Teşekkür ederim..-
Draco : Daha iyi misin..?
Y/n : E-evet..
Draco : Ee biraz kendinden bahsetsene,ne yapmayı seversin?Neler hoşuna gider?
Y/n : Normalde kendimden bahsetmeyi fazla sevmem ama kişi sensen herşeyi anlatırım..Daha önce dediğim gibi yumuşak saçlar hassas noktamdır.Kaykay sürmeyi ve müzik dinlemeyi severim.Birine sarılmayı ve beni kollarıyla sarması hoşuma gider yani güvende falan hissederim bilmiyorum ama daha önce çok az yaşadım bunu insanlar beni 'Lord Voldemort'un kızı diye tanıyor ama inan iyi yanları çok az..Yani çocukluğum berbattı diyebilirim.Annem yok daha önce hiç olmadı ve hayatımda kimseye anne demedim.Özel ilgi görmedim hatta ilk defa ilgi görüyorum diyebilirim ve çok güzel bir şeymiş gerçekten değerli hissetmek hoşuma gitti yani daha ne diyim öyle..-
Draco : Hmmm güzel sevdim..
Y/n : Ben seni zaten senden daha iyi tanıyorum..-
Draco : Hmmm öyle mi anlat bakalım Draco Malfoy nasıl biridir?
*anlatacakları kurgudur gerçek olup olmadıklarından emin değilim*
Y/n : Draco Malfoy...Küçükken çok sevdiğim bir çocuk hatta aşıktım bile diyebilirim cidden bayılıyordum çocuğa.Sarı yumuşak saçları var.Gözleri gümüşü bile ağlatıcak derecede güzel parlak ama aynı zamanda içindeki kötülük ve soğukluk kadarda mat bir gri..Bembeyaz dişleri gülümsediğinde nadir görünür,inci tanelerinden bir farkı yoktur.Dudakları dokunmak istediğim tek şey olabilir çünkü çok hoş görünüyorlar.En sevdiği meyve yeşil elma,sebze sevmez.En sevdiği renk gri.Uğurlu sayısı 24.Uyumadan önce yıldızları seyretmeyi sever.Fazla su içmez çünkü su içmeyi gereksiz buluyor.Annesini fazla görmediği için babasıyla zaman geçirmeyi ister ama babası çok soğuktur ve Draco'ya iyi davranmaz.O yüzden ilgi görememiş bir çocukluk geçirmiştir.Kötülük yapmaya küçüklüğünde alışmıştır çünkü babası ona başka bir seçenek bırakmamıştır.Annesi çok nazik bir ölüm yiyendir.Şaşırdığında veya kızdığında çok tatlı oluyor.Kızlarla konuşmayı sevmez.Karşı cinsiyete karşıdır. Homofobik değildir ama desteklemezde. Saygılıdır. Ağlamaz. Güçlüdür. Cesurdur. Ama birine yakın olursa ve değer gördüğünü hissederse ona karşı çok tatlı ve soft bi kediye dönüşür..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴋᴀᴘᴋᴀʀᴀɴʟıᴋ.. ~Draco Malfoy ile Hayal Et~
ChickLitİlk hikayemdir destek olursanız çok sewinirihmm! -Her bölüme müzik ekleyeceğim isterseniz okurken dinleyebilirsiniz,her müzik özenle seçilir :)