~Bölüm 10~

46 8 2
                                    

yini böwüm c.

..beni kahretmişti..Tam önümde ayakta kalmak için zorla kapıya dayanan ve ağlayan bir Y/n vardı...Sonrasında nolduğunu pek anlamadım..Y/n'yi kucağıma aldım yatağa yatırdım tam gidicektim ki kollarını sıkıca gitmemem için boynuma sardı..Sonra kulağıma fısıldadı..;

Y/n : Acıyor..

S*ktir yine karnı ağrıyordu!Ama bu sefer feciydi..Kıvranmaya devam ediyordu.Yavaşça kollarının arasından sıyrılıp hızlıca kapıya gittim.Kapıyı kapatıp kilitledim sonra Y/n'nin yanına döndüm.Hala ağlıyordu...Örtüyü kaldırıp yanına uzandım.Kollarımı ona sarıp kafasını göğsüme gömmesi için hafifçe eğildim.(yazar gg).Ağlamaya hafiften devam ediyordu..Onu sakinleştirmem lazımdı.

Draco : Tamam..geçicek sakin ol..Ben burdayım bak tam yanındayım..

Elimi saçına götürüp saçını okşamaya başlamıştım.

Draco : Hiçbirşey kalıcı değildir..Az sonra geçicek sana söz veriyorum..

Ağlaması biraz daha sakindi..Derin bi nefes çekip kısık bi sesle konuşmaya başladı..

Y/n : Sendemi kalıcı değilsin...-

Draco : İstersen olabilirim..

Kollarını sıkıca belime sardı.Canı yanıyordu..Benimde yanıyordu.Onu böyle görmek hiç kolay değildi..

Y/n : B-Beni bırakırsan sana aduket çekerim Çin Seddi'ne kadar f-fırlarsın ve ve seni..sıpatulayla kazımak zorunda kalırlar...

Hafifçe kıkırdayıp cevap verdim

Draco : Seni bırakmak yapacağım şeyler arasında yok..

Biraz öyle kaldık ve artık iyice sakinleşmişti..Birkaç dakika sonra endişeli birşekilde konuşmaya başladım

Draco : Daha iyi misin..-?

Y/n : Evet saol..Biraz uyusam sıkıntı olur mu aşırı rahatımda..?

Draco : Tabi.İyi uykular..

Y/n uyumuştu bende telefonumu alıp gezinmeye başladım.Sonra aklıma Luke geldi.Ya Y/n'den hoşlanıyorsa..?!Gerçi bi önemi yok çünkü onu kimseye vermicem!Ama yinede öğrenmekten zarar gelmez değilmi?Whatsapp'a girip Luke'a fotoğraf attım.(Y/n Draco'nun göğsüne kafasını gömüp uyumuş onun fotosu eşwşerşğ).Birkaç dakika geçmeden Luke online oldu

                                                                                        Luke

                                                                                     online

                                                                                     online

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( pozisyon bu sadece yatakta bide göğsüne gömülmüş foto bulamadm aq qldpeqldpğ)

Draco : Knk napıyon?

Luke : Oooooooo

Draco : ?

Luke : Hiç knk oturuyoduk Pansy ile 

Draco : Ooooooo

Luke : Saçmalama Pansy ile asla olmam!

Draco : Görücez c.

Luke : Y/n ile çıkıyonuz mu?

Draco : Hayır.

Luke : Seviyor musun peki? Sevmiyorum dersen kafanı ütülerim senin vallaha çarpılırısın!

Draco : B-Ben bilmiyorum..!

Luke : Kokusu bağımlılık yaptı dimi..-?

Draco : Evet hemde deliler gibi!

Luke : Karın ağrısından kıvrandığı zaman kendini nasıl hissediyorsun..?

Draco : Çok kötü...Hemde aşırı kötü.O karın ağrısını kendim yaşamak ve ona yaşatmamak için herşeyi yaparım..!

Luke : Onu bir kelimeyle tanımlasan ne dersin?

Bu sorunun cevabını hiç düşünmemiştim..Kafamı kaldırıp zindan duvarlarına bakmaya başladım.Gözlerimi Y/n'ye çevirip onu süzmeye başladım.Tabi ya!Nasıl düşünemedim.Gözlerimi tekrardan telefona çevirip yazmaya başladım.

Draco : Onu tek kelime ile anlatsam o kelime ; ᴋᴀᴘᴋᴀʀᴀɴʟıᴋ olurdu..Onu kalbime sığdırabildiğim gibi bu kelimeyide sığdırabilirdim..-

Luke : Seviyorsun işte abi zorlama..-

*02:17* (gece)            *Y/n'mizin Ağzından..*

Gözlerime giren boğuk ağrıyla gözlerimi aralamaya çalıştım.Başarmıştım TvT..Kafamı zorla kaldırıp yukarı çevirdim.Gördüğüm şey suratımı kan çanağına çevirmişti..bunu hissetmiştim!Bunca saatlerdir Draco'nun kAsLı göğsünde uyuyormuşum..!!Oda uyuyordu.Yavaşça dikleşmeye çalıştım ama nafile çünkü kolu belimi sıkıca kavramıştı.Birkaç dakika sonra kolu gevşemişti bende yavaşça kalktım.Draco'nun telefonunu yastığın kenarında gördüm.Biraz kurcalasam nolurduki..?! Telefonu elime alıp kilidini açmaya çalıştım.Ne olabilirdi?Tabikide 5 Haziran, Draco'nun doğumgünü! 0506 yı denedim ama olmadı.Başka ne olabilirdi..O sırada telefon aniden açıldı.Ne olduğunu anlamamıştım.Baş parmağımın telefonun alttaki tuşunda olduğunu fark etmemiştim.Yani parmak izim telefonda kayıtlımıydı..Daha sonra sorgularım diye düşünüp Draco'nun ana ekranına bakmaya devam ettim. İnstagram ,Snapchatt ,Twitter ,Whatsapp ,Tumblr... Galerisine girmek istiyordum ama bu onun özeliydi. Elim benden habersiz Whatsapp'ı açtı..Ne zamandır insanların özellerini umursuyordum?! Özeli varsa parmak izimi kaydetmeyecekti! Son konuştuklarına bi göz gezdirdim.İlk sırada Luke vardı. 2. sırada ise Mc diye kaydettiği biri.Profil resmi kızdı. Kıskanmadım. Ben kimdim de onu kıskanacaktım? O kimdide onu kıskanacaktım?! Sebepsiz bir şekilde Luke la olan yazışmalarına girdim. Neden böyle birşey yaptığımı bilmiyordum. Belkide sadece merak..

*2:40*(gece)

Ne kadardır bilmiyorum ama Draco ile Luke 'un dün akşamki bütün mesajlarını okudum..Hatta daha eskiyede gittim..Okuduğum şeyler nedense bende sarhoşluk etkisi bıraktı..Benim için neler konuşmuşlar..Kokum bağımlılık yapmış..-?Bianda aklıma bir şey dank etti.Ben niye şimdi bunları düşünüyordum?Lan lan lan! Ben sırıtıyor muyum?!?!Bu saçma salak düşüncelerden kendimi arındırmalıydım acilen!Draco'nun telefonunu kapatıp eski yerine koydum.Yataktan Draco'nun uyanmasını umursamadan kalktım.Yürüyüşe çıkıyim desem..olmaz.Saat gecenin bilmem kaçı.Bu lanet olası odada bu lanet olası çocukla kilitli kalmıştım basbaya!!


Merhaba sevgili okuyucuLARım..

Bu hikayem 148 görüntülenme almış!Mükemmel değilmi?! Bildirimleri gördüğüm anda ağzım açık kaldı!Hepinize gönlümün en derinlerinden teşekkürlerimi iletmek isterim ♥︎ Bayadır yeni bölüm soruyorsunuz atamadım gerçekten çok üzgünüm.Biraz rahatsızdım ve okulum açılmıştı sınav senem olduğu için.."Sınav senende niye böyle bişeyle uğraşıyorsun git ders çalış." diyenler illa olucaktır.Hobi olarak diyelim..7-24 çalışınca çok yoruluyorum ve insan ister istemez bunalıyor..Yeniden özür dilerim bundan sonra düzenli olarak yeni bölüm atacağım..

HEPİNİZİ ÇOK SEWİYOMH MUA GÜSEL OKURLARIM BENM! ♥︎

•725 kelime

•8:50

•Belkide yıllarca..

ᴋᴀᴘᴋᴀʀᴀɴʟıᴋ.. ~Draco Malfoy ile Hayal Et~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin