"18" Hinata (01)

104 5 0
                                    

"H-hinata!"

"Hey Hinata! Gitme lütfen! Hinata gitme. Tehlikeli. "

   Hinata uçurum kenarında duruyordu. Naruto seslendikçe o uzaklaşıyordu uçurum ile beraber. Daha doğrusu kendisi geri geri gidiyordu. Biri sanki Naruto'nun Hinata'nın yanından uzaklasmasını ister gibi...

"Hinataaa!!!" O Hinata'nın adını haykırıyorken Hinata uçurumdan aşağı atlamıştı. Aniden yataktan doğruldu Naruto. Icindeki korku o kadar yuzune yansimisti ki... kan ter içinde kalmış deyimi onunla hayat buluyordu.

  Korktuğu şey ise gördüğü kabusun gerçekleşme ihtimaliydi.

  Telefonu eline aldi ve bir hisimla Hinata'yi aradı.

"Hinata, iyi misin?"

"Bir şey lazım mı? Yanına geleyim mi?"

"Naruto kun ben iyiyim asıl sen iyi misin? Sesin kötü geliyor. "

"Tanrı'ya şükür. Iyisin değil mi kandırmıyorsun?"

"Iyiyim dedim ya!"

"T-tamam..." dedi ancak Hinata'nın sesi iyi gelmiyordu. Naruto'ya asla kızmayan kız bu şekilde davranırken Naruto'nun bunu anlamama ihtimali çok düşüktü.

"Peki gelmiyorum. Ama bir şey lazım olursa ara beni?" Dedi doğal bir şekilde ve üzerini değiştirip Hinata'nın evinin yakınına gitti. Toneri'yi ne kadar aramak istemese de onu aradı ve neler olduğunu sordu.

"Naruto Shion tamamen çıldırmış durumda. Şuan Hinata'nın evinde. Sakın içeri girme kızı daha fazla tehlikeye atma. Şuan onun onu nereye götüreceğini araştırıyorum sen hemen polisi ara! "

"Tamam arıyorum. Sen de çabuk ol-tebayo!" dedi ve telefonu kapattı. Tam polisi arıyordu ki kafasına yediği sopa ile olduğu yerde yığılıp kaldı.

"Özür dilerim Naruto-kun..."

  Uyandığı zaman günün çoğu geçmişti bile. Naruto ise Sasuke'nin evindeydi.

"B-ben nerdeyim-tebayo?"

"Benim evimdesin usuratonkachi!"

"Senin evin? Dur bir dakika ne işim var benim burda o.. Shion. Hinata Nerde? Evin içinde sanıyordum onu ancak... kafama sert bir şeyle vurup Özür diledi."

"Hinata kaçırıldı Naruto kafana vuranın o olmadığından eminim yanlış hatırlıyorsundur."

"H-hinata? "

"Üzgünüm. Hala arıyoruz nerde olduğunu henüz kimse bilmiyor."

"Telefonum nerde?"

"Ne yapacaksin?"

"Verin siz!"dedi ve eline aldığı gibi telefonu numarayı girdi.

"Alo. Bir şeyler bulabildin mi?"

"Evet buldum. Naruto bir sey soracağım. Hinata'nın ikiz kardeşi var mi?"

"Benim bildigim yok neden sordun?"

"Burda bana yardım eden bir kız var ama... kız Hinata'nın ikiziyim dedi bana ve Hinata gibi duruyor görünüşü. Saçları yüzü gözleri boyu... her şeyi
aynı ama... "

"Bilmiyorum. Neyse hinata ile alakalı haber varsa ver yoksa işine bak! "

"Tamam. Söylüyorum. Üç yerde olabilir. İki dağ evi bir tane de sahil evi. Üçü de cok ıssız yerde. Ve bulunması pek kolay değil.

  Üçünün de yerini bana mail at. dedi. Ve anında mesajı alıp yola çıktı.

ZAMANDA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin