"10" SÜRPRİZ

169 13 7
                                    

"Sasuke. Sakura'yı yanına alıp gelir misin?"
"Ha? Sakura ne alaka?"
"Ehhh... Dördümüz beraber eğlenelim.. o sebeble Sakura da gelsin..."
" Peki... Ama aklında başka bir şey varsa beni o şeyden çıkar..!"
"Tamam..."

Sasuke Sakura'yı almaya gittiği zaman ben de Hinata'nın yanına gittim. Ve ona hazırlanması gerektiğini söyledim. Sebebini sorduğunda ise Sürpriz dedim.

Hazırlandığı zaman gerçekten çok hoş görünüyordu. Utangaçlığım beni ele geçirmişti ancak yine de söylemeyi başarmıştım.
"Ç-çok gü-güzelsin. "
"T-teşekkür ederim."
Koluma girmesini söyledim ve beraber arabaya bindik. Ve hazırladığım yere girdik. Herkes buradaydı. Benim tanıdığım çoğu kişi buradaydı. Sasuke ve Sakura Chan da geldikten sonra eğlenmeye başlamıştık. Yani neredeyse herkes. Çünkü bay dahi 'Sasuke ' etrafa soğuk gözlerle bakıyordu. Sanki bir parti değil de bir cenazedeymiş gibi gözüküyordu.

Eğlencenin ortalarına geldiğimizde ise asıl sürprizi ortaya koydum.

"Biliyorum hepiniz şuan bu parti ne için diye düşünüyorsunuz."
"Yoo düşünmüyorum, patatesleri düşünüyorum çünkü"
"Eh.. hadi ama dostum şurada bir şey anlatıyorum. Neyse... Dediğim gibi bu partinin amacını soruyorsunuzdur bazılarınız... Bu parti.. Hinata için... Hinata.. ben senden hoşlanmaya başladım seninle sevdim ve aşık oldum ve hatta şuan bile aşığım sana, aşkımı sana anlattım ve sonra sevgili olduk. Şimdi ise.. sana bir sorum var. Her zaman benimle olup kalbimin sahibi omzumdaki melek olur musun? Güneş olan benim Ay'ım olur musun? Benimle evlenir misin? "

Biliyorum biliyorum çok uzun zamandır bu kitaba yb gelmiyor. Bunun için üzgünüm ancak kitabın çok güzel olması için elimden geleni yapıyorum. Lütfen siz de bana yardımcı olun. Kitaba yb atmam için mutlu olmam gerek mutlu olmam için oy vermeniz gerek yine de oy vermeseniz bile teşekkür ederim okunma için...

Okuyan herkesi çok seviyorum... Umarım kitaplarımı seviyorsunuzdur.

ZAMANDA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin