"20"

103 5 3
                                    

Ben Hyuga Hinata... Bugün kurtarılmamın üzerinden tam tamına bir ay geçti... O gün Shion yakalandı ve yaptığı bütün her şeyi kabullenerek itiraf etti... Naruto ve ben ise... hala şaşkınlığımızı üstümüzden atamadık...

Bir ay önce...

Kollarımı çözdü ve beni elimden tutarak götürmeye çalıştı. Bir süre sonra Naruto'nun en yakın arkadaşı olan Sasuke'nin yanına gittik. Bir kurşun sesi duyduğumuzda Naruto beni korumak için önüme atlamıştı. Ama ondan ya da benden bir ses çıkmamıştı. Naruto'nun önüne atlayan o kız ikimizin de hayatını korumuştu... çığlığı duyduğumda onun sesi bana tanıdık gelmişti... Ama ne tuhaftır ki bilinmez bir damla kan akmamıştı hiç bir yerinden... ayağa kalktı ve tam onumuzde durdu.

"Yeter artık Shion! Yaptığın her şey burda son buluyor! Ne Naruto'yu ne de beni asla incitemezsin. Bizi asla ayıramazsın! Senin asla buna gücün yetmez!"

Dedi ve yavaş adımlarla Shion'un önüne doğru yürüdü. O an herkesin ağzı şaşkınlıkla açık kalmıştı sadece Sasuke dışında... Shion bile ne yapacağını düşünmemişti. Ve elinde duran silahı Hinata onun elinden alıp kabzasını Shion'un kafasına vurarak onu bayılttı. Polisler geldiginde Sasuke onlara butun durumu anlattı. sadece tek bir şey dışında... Gelecekten Gelen Kızın hikayesine kimse asla inanmayacaktı...

Naruto'nun ve Hinata'nın önüne gitti ve Naruto'ya sıkıca sarıldı.

"Seni kurtarabildiğim için çok mutluyum. Seni çok seviyorum Naruto kun!"

"H-Hinata... siz neden iki kisisiniz? Neler oluyor? sen kurşun sana geldi? Iyi misin? "

"Iyiyim. Çoook fazla iyiyim... hem yaralanmadim. Kurşun geçirmez kıyafet üstümdeki. "

Hinata senin bacakların... onlar...??"

"Yok oluyor... Çünkü artık var olmam için bir neden yok... "
Dedi gülümseyerek...

"Ben bir çakıl taşıyım... nehre atıldım ve bütün dengeyi bozarak seni kurtardım Naruto-kun. "

Yavaş yavaş yok oldu bedeni gözlerimizin önünde... o andan sonra ne olduğunu bilmesem de az çok tahmin edebiliyordum. Yemediğim yemekler tesirini göstermiş, açlık beni bayıltmıştı. Sasuke-kun polis olduğu için rahat bir sekilde karakolda yapılması gerekenleri yapmış, Naruto ise beni babama ve Hanabi'ye götürmüştü... Toneri ise o gün beni kurtardı ve hayatımızda önemli bir yere sahip oldu... Şuan bile Naruto ile aralarında ufak tefek kavgalar olsa da oldukça yakınlaşmışlardı.
Şuan ise evimdeyim... bir ay geçti o andan beri... Sasuke-kun ile Sakura nikah tarihi aldılar. Ve bir bebek sahiplendiler... Sora... yolda buldukları küçük bir bebekmiş... Hastanede bakımları yapıldıktan sonra yetimhaneye götürüldü. Ancak ne
Sakura-chan ne de Sasuke-kun o bebeği oraya bırakmak istemediler. Bu yüzden ikisi hemen evlenmeye karar verdi. Çocuğu sahiplenebilmek için.

Neji nii ve Tenten de nişanlandılar. Biz ise... her gün, her dakika yanyanayız... şaşkınlığımızın yanısıra Naruto kun daha bir garip... Beni bırakmak istemezcesine yanımda duruyordu...

Gerçi ben de bu durumdan memnundum... Çünkü ben de aynı şekilde onu bırakmak istemiyordum...

...devam edecek...

ZAMANDA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin