"15 part2" Toplantı

101 8 13
                                    

"Bu mektubu gerçekten hiç görmedin mi, Hinata?"

"Gördüm. Gördüm ama Naruto-kun bana bunu okutmamıştı. Eve nasıl girdi onu da bilmiyorum gerçi. Hiç sorgulamamıştım da. eve girdiğimde bu mektup elinde okumuştu. mektup olayı olduğuna göre... Kaçırılmama az kaldı..."

"Ne demek az kaldı? "

"Mektuptan bir hafta sonra kaçırılıyorum."

"Yani bir haftamız kaldı..."

"Ne yapacağız Hinata-sama?

"hiç bir şey! Siz sadece Polisleri oraya yönlendireceksiniz. Naruto'yu kurtarması gereken tek kişi benim. burada olmam zaten bu yüzden ve gelecek değişeceği için zaten yavaş yavaş oradan da yok olacağım buradan da. bu sebeple kimse karışmayacak!"

"Ne demek hiç bişey?!"

"Hinata-chan..."

"bunu ben halledeceğim..." dedi ve notu eline alıp çıktı Hinata. Naruto'nun yanına gitti doğruca... onu uzaktan izleyecekti yine... "bu sefer seni ben korumak istiyorum Naruto kun... dedi Hinata... ancak tam gidecekken Naruto'nun yanına gelen birini gördü... Beyaz saçları ışıl ışıl parıldıyordu. Yüzünü kapatmıştı ancak tanımıştı Hinata...

"Toneri!?" diye mırıldandı. Yanlarına biraz daha yaklaştı ne konuştuklarını duymak için. Ve dinlemeye başladı...

"Hinata'yı öldürmeyi planlıyor o Naruto. Onu sen durdurabilirsin. Bir şeyler yap! "

"Ne yapabilirim Toneri?! o aptal kadın beni aldattı yetmedi hayatımı altüst etti ve şimdi de sevdiğim kızın hayatını mahvetmeye çalışıyor. Üstelik sen! Sen nasıl onun yapmaya çalıştıklarını bilebiliyorsun?!Sana neden güvenmeliyim ki?! Bana gelip Hinata'dan ayrılmamı söyledin ve senin de onu sevdiğini itiraf ettin?! Sence neyine güveneyim-tebayo!!"

"Sana sadece şunu söyleyeceğim Naruto. O kıza bir şey olursa bu senin yüzünden olacak!"

"Of... İsterse bin defa denesin! o kıza hiç bir şey yapamaz! yanında ben olacağım ve o kıza bir şeyler mi yapabilecek?!"

"Sence yapamaz mı Naruto?! Kızın evine benim Shion'dan çaldığım anahtar ile girdin? Sence bunu yapabilir mi yapamaz mı?!"

dediğinde Naruto bir şey diyemedi. Elini yumruk yapıp duvara vurduğunda Hinata eline baktı Naruto'nun... Öyle bir vurmuştu ki eli yara içinde kalmıştı... Yanına gitmeyi öyle çok istiyordu ki... Ama sadece isteyebiliyordu...


ZAMANDA YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin