Eclipse projesi iptal edildi ve Natsu'nun sayesinde ejderhalar geçmişine geri döndü.(400 yıl öncesine) Bütün loncalar birlik olmuş aralarındaki bağ iyice güçlenmişti,,,,
Ama yine de gözlerindeki o durgunluk gitmemişti.Hepsinin içindeki acı ve acının adı Zeref,,,
Onun varlığı büyü dünyasını tehlikeye sokuyordu, Ama onlar herşeye rağmen yaşamaya devam ediyorlardı.
Olimpiyatın zaferi "FAİRY TAİL" artık loncasında ve Magnolia kasabası coşkulu bir şekilde onları bekliyordu.Loncanın yolunu tuttuklarında,Şehrin coşkusu Natsu 'nun elindeki kupayla daha da coşuyordu.
Kalabalıkdan gelen sesler; Bunlar onlar yedi yıl önceki "Efsane" şehrimizin gururu geri döndü. Kalabalık bütün övgüleriyle Fairy Tail loncalarına kadar eşlik etti.Kalabalığı selamlayarak loncadan içeri girdi tüm üyeler,
Loncaları yenilenmiş eski muazzam görünümünü almıştı.Makarov zaferin verdiği sevinç ve Magnolia halkının verdiği destek ile duygulanmıştı.Loncasındaki yerini alarak bu zafer sadece bizim değil tüm büyü dünyasının,bizi destekleyen yanımızda olan,bizim için kendini feda eden dostlarımızın,istenmeyen şeyler yaşadık,zorlandık ve biliyoruz ki bu sadece bir başlangıç ama yine biliyoruz ki bizler Fairy Tailiz ve herşeyimiz ile dostlarımızı ve ailemizi koruruz.
Lonca demek budur, Lonca demek, herşeye rağmen yıkılmamak, korkuları ile savaşarak güçlenmek, lonca loncamız bu duygular ile güçlendi...
Yaşadıklarımız ve yaşayacaklarımız hepsi bizim birer parçamız iyisi ve kötü ile anılarımız, ne yaşamışsak yaşayalım biliyoruz ki yaşanmışlar unutulmaz ve yine biliyoruz ki bu anılarımız sayesinde güçlüyüz ....
Evet çocuklarım artık önümüze bakmalıyız, başımız dik tutup bizlere umut bağlamış insanlar ve sevdiklerimiz için güçlenmeliyiz. Loncamızın nasıl işlediğini onlara göstermeliyiz bizi biz yapan budur. Dostlarımız için savaşmak ve korumak
Bizler FAIRY TAILIZ,,,
Makarov'un bu sözleri o kadar duygu yüklüydüki herkes çok duygulanmıştı, Özellikle Gray en çok acıyı o yaşamıştı.Ultearı kaybetmek onun için zordu ellerini sıkarak "koruyamadım" yine yapamadım ben işe yaramazım yaşamayı bile hakedmiyorum,,
Yanında duran Natsu omzuna vurarak yaşamayı hakediyorsun çünkü arkana baktığında seni sevenleri görebiliyorum.Onlar için yaşamalısın hayatda olmanın bir sebebi var bunu Unutma....
Acını unut demiyorum ama daha da güçlenerek, yeni acılar yaşamamak için çabalamalısın.Hayat böyle, biri için dururken, bazılarımız için devam ediyor...Ben ailemi korumak istiyorum. Sevdiklerim ile birlikte olmak istiyorum, bunun için herşeyi yaparım sende öyle yapmalısın. Natsu tekrar Gray'ın omzuna vurarak ve herzamanki gülümsemesi ile birgün çok güçlü olacağım o zaman geldiğinde senin ile yine dövüşmek istiyorum der ve lucy'nin yanına gider.
Ads by BitSaverAd Options
Gray "Natsu sen olgunlaşıyorsun" ve sen,,,
Juvia: Gray sama birşey mi oldu çok üzgün görünüyorsun ben her zaman seni,,(sözünü keserek)
Gray: Juvia ben daha da güçlenmek istiyorum.
Juvia: siz zaten güçlünüsünüz Gray sama
Gray: Sevdiklerimi kaybetmemek için güçlenmek istiyorum...Çünkü ona baktığımda kalbinde yanan Aşkı görebiliyorum sanırım kendisi daha farkında değil ama onun gibi güçlü olmak istiyorum.
Juvia: Şaşkın bir ifade ile anladım.der
"Gray içinden Natsu sen zaten güçlüsün herzamam tekrar tekrar ayağa kalkıyorsun ve değiştin sanırım bunun sebebi yanında herzaman gülen birinin olması",,,
Herkes yaşananları unutmak ve zaferin verdiği gururla sabaha kadar eğlendiler,,
Bakalım ertesi gün işler eskisi gibi mi olacaktı, Natsu' yu neler bekleyecek yoksa bu macera Aşka mı yelken açacak....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULAN GEÇMİŞ
RomanceMerhaba Arkadaşlar, Buraya yazacağım ilk hikayem...Genelde cesaretim yoktur...Ama sizin hikayelerinizi okuyunca hikayemi paylaşayım dedim,... Hikayemden bahsedecek olursam, çok sevdiğim anime olan Fairy Tail esinlendim... Konusu:Geçmişte birlikte ol...