Natsu hayretler içerisinde Lucy den gelen büyü gücünü hissetmişti.
Lucy gözlerini yavaş yavaş aralamaya başladı.Natsu'nun sözlerini duymuştu. Ayağa kalkmak istiyordu bedeni büyü gücü iyice tükenmişti. İçinden "Güçlenmeliyim!,
Güçlenmeliyim!,
Ayağa kalkmalıyım en azından karşısında dik durmalıyım,
Beni kabul etmesi için ayağa kalkmalıyım"...
umutsuz bir şekilde tekrar gözlerini yumarak,
"Bunu yapamam o güçlü ben sadece kendimi beğeniyorum, vücudumda iyice yıprandı artık pes etmeliyim...
Bir kapanan bir açılan gözleri gözyaşları ile birlikte tekrar kapandı.Gözlerini açıp ayağa kalkmak için çabalıyordu pes ettiğini söylemeliydi.Pes etmeliyim artık. Ben güçsüzüm!
>Hayır<
Çok derinden gelen bir ses;
"Hayır, Güçlenebilirsin!"
- Kimsin! seni nasıl duyuyorum.
+ Sanırım zamanı geldi.
- Neyin zamanı, Neyden bahsediyorsun!
+ Ben senin UNUTULAN! yanınım,
- Unutulan,
+ Evet senin geçmişinin bir parçasıyım ve şimdi zamanı geldi, Artık bu saklı gücü kullanabilirsin.
- Güç mü! Ne demek istiyorsun sen,
+ Doğuştan sahip olduğun güç. Bununla düşmanlarını yenebilirsin.
- Neyden bahsediyorsun, Anlamıyorum, Ben zaten yıldız büyücüsüyüm, Benim başka ne gücüm olabilir ki. Dediklerinden hiç bir şey anlamadım.,
+ Zamanı geldiğinde öğreneceksin. Büyü bozulmaya başladı. Tekrar anılarına kavuşman için bu gücü kullanmalısın. Lütfen kabul et, bu güç zaten sana ait.
Aniden gelen o gizemli ses parlak bir ışık bırakarak kayboldu. Lucy şaşırmıştı, olanlara bir türlü anlam veremedi. Gizemli kişinin bıraktığı ışık Lucy'nin bedenine akıyordu sanki bir anda çıkan ışık Lucy bedenine aktıkça küçülüyordu.
Lucy; Dur gitme, Bedenim sanki parçlanacak. Bu güç hiçbir şeye anlam veremedim. Gitme dur!
+ Merak etme zamanı geldiğinde anılarınla bütünleşeceksin. Bu sadece unuttuğun bir güç. Zaten hep seninleydi.
- Hep benimlemiydi.İnanamıyorum buna nasıl olur.
Işığın kaybolmasıyla birlikte duyduğu o gizemli ses de ortadan kaybolmuştu. Gözlerini açmaya çalışıyordu. Bedeni sanki hafiflemişti. Vücudunu hiç bu kadar güçlü hissetmemişti. Yanında duran Loke ye tutanarak ayağa kalkmaya başladı.
Erza;( Şaşkın bir sesle) İste bu Lucy parlıyor. Ondan büyük bir güç seziyorum.
Happy; Bakın 10 ruh hepsi burda
Carla; Bu nasıl olur imkansız hepsi birden
Natsu; Hayır bu... Neler oluyor böyle (başını yukarı kaldırarak) nasıl burdasınız, Hey Loke cevap ver daha demin Lucy yanında değilmiydin Loke heyy!,,,
Gray; Natsu ya dokunarak "cevap veremez baksana sanki bir seronomo yapıyorlar"..
Natsu iyice şaşırmıştı.Lucy gözleri kapalı ayakta dimdik duruyordu tekrar bağırarak Lucyyy aç gözlerini,,
Lucy onu duymuyordu, bir anda görülen ruhlar tekrardan kayboldu. Onların kaybolmasıyla Lucy'nin bedenini parlak bir alev kapladı..Regulas'ın alevi gibiydi ama daha güçlüydü. Lucy gözlerini açmasıyla alevler Laxus doğru gitti...
Usta; Freed Laxus uzaklaşın burdan,
Natsu; Ne ne oluyor.
Laxus; Kendine gelen parlak alevi görünce bu güçte neyin nesi böyle,
Usta( panikle.) Durmayın uzaklaşın burdan Hadi der(bağırırak)
Lucy'nin Alevleri herkesi hedef almıştı.
Erza; Lucy aç gözlerini dur artık, yoksa zarar göreceğiz.
Gray; Nasıl bir güçtür bu böyle,
Lucy kimseyi duymuyordu.Herkes panikleyerek sağa sola doğru koşmaya başladı.Gücü öyle inanılmazdı ki herkes şaşırmıştı. Vücudunu saran alevler Lucy'nin yere yığılmasıyle kayboldu.Bir anda çıkan bu büyük güç onu iyice yormuştu.
Natsu Lucy yanına koşarak;
Lucy iyimisin, Lucy aç gözlerini Lucyyyy
Gözlerini yavaşça açarak Natsu beni affet ellerini Natsu'nun yüzüne değdirerek ben senin bildiğin gibi güçlü değilim.
Natsu; Yüzüne değen ellerini sıkıca tutarak, Ne saçmalıyorsun müthiştin, Sen gerçekten güçlüydün.
Lucy; Teşekkürler Natsu, Laxus o nerede sanırım beni kabul etmeyecek.
Natsu; Ellerini sağa doğru yönelterek "bak orda",
Laxus yerde bitkin bir faziyetteydi. Lucy'nin gücünün yarısına maruz kalmıştı.
Lucy; Natsu Laxus niye o faziyette yoksa sen ni yaptın!
- Sen hiçbirşey hatırlamıyormusun?
+ Hayır Loke yanımdaydı ve bir ses...Ah Loke nerde Taurus, Capricorn onlar nasıllar,
- Geri döndüler, Hepsi de iyi
+ Benim yüzümden çok yıprandılar.
- Hayır sen gerçektende iyiydin.
Lucy başını öne eğerek, bunu sadece sen söylüyorsun. Laxus o beni kabul etmiyor o,
Lucy hızlı bir şekilde ayağa kalkarak Laxus'a doğru koşmaya başladı.
Natsu; Lucy ne yapıyorsun.
Lucy Laxus'a doğru koşarak onu olduğu yerden sürükledi. Saniyesine yetişmeseydi Laxus'ın yaslandığı kaya üzerine düşecekdi.
Laxus; Şaskınlıkla "Sen!"
Lucy; iyimisin! Başını öne eğerek şeyy biliyorum güçsüzüm ama yinede seninle takım olmak istiyorum bunları söylerken gözlerinden akan yaşları saklıyamıyordu.
Laxus; Ellerini Lucy'nin saçına koyarak, Sen gerçektende güçlüymüşsün!
Lucy; Güçlümü, Beni kabul ettiğini mi söylüyorsun
Laxus; (Gülerek) Kabul etmek, Sen gerçekten de ilginç bir kızsın...
Lucy; Dediklerinden bir şey anlamasada "Hai" diyerek karşılık verir.
"Lucy'i öyle görmek Natsu yu şaşırtmıştı.
Ama onun o gülüşü azda olsa içini rahatlatmıştı. Bakalım neler olacak Lucy Laxus ile birlikte göreve gidecekmi? Natsu Lucy nin gizemli gücünü çözebilecekmi"
<<>>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULAN GEÇMİŞ
RomanceMerhaba Arkadaşlar, Buraya yazacağım ilk hikayem...Genelde cesaretim yoktur...Ama sizin hikayelerinizi okuyunca hikayemi paylaşayım dedim,... Hikayemden bahsedecek olursam, çok sevdiğim anime olan Fairy Tail esinlendim... Konusu:Geçmişte birlikte ol...