Natsu, Wendy ve Erza Lucy'e doğru koşarlar.
Wendy: Lucy'san yaralarının iyileşmesinde yardımcı olayım.
+Teşekkür ederim,Wendy
Carla:Wendy ellerin,
Wendy içinden (çok hırpalanmış ona rağmen ondan hala büyük bir büyü gücü seziyorum yaraları çok çabuk iyileşiyor bu benim gücüm, hayır bu benim gücüm değil,bu bu...
Carla:Wendy wendy diye seslenir .Wendy bir şey mi oldu, yüzün bembeyaz ,
Lucy: Sorun ne, Wendy,
Wendy: Ah yok iyiyim ben, biraz dinlenmen lazım Lucy san,
Lucy:Anladım,
Natsu:Dur sana eve kadar yardım edeyim.
+ Tamam.
Erza onları izliyordu.Bu gördükleri onu şaşırtmıştı.Usta'ya dönerek;
Usta:Siz bu olanların farkındayda mıydınız, çok soğunkanlıydınız da belki bir şeyler,,,
-Erza bende senin gibi şaşırdım ama onda farklı bir güç seziyorum.
+Farklı bir güç mü?
-Evet Erza, sezgilerim onu işaret ediyor. Bılıyorsun ki , Eclipse projesi, zodyak kapısı bunları başaran Lucy'di Zodyak kapısını açmak bu sadece yıldız ruhu büyücüsünün yapacağı bir iş ve şimdiye kadar bu gücü kullanan olmadı.Sadece varsayım ama Eskiden kalma bir duyum Zodyak kapısı açıldığında büyük bir kehanet başlar.
+Kehanet mi?
-O kadarını bilmiyorum ama yinede bildiğim bir şey var o kapıyı açan kimse kapıyı açtıktan sonra sağ kalamaz.
+Ölü ..ölür mü?
-Kesin bir şey diyemem lakin bir büyücü için 2 kapı'yı açmak fazlasıyla büyü gücü ister. 3 kapıyı açması da onun ölümü olur.
Lakin bu gerçekleşmedi, her ne kadar yukino da yardım etmiş olsa da bu sadece onun gücü ile olabileceği bir şey değil...
Bunu farkettiğimde Lucy'in farklı bir gücü olabileceğini sezdim..O yüzden Laxus'tan yardım istedim.
+Yani Laxus'ın Lucy'le dövüşmesinin sebebi senmisin! Ve takım olmasındaki gayen,
-Evet ondaki bu gücü keşfetmek istiyorum.
(İçınden şunları söyler;)
Yine de bu kadarını beklemiyordum. O güç sanki o gücü daha önce de bir yerlerden gördüm. Eğer bu güce tamamen sahip olursa Zeref'e karşı direnebiliriz ve birincinin dediği gibi Lumen Historia ona tepki verdi.Belki de o gücü kullanacak kişi Lucy'dir.Onu Laxus ile takım yapmakla iyi ettim.Eğer Natsu ile olsaydı gücünü ortaya çıkaramazdı. Bu saklı gücün ne olduğunu bulmalıyım.
+Erza: Usta sustunuz bir şeyler mi düşünüyordunuz .
-Hiç bir şey hadi hadi gidelim.
+Usta ne yapacaksınız? Bundan sonra?
O parlak ateş, Ejderha ateşine benziyordu.Anlamıyorum Lucy'nin bedenini saran ışığı ,yani bu onun farklı bir büyüye sahip olduğu anlamına mı geliyor.
-Bilmiyorum , Ama onun gücünün özel olduğunu hissediyorum.
+Sanki o gücü daha önce bir yerde görmüşüm gibi hisseddim.
-Hayat gerçekten gizemlerle dolu, özellikle biz büyücülerin hayatı , Erza olup bitini izlemekten başka elimizden bir şey gelmez.
-Anladım Usta,
Usta uzaklaşır, Erza ustanın bu söylediklerine anlam veremez.Farklı takımlarda olmak, Lucy'in gözlerindeki boşluk ve Natsu tüm bunlar onu endişelendiriyordu.Beynini kurcalayan bu güç ona tanıdık geliyordu.
Uzakta duran Natsu 'ya baktı. Lucy için endişelendiği belliydi.Natsu 'ya bakarak
Natsu seni hiç bu kadar endişeli görmemiştim sanırım sende farkına vardın!!!!
Bakalım neler olacak.Lucy evine götüren Natsu'ları daha sonra neler bekleyecek.
Belki de ilk defa birbirlerine bu kadar yakın olabilecekler*-*
^^Biraz fazla uzun bir ara oldu çok çok özür dilerim.Bölümler hazır elimden.geldikçe 2 günde bir yükleyeceğim okuduğunuz için teşekkür ederim^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULAN GEÇMİŞ
RomanceMerhaba Arkadaşlar, Buraya yazacağım ilk hikayem...Genelde cesaretim yoktur...Ama sizin hikayelerinizi okuyunca hikayemi paylaşayım dedim,... Hikayemden bahsedecek olursam, çok sevdiğim anime olan Fairy Tail esinlendim... Konusu:Geçmişte birlikte ol...