Erza: Bu görev çok zor değil mi? Bildiğim kadarıyla yol 1 hafta sürüyor. Sizin gelmeniz haftaları bulur onu da geçtim. Bu köy çok gizemli kayaların bile konuştuğu, yerinden oynandığı gezip dolaştığı söyleniyor. Orada nasıl bir şeytan olduğunu bilmiyoruz işin ilginç yanı orası bir çöl karşınıza golem çıkma olasılığı %90 Sizlerin büyü güçlerine bakarsak bu sizin için zor olabilir.
Lucy: Hayır zor değil. Biz bu göreve çıkacağız.
Natsu: Ellerini masaya vurarak, Bu kadar çabuk karar veremezsin. Yol bile çok uzak daha kolay görevlere karar gitmelisin. Biz bile 4 kişi olmamıza rağmen zorlandık. Şeytanların farklı güçleri var karşınıza nasıl bir şeytanın çıkacağını bile bilmiyorsunuz.
Lucy: Ayağa kalkarak ben bu göreve kendimi hazır hissediyorum. Görevin zorluğu önemli değil orada yardıma muhtaç insanlar var. Bu günkü görevimde çaresizliğin yüzünü gördüm hepsi de korkmuş yardım bekliyorlardı. Zeref ve şeytanları var olduğu sürece hep o gözlerle karşılaşacağız. O yüzden zor muş diye bu görevden kaçamam.
Natsu arkasına dönerek; iyi sen bilirsin nereye gitmek istiyorsan git der ve pencereden atlar.
Lucy: Kapıdan çık be adam (nefes nefese kalarak) neydi bunun derdi şimdi 2 gündür bir garip
Erza: Sen Natsu'ya bakma herzaman ki gibi çocukça davranıyor o kadar, hepimizin tek amaçı bu görevleri bitirmek. Hadi millet bizde çıkarım.
Gray: Ben biraz daha duracam.
Erza Gray'nin omzundan tutarak, hadi dedim sana, gözlerini Laxus'a doğrultarak kısık bir sesle kulağına, onun bir kılına zarar gelirse bu usta'nın planı da olsa bunu sana ödetirim.
Laxus: Yaslandığı duvardan doğrularak, Ben de gideyim artık. Yarın lonca da görüşürüz.
Lucy: Tamam
Herkes evine gitmişti. Lucy düşüncelere tekrar daldı. Hiç anlam veremiyorum Natsu garipleşti. Ne yapmalıyım bende ondan ayrı kalmak istemiyorum ama bir an dur dur ne diyorum ben kendime, bu bir görev sadece bitince tekrar birlikte olacaz o kadar. Işığı kapatarak yatağına doğru gitti.
Natsu koşuyordu hiç durmaksızın, neden neden bu kadar inatçı olmak zorunda, nedennnnn!!!
Happy: Dur Natsu, Lucy, o güçlü bugünkü görev gibi üstesinden gelir, bu kadar kızmana gerek yok.
Natsu: Benim de korktuğum bu Happy,
vücudunda yanık izleri vardı belli ki bir şey olmuş. Ağaça yaslanarak ellerini defalarca ağaca vurarak Laxus neyin peşinde böyle.
Happy: Ne oldu, Natsu
Natsu bir an durur. Burnuyla koklayarak bu koku der ve koşmaya başlar.
Happy: Daha yeni durmuştun şimdi nereye koşuyorsun.
Natsu: Burnum hiç yanılmaz. Bu koku tanıdık geliyor bana ama nerde bu, onu göremiyorum buralarda olmalı.
Happy: Neyden bahsediyorsun Natsu, dur artık kanatlarım çok yoruldu
Natsu: Happy bu koku çok tanıdık, Sanki Lucy'nin kokusu bu,
Happy: Lucy! bu imkansız bizden önce buraya gelemez. Natsu üzgünüm ama burnun yanılıyor.
Natsu: Ben asla yanılmam bir kerem, bu Lucy'nin kokusu!
Happy: Yare yare sana öyle geliyor. Aklından onu çıkaramıyorsun bu kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULAN GEÇMİŞ
RomanceMerhaba Arkadaşlar, Buraya yazacağım ilk hikayem...Genelde cesaretim yoktur...Ama sizin hikayelerinizi okuyunca hikayemi paylaşayım dedim,... Hikayemden bahsedecek olursam, çok sevdiğim anime olan Fairy Tail esinlendim... Konusu:Geçmişte birlikte ol...