Master Makarov'un kararı

345 27 7
                                    

Mİrajane ne karar vereceğine bilmiyordu.Natsu'ların görevden dönmesiyle ortamdaki durgunluk azalmıştı.Natsu her zamanki gürültüsüyle hey millet göreve çıkmaya geldik...

Mirajane boş ve karışık düşüncelerle hoşgeldiniz der,,,

Lucy Mira deki durgunluğu farkeder...İçeri girdiklerinde herkesin susması onu şaşırtmıştı. Hızlı bir şekilde Mira'nın yanına gelir.. Mira nın yüzüne bakarak birşey mi oldu,,,Canın sıkkın gibi..

Mira hiçbir şey söylemez kafası çok karışıktı, cesareti yoktu konuşmaya...

Erza herzamanki kararlı tavrı ve sinirli yapısıyla Makao' nun yanına gider...Burda neler oluyor , neden biz girince sessizleştiniz...

Makao birşey diyemez Erza'nın sinirli çıkışı onu tedirgin etmişti..,,

Uzaktan olanları izleyen Romeo yanlarına gererek;

+Millet herkes Mira - nee'nin tekrar göreve çıksın diye onu ikna etmeye çalışıyor..

Natsu, Mira'nın üzgün haline dayanamayıp; Bence buna gerek yok.Görevlerin üstesinden rahatlıkla geliyoruz..

Makao:Ama biliyorsunuz ki, S sınıfı görevleri birikti ve yapacak kişi sayımız az

Natsu: Ne yani sorun bu mu?Hepsinin üstesinden gelirim.

Romeo:Natsu niii senin o görevleri yapmana iznin yok.

Happy (gülerek)Evet sen hala S sınıfı büyücüsü değilsin..

Natsu sinirlenir vücudundan alevler çıkarak ve kibirli bir tavırla "Hııh, Her savaşın üstesinden geliyorum ve neden hala S sınıfı olmadığımı anlıyamıyorum"...

Lucy:Tek yaptığın yıkmak,

Erza:Kollarını katlayarak daha gidecek çok yolun var ..

Natsu iyice sinirlenir Erza'ya parmağını doğrultarak, Erza dövüş benimle seni ezip geçeceğim ve S sınıfı olacağımmm...

Erza ellerini sıkarak ne durumda olduğumuzun farkındamısın kes şunu artık der ve Natsu kısık sesle "Aye" der..

Erza yüksek sesle Evet bu S sınıfı görevide ne?

Wakaba:S sınıfı Görevler birikti onları yapacak kişi sayısıda az belki mira da görevlere katılırsa,,,

Kösede duran Mira Wakaba'nın sözünü keserek, Ben görev konusunda kararsızım, zamanımı loncada ayırmak beni mutlu ediyor..Ablası nı anlayan,

Lisanna :Mira nee bence herşeyin üstesinden gelirsin ve seni anlıyorum. O yüzden kendini zorlama,,

Erza;Lisanna haklı Mira, lakin görevler çoğalmıssa Usta'ya söyleyip bu konu hakkında birşeyler yapmalıyız.

Natsu;Sinirlenerek yeter S sınıfı görevine çıkıyorum.Mira' yı zorlamaya gerek yok, madem bizden yardım isteyen çok bunu ben halledeceğim...Ateşler çıkartarak çok pis gaza geldim...Lucy, Happy gidelim..

Lucy;Korkmuş bi vaziyette sen ne saçmalıyorsun..

Happy;ellerini ve başını sallayarak bizi de işin içine kattı...

Uzaklardan gelen bir ses bir gölge Natsu'ya yaklaşıyordu...Yüksek sesle "Dur orda bakalım"

Hepsi bir ağızdan "Usta" ..

Erza;Biz de seni bekliyorduk. Size söylememiz gereken birşey var.

Usta; Biliyorum,

Macao şaşkın bir ifade ile sen nasıl biliyorsun..

Usta;Biliyorum S sınıfı görevleri çoğaldı. Bunun sebebi ise hala Zerefin var oluşu,

Lucy;Zeref onunla ne ilgisi olabilidi ki,

Usta;Zeref'in kitabı ve şeytanlar,

Happy;Arcadios'sama nın bahsettiği kitap,

Lucy;De görevlerin bununla ne ilgisi var.

Usta;Sanırım büyü kitabı bir enerji yayıyor, bu enerji de kötü yaratıkları ve insanları etkiliyor.Bunu zaten biliyor olmalıydınız. Gerard size bahsetmişti.

Erza sözü keserek;Usta sen nasıl biliyorsun.(şaşkın bir şekilde) yoksa sen,

Usta;Evet Gerard ile konuştum, onun neler yaptığını da biliyorum.Ama o bile daha fazlasını yapamaz.Zaferimizden dolayı da istenilen görevlerin ağırlığı çok o yüzden hepsi S sınıfı. Görevlerin çokluğuna dayanarak bir karar verdim..S sınıfı kisi sayısı loncamızda az iş de bu yüzden bir takım oluşturmaya karar verdim.

Erza;Takım mı?

Usta;Evet, Mira senide kattım.

Mira ustanın gözlerine bakarak aklındaki kararsızlıktan kurtulup "Tamam" eğer siz istediyseniz sorun yok benim için,

Usta;Mira ya bakarak yaşadıkların kolay değildi ama sende biliyorsun ki hayat devam ediyor. Loncamız bize ümit bağlayanları yarı yolda bırakmaz, sorun yok sen gayet güçlüsün..

Ustanın bu sözleri Mira nın kararındaki zincerlerdi.Bu sefer emindi.Artık ne için ayakta duracağını biliyordu.

Usta:Tamam takımları açıklıyorum;

Erza'nın öncülüğünde Gray, Juvia, Gajell, Lily, Cana

Mira'nın öncülüğünde Natsu, Lisanna, Wendy, Carla

Natsu adını duyduğunda sevinerek iste sonunda S sınıfı görevlerine çıkıp

S sınıfı olacağım,,,

Lisanna;Uzun süre sonra ilk defa birlikte görevlere çıkacağız.

Happy;Haklısın, Lucy 'e bakarak Sanırım ilk kez birbirimizden ayrılacağız...

Lucy;Evet ama (içinden) Demek ben yokum.Sanırım bir kenardan sizleri izleyeceğim..üzgün bir hal almıştı Lucy, görevden çok arkadaşları ile olamayacağı için üzülüyordu,

Natsu yanına giderek Merak etme her görevde ne yaptığımı anlatacağım.

Lucy;(iç çekerek) tek yaptığın yıkmak

Natsu;Sonu önemli değil önemli olan görevi başarmak

Erza;bizde görev seçerim.Juvia ya da durumu bildiririz .

Gajeel;Levy görevde dönmesi an meselesi Gray ile aynı takımda olmak onu sevindirecek.

Gray;(kızarak) Lütfen kes öyle demeyi

Mira;Hadi ama sinirlemmeyin hadi görev seçerim.

Herkes bir ağızdan tamam der,

Usta;Durun daha sözümü bitirmedim.

Erza;Bize söylemek istediğiniz birşeyler daha mı var.

Usta;Freed bakarak sizide eklesim Roujin takımı,

Freed;İste budur sonunda Laxus ile birlikte olacağız.

Erza;Usta ama neden biz yeterli değilmiyiz,

Usta;Görevler ağır ve birikmiş durumda o yüzden bende 4 takım seçtim.

Gray;4 mü peki diğer takım kim?

Usta;Diğer takım Laxus ve Lucy

Lucy;Şaşırarak ben yapamam, bu olamaz, hem neden 2 kişi neden ben,

Natsu;Usta ne oluyor böyle ,Lucy neden... Laxus ile...

Natsu bir türlü anlam verememişti.Ustanın kararına, bakalım neler olacak..Laxus bu eşleştirmeye olumlu bakacak mı,,,

UNUTULAN GEÇMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin