Lucy'nin Mücadelesi

304 30 7
                                    

Makarov takımları açıklamıştır.Ama kimse son söylediklerini kabul etmemişti.Uzun süredir görevlere çıkmayan Laxus takıma dahil etmişti ve bu durum herkesi şaşırtmıştı, özellikle Lucy hiç beklemiyordu Laxus ile birlikte görevlere çıkacağını, ne diyeceğini bilemedi içinden hep mırıldanarak ben yapamam hayır yapamam....

Natsu ustaya bakarak hayır Lucy ve Laxus takım olamazlar..Hem neden sadece iki kişilik takımlar bunu kabul edemem.

Lucy Natsunun sözleri ile gururlanarak ellerini sıkar ve Usta biliyorum beni seçtin ama ben yapamam...Lucy bir yandan şaşkın bir yandan da titreyerek ben o kadar güçlü değilim bennn....

Derinlerde gelen ince bir ses;Bende seninleyim,,

Lucy sese doğru yönelir ses tanıdıktı arkasına dönerek loke sen ama neden

Loke lucy ye yaklaşarak Usta benimle konuştu durumdan haberim var..

Lucy iyice şaşırmıştı Ustaya bakarak Bunu daha önce planladığınızımı söylüyorsunuz.

Usta;Onun gibi birşey

Herkes gerçekten saşırmıştı..Daha yeni konuştukları S sınıfı görevini Usta önceden ayarlamıştı.....Ustanın bu kararına sadece Natsu karşı değildi.Roujin takımıda bunu kabul etmemişti. Loncaya dahil olduklarından beri hep Laxus ile birlirlikteydiler. Nasıl kabul edebilirlerdi ki bu durumu,,

Freed başını eğerek Nasıl ya Laxus'sız yıldırım takımı olamaz..Natsuda söze dahil olarak bende bunu kabul etmiyorum.Hem neden Laxus olmak zorunda Loke zaten onun yıldız ruhu S sınıfı görevinin nasıl tehlikeli olduğunu biliyorsun.Usta Eğer Lucy Laxus ile olacaksa bende onunla giderim.,,.

Ortam Natsunun sözleri ile sessizleşti birden.Lucy ne diyeceğini bilmiyordu ama Natsunun sözleri onu mutlu etmişti.yinede neden bu göreve çıkacağını anlamamıştı.Kendini çaresiz hissediyordu.Ağlamak üzereyken yukarıdan gelen ses onu irkitti...

Bunu kabul etmiyorum.Ben onun gibi biriyle göreve çıkamam,Sadece bir yıldız büyücüsü ne yapabilir ki, ben güçlü birini istiyorum...

Natsu sese doğru yönelerek Laxus seni,,,, Lucy gayet güçlü o elinden geleni yapıyor.Bunu ne cüretle söylersin sen,

Laxus (gülerek) demek güçlü he

+Canın kavga istiyor galiba Dövüş benim ile Laxus

-Neden! zafer kazandın diye güçlü olduğunu mu sanıyorsun Natsuuu .

Ayrıca o ezik olduğunu kabul etmiş durumda,,,,Jiji ben gider, Görevi tek başıma halledebilirim.Eziklerin ayakbağı olmasını istemiyorum...

Bu sözler Natsu'yu sinirlendirir, tüm öfkesiyle Laxus'a saldırır. Laxus onu uzağa savurur(gülerek)

+Sana dedim benim seviyeme yetişemezsin.

Lucy dayanamaz ve Natsu dur! Laxus'a bakarak ben ezik değilim. Bazen mızmızlanıyorum, hatta yaygara çıkarıyorum.Belki de onun sayesinde başarıyorum.Ama ezik değilim, Durum ne olursa olsun arkadaşlarımla olup onları korumak istiyorum. O zaman daha çok güçleniyorum..

Laxus Demek güçlü olduğunu söylüyorsun. O zaman beni yende görelim ne kadar güçlü olduğunu...Laxus yıldırımlarını Lucy doğru savurur.Loke hızlıca Lucy'in yanın koşar onu uzaklaştırarak Laxus yıldırımından korur ve ikiside dışarı çıkarlar.,

Natsu Laxus sakın yapma.Eğer onu incitirsen bunu senin yanına koymam. Laxus hızlıca koşarak Lucy e yetişir.Dışarıda Lucy düelloyu kabul eder ve Freed sadece ikisi için bir mühür hazırlar Lucy dövüşmek istemiyordu ama freed söz vermişti başka çareside yoktu..

Lucy: Anlamıyorum neden yine bunu yapıyorsun.Bunları aştığını sanıyordum.Yine aynısı oluyor. Güçden bahsediyorsun, güçsüzlerin yanında olamayacağı mı söylüyorsun yoksa hala bizleri kabul etmiyormusun.Öyle bile olsa ben Fairy Tail üyesiyim bundan gurur duyuyorum. Acemiydim birçok soruna sebep oldum.Belki de derin yaralar açtım ama yinede herkes beni kabul etti. Hiç bir zaman güçlü olmak istemedim.

Laxus bağırarak , Peki neden burdasın neden loncaya katıldın.Duyduğüma göre tek hayalin buymuş Fairy Tail katılmak bir loncanın ne olduğunu zannediyorsun.Burası sadece arkadaş edinebileceğin bir yer değil.

Natsu(bağırarak) Laxus kes sesini ,Ne istiyorsan onu yap Lucy rahat bırak o senin dengin değıl. Bu saçmalığa bir son var Sende freed kes şunu

Laxus:Onun güçlü olduğunu söylemiştin demi (kahkaha atarak) bunu sen dedin Natsuuu... yenip yenmemesi umrumda değil sadece eğer güçlüyse görmek istiyorum..Hadi göster gücünü...

Lucy anahtarlarını çıkarak.Açıl oğlak yıldızının kapısı Capricorn der ve Lucy'nin Laxus ile mücadesi başlar.

Bakalım neler olacak Lucy verdiği mücadelede başarılı olacakmı? >_<

Okuduğunuz için Teşekkürler,,

UNUTULAN GEÇMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin