Bölüm 4

21 2 0
                                    

Ray'in anlatımı

Sabah olmuştu.Beni uyandıran ıslaklığa baktım.Adelaine ağlamıştı.Göz yaşları yüzümü yıkayarak uyandırmıştı-Aman Ne ROMANTİK!-
Ağlıyordu hala ama gözleri ağlarken çok acı doluydu sanki düşüncelerini anlayabiliyormuş gibi
"Senin suçun değil! Ağlama,ağlamayı kes!"
Nasıl bilmeden konuşabilirsin ki aptal Ray onu asla kırma Ne ben nerden biliyim birşeyler hissetim o uyurken rüyasını hissettim sanki gerçekte yaşanmış gibiydi demekki rüyasındaki babasıydı ya onun babasıda bu nedenle öldüyse , bilemiyordum kafam çok fazla karışıktı.Sorun şu ki onun rüyasını nasıl izleyebiliyordum.Diğer sorun da şu ki onun düşünce duvarında nasıl gezinebiliyordum nasıl?!Düşündüklerini duyuyordum.
"Günaydın Laine! "
Uyandığımı farketmedi ki bir anda sıçradı.
"Se-sen burda napıyorsun sen gitmiş olman lazımdı gece."
"Güvenlikten günışığında dayak yemeden gitmek gelmedide içimden(!)"
"Çok komiksin Ray-Ray."
"Heyyy orda dur Lainnie Ray-Ray mi?"
"Evet de,Lainie neyin nesi?!"
"İsmin böyle sevimli ve kısaymış gibi geldi de."
"Ray-Ray'den memnun kalmak zorunda kalacaksın."
"İyide Ray-Ray kısaltma değil Laine !"
"Hey! Ama sende kısalttğını zannederek 'Lainie' dedin ve bunu deme hoş değil."
"Tamam Lainie!"
Bu takma isim oldu evet. Herneyse açtım ve onu bile yiyebilirdim. Şort pijaması -aman tanrım- bacakları ve- hey kendine gel Ray sevgilin olsaydı tokadı yerdin.
"Git giyinmem gerekli."
Ahh Gerçekten mi bence ben kalabilirim.
"Pekala"
Aşağı indim ve koltuğa oturdum.Adelaine gelmişti hoş bir elbise giymişti.Sinir etmeliyim.
"Hey Lainie kahvaltı yapmadan gitmiyorum."
"Dün misafir olduğun yetmedi mi?"
"Hayır,hem misafirinim bana saygılı davranmalısın Küçük Barbie sonuçta İspanyollar 'me casa es tu casa' demiştir."
"Pekala senle uğraşmak istemiyorum Rachel'e söylerim ve hazırlar."
"Rachel değil bence beraber hazırlayabiliriz."
"Reddedersem daha fazla zorlayacak mısın çünkü Küçük Ken'lerle uğraşmayı sevmem?!"
"Tavalar nerdeydi Lainie? Ve sen Ken mi dedin çünkü bilirsin Ken Barbie'nin sevgilisidir?
"Hey? Barbie dedin başka karakter gelmedi sana aşık olucağımı düşünme!"
Kahvaltımızı küçük tartışmalarla hazırlamıştık.
Masayıda beraber kuruyorduk. Bu elbise ona o kadar çok yakışmıştı ki o yani güzeldi ve sevgilim olsaydı bu elbiseyle duşarı çıkamazdı başkaları etkilenmemeliydi! Hemde neden bana aşık olsun ki?Güzel sarı saçları vardı ve yeşil-mavi gözleri vardı tamam renkleri herkeste olabilrdi ama o saç ve gözlerin bir ahengi vardı ve çok nasıl desem ? Uyumluydu.
"Artık kahvaltıya başlayabiliriz Ray-Ray bu arada birazdan kız bir arkadaşım gelecek umarım rahatsız olmazsın sonuçta misafir misafiri çekemez demi?"
"Güzelse onu evime kadar çekebilirim"
"İğrençsin!"
Kahvaltımızı yerken yaptığı şeylerin tadının gerçektem güzel olduğunu farkettim.Gizli bir aşçılık dersi mi alıyordu?
Aptal Ray nerden bilebilirsin aşçılık dersi mi alıyor saçmalama.Cupcakelerin tadına bakınca cennetteydim.Tanrım bu kız sürekli Cupcake Wars falan mı izliyor?
"Beğendin mi Ray-Ray?"
"Imm yoni boroz doho oyi olobolordo."
Ağzım doluyken ne ayıydım.
"Ağzın doluyken ayı olduğun konusunda hem fikiriz."
Ne yani bu düşündüğümü duymuşmuydu. Aklımımı okuyordu.Bunu nasıl yapıyordu demekki bu konuda yalnız değilmişim.
Aynı anda
"Bunu nasıl yaptın?" Dedik.
"Önce sen Ray-Ray"
"Bilmiyorum özel bir akım gibiydi düşünme duvarın açıkken senin düşündüklerini duydum."
Ona neler duyduğunu sormalıydım aksi takdirde rezil olmama tanışma zamanımız için çok kısa zaman da gerçekleşmişti diyebilirim.
Yine aynı anda
"Az önce söylenen dışında başka bir şey duydun mu yani başka düşünceleri?"
Yine aynı anda "Hayır" dedik bu çok nasıl desem çok karışıktı nasıl olurdu. Ama rahatlama zamanı Rai Adelaine düşüncelerimi duymamış ondan hoşlanmıyorum yani herhalde benim sevgilim var ve bu ona ihanet olur.
"Hey Ray-Ray sabah ben ağlarken demiştin ya 'Bu senin suçun değil' diye rüyamıda mı gördüne ve b-bu ne anlamıyorum."
"Lainie şunu bidaha denesek yakınıma gelsen ve gerçekleşiyor mu görmem gerekli çünkü bu çok ilginç 'sanki özel güçlerimiz' vardı."
Bana yaklaştı düşündüklerini pek hissedemiyordum ama dudaklarına bakma konusunda kendimi alamıyordum.Öpmeli miydim? Ona yaklaştım o da bana yaklaştı ve gözlerime bakıyordu . Ellerimle onun yüzünü ellerime aldım.
Tam öpmek için ona uzanıcaktım ki gelen kişi bizii bizi böyle görmemeliydi çünkü ben ihanet eden birisi değildim.Yapamazdım kızların duygularıyla oynamam demiyorum ama benim için önemli yada hala önemli mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ayın GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin