Sabah kalktığımda okula geç kalmak üzere olduğumu fark ettim. Hemen saçımı toplayıp aşağı indim ve telefonumu buldum şarjı bitmişti,şarja taktım .Koşarak yukarı çıktım.Duşumu aldıktan sonra bugün gideceğim yeni okulun formasını giyip saçımı tarayıp ,kurttum.Rimelden azıcık sürdüm hazırdım. Aşağı inip konfleksimi hazırladım.Bugün için acaip heycanlı değildim, meraklı hiç değildim herzamanki özel okullardandı .Annem uyanmıştı.
"Adelaine geç kaldııık kızııım niye uyandırmıyorsun annecim ya hadi hızlı ol bende giyiniyim seni bırakıyım ."
"Tamam"
Şimdi sorucaksınız bunun babası yok mu ? Yok annem ve babam ayrı.Annem holdingin sahibi . Lise sondayım . Okul değiştirmemin sebebi önceki okulumda baya sorun yaşıyordum.
"Adelaine liseyide mi ben bitiriyim yavrucum ben mi mezun oluyim hadi geç kalıyoruz."
Hemen arabaya bindik ve okula geldik. Annemi öptüm
"Burdan umarım memnun kalırsın tatlım akşam ben evde olmayabilirim saat iki ile üç arası toplantım var arama mesaj at ,tamam mı?"
"Tamam , seni seviyorum."
Herzamanki gibi toplantı toplantı altın günü yapan teyzelerden daha çok toplantı yapıyorlar valla ben sıkıldım.Okulun içine girdiğimde tören vardı öğretmenler öğrenciler karşıkıtı baya hemen sınıfımı kantinin yanındaki panodan öğrendim ve o sınıfın tören sırasına girdim. Ardından senenin başı hakkında konuşmalar yapıldı.Sınıfa çıktığımda hemen oturacağım sırayı seçtim. Telefonumu sessize aldım.Gelen geçene baktım herkes birbirini tanıyordu ben sonradan gelen dallama olarak kazık gibi ortada saplanmış duruyordum herkes bana bakıp konuşuyordu umarım burdada sıkıntı çekmem.O sırada gülme sesleri geldi iki erkekti.Biri durdu ve etrafa baktı üffff aman banane bakarsa baksın sıkıldım buney ya ders başlasın ya okul bitsin arkadaşsız geçer mi gün ? Sert bir ses beni tüm dalıp gittiğim düşüncelerden beni arındırdı masadaki ele sonra o elin sahibi kişiye baktım o kişi az önce kapıdan giren çocuklardı .
"İki saatir sesleniyorum."
Anlamsız bir şekilde ona baktım
"Evet ama sana iki saat seslen diyen olmadı.Sorunu ne?"
"Sen."
"Nedenki ben naptım?"
"Yerime geçmişsin."
Ve işte bir klasik
"İyide buraya ben önce geldim başka yere geçme şansın yok mu?"
"Senelerdir her sınıf sıraları arasındaki tek seçilmiş yerim bu,kalkar mısın artık."
Bende ömrüm boyunca okulların hep bu sırasında otururdum.
"Hayır, kalmıycam."
"Bende yanına otururum."
Belli beni buray oturduğuma pişman etmeye çalışacak ama ben onun uşağı değilimki kalkıyim hızlı olan kazanır ben oturdum önce.
" Ben Rendall bana bazen Ren'de derler sen?"
Neden samimi oldu bir anda acaba?
"Bende Adelaine ben bazen yanımdakilere kalk git yanımdan Rendall derim ama."
"O kadar çok güldüm ki altıma kaçırdım şuan çişimde boğuluyorum."
"Üffff geber,boğul, napabilirim,kalk lütfen oturduğuma hala pişman değilim olmuycamda."
Ve öğretmen sınıfa girer...
"Evet çocuklar görüşmeyeli çok oldu.Nasıl geçti yazınız?"
Herkes tüm bir ağızdan "İyi." dedi.
"Bakıyorumda aramızda yeni biri var tanıt bize kendini."
"Ben Adelaine Hampshire yarışmaya Las Vegas Nevada'dan katılıyorum kumar için biraz beslediğim öküzü getirdim oda yanımda ben gözüm gibi baktım büyüttüm bakınız yanımda."
Herkes güldü bazı kızlar kötü baktı ama hocayı bile güldürmüştüm. Rendall pispis bakıyordu ama o karıştı. Ders işlendikten sonra zil çaldı. Telefonumu çıkardım.O sırada annemin aradığını gördüm hemen onungeri aradım.
Ağlayan hıçkıran ses konuşmaya başladı
"Kızım?"
"Baban bizi çok seviyordu bizi hep sevicek-
Hemen sözünü kestim
"Anne ne oldu ?"
İnce ve hızlı yaşlar güzel yaz yağmurları gibi çiseliyordu anlamıştım anlamamazlıktan geliyordum hayır demi olamazdı.
"Tatlım baban öldü."
"Ne."
O sırada kalbimin aynası olan su damlalrı vardı hala.Kendime yediremediğim inanamadığım şeyi duydum yüzümde en kalpten olan,en üzgün olan sarılma ihtiyacı duyan...