Öncelikle arkadaşlar bu kitabı beğendiniz mi bilmek isterim evet belki başta sıkıcı gelebilir bilemiyorum sizin tarz ve seçiminiz buna ben karışamam zaten karışmamda . Yeni bölümler 2 .Teogtan sonra daha fazla olur .Multimedyada Adelaine :) var .Sevgiler
-Zeynepxoxo
O kadar çok üzgündüm ki kendimi kaybetmiştim oturduğum yerde üzüntüden ölücektim.
-Bir sorun mu var Adelaine?
-Babam
-Babamı?
-Evet
-Sarılmak ister misin?
O sırada güçlü hoş erkeksi bir ses :
-Yeni gelen kızları kaçırmadığını biliyordum.
-Git burdan Ray bence burda bize bir sorun yetiyor bir tane daha olmamalı.
Ray güldü ve:
-Küçük afacan büyüyor demek.
-Yeter diyorum nerenden anlıyorsun Ray daha sonra konuşmalıyız.
Ve bende dayanamamanın etkisiyle
-İkinizde kesin benim sizden önemli problemlerim var ve Ray bu kadar pislik ve enayi, salak, hayvan olabilme kotanı doldurdun.Ben gidiyorum.
-Ben miyim"enayi, salak ve hayvan" pardon ama benden özür dilemeden gram bir yere hareket edemezsin etmezsen hoşuna gitmeyecek şeyler olur.
-Nolur yoksa döver misin?
Dememle tokadı yedim ve Rendall devreye girdi ve Ray itti
-Onu dövmeye kalkarsan seni öldürürüm bana kötü çocuk rolünü oynayıp beni kendinden güçlü görme bir zamanlar senide iyi tanırdım.
-Beni güldürme bu bizim aramızda yoksa çok değerli sevgiline elimi sürersem korkar mısın ?
-Oo...o benim sevgilim değil onu senin gibi hayvanlardan korumak senin olamadığın şey yani erkekliktir.
Hemen kapıya koştum okulun çıkışına kadar koştum sonra taksi gördüm ve evin yolunu tarif ederken arabaya Ray bindi ardındanda Rendall ve evime onlarda gelicekti çünkü gerçekten onlarla uğraşamayacak kadar kötüydüm evimizin koruması Chris onlara güzel bir dayak çekerdi uğraşamazdım.Eve gelince parayı tam uzatıcakken Ray parayı taksiciye verdi .
-Ben öderdim.
-Yiyeceğin dayakla ödersin.
Hemen evin kapısındaki annemin yani bizim saray yavrusu evimizin koruyucusu Chris ikisinide içeri sokmaması için talimatı verdim ve içeri girdim.Odama çıktım ve yatağıma kendimi attım.Sonra duşa girdim giyinip yatmak için yatağa yattığımda bir ses duydum.Balkonun kapısından
Geldi ve açıldı bu karanlıktan yüzünü zar zor seçtiğim Ray.
-Sakın bağırma sadece konuşucaz.
-Çabuk git burdan.
-Bugün neden ağlıyordun?
-Daha tanışmadık ismimi bile bilmiyorsun ve bana bunu soruyorsun. Adım Adelaine ağlama sebebimde babamın bugün ölmesi lütfedip gidersen ağlıycam.Sorucağının bu kadar olduğunu düşünüp gitmeni bekliyorum .Evet.Ve nasıl geldin dayak yemiş olman lazımdı.
-Kesinlikle gitmiyorum bu acıyı bende biliyorum sadece biraz izin ver bu gün sana tokat attığım için üzgünüm çok kızınca kimi görsem dövmeden rahatlıyamıyıyorum dövüncede biraz pişman oluyorum.Ve güvenlik gidince girdim.
Senle yeni bir başlangıç yapsak?
Derken o kadar anlamlı baktıki yüzüme sonra gözünü çevirince gözyaşlarım arasında uykuya dalmıştım
-Ray-
-Heyy yeni bir başlangıç diyorum.
O sırada uyuduğunu farkettim yumuşak özenle örülmüş sarı saçlarını okşadım.Tabiki ondan hoşlanmıyordum benim için birşey ifade etmiyordu babası ölen insanlar için hep böyleydim ben.Yüzünü inceleymeye başladığımda aslında tatlı bir yüzü vardı. O sırada Melanie yani sevgilimle buluşacağımı unutmuştum.Kalkmak istedim ve ayak sesi duydum odaya doğru gelen.Kapı açıldı ve içeri kadın geldi girmiş olduğum dolaptan onları izliyordum.Adelaine öptü ve odadan ağlayarak çıktı balkondan çıkamayacağımı çünkü güvenlik içeri girdiğinde bu balkona girmiştim gizlice çıkamam mümkün olmadığından bu gecelik Adelaine'nin misafiri olmak zorundaydım.