Louis Tomlinson pov
''LOUIS!!!'' Roepen een aantal stemmen. IK negeer het en draai me een keer om. ''Ik wil pannekoek!!'' Roept de luide stem van Jenny.
Even later springen de twee op mijn bed, ik open mijn ogen en zucht. Jenny en Brad zitten op mijn bed. ''Wij willen pannekoeken!!!'' Roepen ze in koor. Ik kijk op de klok, half negen.
''Kan dat niet wat later?'' Vraag ik en wil weer onder de dekens, maar Brad en Jenny trekken de dekens weg. ''Mama maakte altijd pannekoeken voor ons.'' Zegt Brad, ik zucht. Hij heeft wel gelijk, ik werk nu hier en ik moet me aanpassen.
Maar ja, ik ben dus echt gewoon geen ochtend mens.
''Okay, ik kom eraan.'' Zeg ik, Jenny en Brad rennen blij mijn kamer uit. Ik sta met tegen zin op uit mijn bed en loop naar de badkamer.
Ik was mijn gezicht, doe mijn haar en loop dan weer naar mijn kamer waar ik me omkleed.
Ik trek een wit t-shirt, een spijker blouse en een zwarte skinny jeans aan.
Ik loop de trap af opweg naar de keuken. Als ik in de keuken ben rommel ik wat door de kastjes heen, opzoek naar pannekoek mix.
Als ik dat dan eindelijk gevonden heb kan ik beginnen met het bakken van de pannekoeken.
''Morgen.'' Ik draai me om, Shawn loopt de keuken in. ''Goedemorgen.''
''Roep je me als de pannekoekne klaar zijn?'' Vraagt Shawn. Ik knik, even later ben ik weer alleen.
Als ik de pannekoeken klaar heb loop ik naar boven, ik klop op alle deuren. ''KIds, Pannekoen!'' roep ik. ''Kom al!!'' Roept Shawn, Jenny en Brad zijn al snel naar beneden gerend. ''Faith, kom je zo?'' vraag ik.
''Ben onder weg!'' Ze klinkt een beetje chagrijnig. ''Da's geen ochtend mens.'' Mompel ik en loop naar benden.
''Louis, wil je voor mij snijden. Van mama mag ik niet een mes vastpakken.'' Brad houd zijn bordje voor me. Ik glimlach. ''Mag zo'n grote jongen geen mes vastpakken?'' vraag ik terwijl ik het bordje over pak. ''Nee, mama zegt dat dat te gevaarlijk is, maar ik vind dat ik al oud genoeg ben.'' Zegt Brad, ik moet zacht lachen.
Even later komt Faith de keuken ingelpen, ze gaat zitten en pakt ook een pannekoek. ''Goedemorgen.'' Zeg ik. ''Het zal wel.'' Faith pakt haar telefoon en eet ondertussen haar pannekoek op.
''Waarom ben je zo chagrijnig?'' Vraag ik. Faith kijkt met opgetrokken wenkbrauw, op van haar telefoon.
''Sommige mensen worden niet graag gewekt om half tien, terwijl het zondag is!'' Zegt Faith geërgerd en kijkt weer op haar telefoon.
Ik rol mijn ogen en begin alvast wat met opruimen.
Die middag rond een uur of twee gaat de deurbel. Ik sta op van de bank en loop naar de deur, net als ik hem open wil doen komt Jenny aangelopen.
Ik open de deur en daar staat Harry. ''Lou!!'' Roept Harry. ''Hey Hazz!'' we geven elkaar een knuffel.
''Wie is dit schatje?'' Harry knielt voor Jenny neer. Jenny giechelt. ''Ik ben Jenny.'' ''Harry.'' Stelt Harry zich voor.
''Zo, dus je werkt nu hier?'' Harry kijkt de kamer rond. Ik knik. ''Ja, het is wel wat anders, maar het is maar voor zes weken.'' Zeg ik. ''Lou- Wie is dat?'' Shawn loopt de woonakmer in. ''Shawn, dit is Harry, een vriend van me.'' Stel ik Harry voor.
''Owh, hey.'' ''Hai.'' ''Maareh, Louis weet jij waar mijn voetbal schoenen liggen?'' Vraagt Shawn. ''Ja, in de garage, naast de deur.'' Antwoord ik. ''Thanks'' Shawn loopt weer weg.
''Maar vind je dit wel leuk?'' vraagt Harry. "Ja, het is wel leuk. Maar echt iets heel anders, ik bedoel van soldaat naar babysitter, dat is een hele verandering." antwoord ik. "Je hebt wel gelijk, maar ik denk dat ik deze baan leuker vind. Ik vind dat soldaat gedoe maar niks." zegt Harry, ik grinnik. Harry heeft het nooit leuk gevonden dat ik in het leger zit.
"Maar Harry, ik zit in het leger of je nu wilt of niet. Daar is niks aan te veranderen" zeg ik. "Maar toch, je kan er altijd nog uit gaan." zegt Harry. "Nee Harry, dat gaat echt niet. Het leger is waar ik me thuis voel." zeg ik. "Voel je je bij mij niet eens thuis?! Na al die jaren?!" Vraagt Harry dramatisch.
"Euhm Louis?" Faith komt de woonkamer binnen gelopen. "Ja?" ik kijk vragend haar kant op. "Euhm, het eh spijt me van vanochtend. Ik was boos en het was niet goed om dat op jou af te reageren." verontschuldigd ze haar gedrag van vanochtend.
"Geeft niet, ik snap het wel." zeg ik en glimlach naar haar.
"Euhm, nog een vraag je..." begint Faith. "Vraag maar." moedig ik haar aan.
"Is euhm, is dat je vriendje?" vraagt ze. Harry en ik moeten hard lachen.
"Dit is Harry, mijn beste vriend. We zijn allebei niet gay, tenminste ik niet." zeg ik. "Hey!" zegt Harry verontwaardigd. "Ik ben ook niet gay!" Ik steek mijn tong uit naar Harry.
"Maar waarom vraag je dat?" vraag ik.
"Owh gewoon, dat dacht ik, vanwege de dingen die jullie zeiden..." zegt Faith, ze wordt een beetje rood.
"Geeft niet, er zijn wel meer mensen die dat denken." zegt Harry.
"We zijn gewoon al super lang vrienden en dus best close, maar zeker niet verliefd op elkaar" vertel ik. Faith knikt.
"Ik ga maar weer eens. Moet nog ergens mee bezig..." zegt Faith. "Waar mee?" vraag ik nieuwsgierig. "Owh, ik was een tekst aan het componeren, alleen het lukte even niet. Maar ik kom er vast wel weer uit." Faith draait zich om en loopt de woonkamer uit.
"Ze is best wel knap, hoe oud is ze?" vraagt Harry. "Af blijven Styles, she's mine. Ze is negentien."
"Owh, jij bent veel te oud voor haar met je tweeëntwintig." lacht Harry. "Het scheelt maar drie jaar, en trouwens ik weet niet eens of ze nog single is." zeg ik.
"Geloof me, op de manier hoe ze naar jou kijkt kan ik gewoon zien dat ze je leuk vind." knipoogt Harry.
Sorry voor het lange niet updaten, maar ik heb het gewoon druk en er niet veel tijd voor gehad. Ik heb nu vakantie dus wil wel graag veel typen, nu maar hopen dat mijn inspiratie mee werkt!!
Hopelijk vinden jullie het wat
XxxxJennyLouiseHoran