MELDY son iki şüheli listesine baktığındahep MRS.DİAMOND ve Temizlikçinin iki listedede sonlarda olduğunu gördü.Buna göre o ikisinin şüpheli listesinden çıkacağına denkti ama önce MSR.DİAMOND ile bir röportaj yapmalıydı.
~~~~~•~~~~~~~~•~~~~~~~•~~~~~~~~~~•~~~~~~~~•~~~~~~~•~~~~~
MELDY MRS.DİAMOMD'un evine gidince hayretler içinde kaldı sanki ev elmastandı. MELDY kendince bir "Aman tanrım!"çekti.MELDY hazırlanıp eve girecekken korumaların hepsi birden kötü birşey olmuş gibi eve hücüm etti MELDY şaşkınlıkla bakarken sonradan eve girdi.Evde şoke oldu MRS.DİAMOND ve 3 koruyucusu yerde baygın yatıyordu.MRS.DİAMOND'u hastaneye kaldırdık daha doğrusu kaldırdılar ama ne yazık ki MRS.DİAMOND'u kurtarılamadı.MELDY bu üzücü haberle eve gittiğinde birde evinde kötü haber aldı. AŞÇI ve TEMİZLİKÇİ+kan gölü = bir yada iki cinayet.UŞAK YUSUF MELDY'i arabasıyla götürmüştü ama MAX!!!MEDLY hemen MAX'in odasına gitti ama gördüğü hiçbir şeydi.MELDY biraz olsun rahatlamıştı ama MAX ya kaçırıldıysa!!! Bu düşünceler içindeyken eve ERKEK ARKADAŞIM JACK geldi ve UŞAK YUSUF...
ARKADAŞLAR BİR SONRA Kİ BÖLÜM KISA OLABİLİR AMA ŞÜPHELİ LİSTESİNİ YAPIP ONA EKLEYECEĞİM LÜTFEN BEĞENENLER OY VERMEYİ VE HATALARIMI DÜZELTMEYİ UNUTMASIN.