BÖLÜM 1... BALONUN ÂLÂSI

1.1K 14 7
                                    

O gün onun için dünyanın en mutlu günüydü çünkü artık 16 yaşına girmişti. Ancak en mutlu mu en hüzünlü mü onu bilemem SHERLOCK HOLMES'un kızı MELDY(MELİDY) baloda çok eğleniyordu ancak üst kattan o ses gelene dek!!!Herkes silah sesini duyunca kaçışmaya bazılarıda üst kata bakmaya gitti. O andan sonra MELDY şüpheyle bakındı babasının ,  onun canının yarısı melekler tarafından uçurulmuştu. MELDY son kez ağlamaklı bir şekilde babasına baktı ve onun katilini bulacağına yemin etti.!

MELDY,SHERLOCK HOLMES'UN KIZI malum onun gibi cinayet araştırmaya bayılıyor ancak biraz acemi!

LUCY,MELDY'NİN KUZENİ onun gibi araştırmaya bayılır.

MR.WİLLİAMS VE MRS.WİLLİAMS,bilim adamı olan MR.WİLLİAMS ve onun karısı deney yapmaya bayılırlar.

MRS.OLİWİA ünlü FAİRY TAİL 2015 RESİMLERİNİ çizen ünlü bir çizer ,yemek yemek ve yapmakta ustadır.

Zengin soyyate kadını MRS.DİAMOND asla paradan vazgeçmez.

Ç.B.A.JOSHUA kekik ve benzeri şeyleri karıştırarak özel maddeler yapıyor

DOKTOR RAŞİT kendisi neredeyse babasının en güvenilen doktoruydu ama en güvendiği DOKTOR RUBY'idi.

UŞAK JHON , TEMİZLİKÇİ

VE ONUN KUZENLERİNDEN SAYM, onu ve babasını öldürüp mirası alıcaktı ( bunun için birde MAX 'i oldurmesi gerekiyordu çünkü aileden sadece 3 kişi vardı)

Sherlock HOLMES'un kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin