Peter prudce vyskočil, odrazil se od stěny a dopadl těsně před svého protivníka.Udeřil ho pěstí, až zavrávoral a téměř spadl, nicméně rychle získal rovnováhu zpět a chytil Spider - Mana za ruku.
Peter se mu pokoušel vysmeknout, avšak marně.
Přesto, že se vzpouzel, mu chytil i druhou ruku, a přitlačil je k sobě.Pak mu vlepil obrovskou ránu, až se zapotácel a spadl na zem. Ucítil příšernou bolest hlavy.
Na chvíli se mu zatmělo před očima, a otevřel je až ve chvíli, kdy útočník pozvedl ruku s pistolí.
Takže...
Tohle...
Tohle je konec.
Takhle tedy zemře. Zavřel oči .
Práskl výstřel.
Po několika vteřinách otevřel oči. Výstřel z pistole vyšel, avšak zasáhl protější stěnu a s tupým zvukem se od ní odrazil.
Byl tedy mrtvý ?
Rozhodně nebyl.
Rozhodl se podrobněji podívat na útočníka.
Jeho tvář měla mrtvolně bílý povrch ústa otevřená, plnící se krví, oči vytřeštěné, v němém výrazu bolesti.
V jeho hrudi vězela dlouhá, ostrá katana.
Zbraní náhle někdo pohnul, vysunula se z mrtvého těla, které skončilo na zemi.
Peter se podíval na nositele této zbraně.
Byl jím vysoký, silný muž, s červeno černým oblekem, s pistolemi za opaskem.
Podíval se na Petera a řekl :
,, Zdravím. Říkej mi... Říkej mi Deadpool ".
***
Když konečně zahlédl pohyb na protější skupině střech, oddechl si. Spidey se blížil nesmírnou rychlostí, hbitě a svižně.
Elegantně přistál na střeše domu.
,, Promiň lásko, jdu pozdě " , řekl omluvně.
Wade ho lehce políbil na uvítanou a odpověděl :
,, Nic se neděje, pavoučku ".
***
Opatrně otevřel okno. Vklouznul dovnitř a pustil svého přítele dovnitř.
Deadpool se rozhlédl. Uviděl, jak Peter potichu otevírá dveře a potichu se po schodech krade dolů.
Potom uslyšel, jak se baví s nějakou osobou, určitě se svou tetičkou.
Pak se Peter vrátil a zašeptal :
,, Večeře bude za půl hodiny. Máme čas ".
,, Dobře " usmál se Deadpool.
,, V tom případě máme dost času ".
Přistoupil ke svému milenci, chytil ho za boky a dlouze ho políbil. Letmo se pak dotkl jeho slabin. Peter zasténal.
,, Ty mě jednou zničíš, Wade ".
***
Peter rychle oddechoval a pomalu na sebe navlékal oblečení, poházené po pokoji.Wade s výrazem naznačujícím spokojenost sledoval odhalené pozadí svého přítele.
Vtom se za dveřmi ozval hlas, až s sebou oba trhli.
,, Petere, pokud už jste skončili, ty i tvůj přítel jistě oceníte večeři, že ? "
Budu rád za votes či komentář.