Věnováno SethHor, Jorae-of-Egypt, dorotecka a l_skrpkv_A na to se napijem!"
Takhle si tedy Deadpool návštěvu baru nepředstavoval. Vzal sem Petera, aby se více seznámili,pokecali, sblížili se.
Místo toho jeho parťák po pár chvílích podlehl náporu lidí, sedících okolo něj, nabízejících mu alkohol, a to nedopadlo úplně nejlépe.
Peterovo mladé tělo snášelo takové množství alkoholu těžko. Deadpool sám, ( výjimečně ) nepil, nýbrž se snažil korigovat to, kolik skleniček by se k němu mohlo dostat.
,, Zatraceně" ulevil si Deadpool. ,, Tohle nedopadne dobře".
Po několika dlouhých hodinách si Deadpool uvědomil, že jeho parťákovi se přece bude někdo shánět.
Vstal od stolu, prodral se skupinkou lidí, a došel k Peterovi. Ten seděl u malého stolku -
Tedy, seděl...
Spíše balancoval na okraji židle, a snažil se nespadnout.
Byl uvolněný, jeho tělo se pohodlně válelo na židli, ruce spjaté k tělu, hlavu zakloněnou. Tvář byla lehce červená, kvůli alkoholu v krvi.
Oči přivřené před světlem, ústa pootevřená, v ruce držel prázdnou skleničku a pobrukoval si nějakou rozpustilou melodii.
Když k němu Deadpool přistoupil, otočil k němu hlavu, a zamával mu.
Wade k němu poklekl, a promluvil na něj.
,, Jak se cítíš, Spidey?"
Peter chvíli zamračeně přemýšlel, asi nad tím, jaká byla otázka, a pak se mu tvář rozjasnila, a jásavě odpověděl;
,, Výborně! Výborně! Vlastně mi přijde, že jsem se nikdy necítil lépe!"
Deadpool si povzdechl. Tohle bude těžké.
,, Spidey?"
,, Hm?"
,, Kde vlastně... bydlíš?" optal se Petera opatrně.
,, Ále... Někde támhle... Nebo támhletam... Nebo tady někde... "
rozhlížel se Spider - Man s přihlouplým úsměvem.
,, To jsme si pomohli" řekl si pro sebe tiše Wade.
Peter ho ale svým vynikajícím sluchem zaregistroval, byť byly jeho smysly otupené alkoholem.
,, Žejo!" řekl vesele.
Deadpool znaveně zavrtěl hlavou. Ještě jednou se zeptal, jestli si Peter nevzpomíná, a dostal tutéž odpověď.
,, No nic" řekl si pro sebe Wade.
,, Budu tě muset vzít k sobě" sdělil opatrně Peterovi.
,, A proč?" zeptal se ublíženě Peter.,, Mě se tady líbí!"
Omlouvám se za hóoodně dlouhou pauzu, ale momentálně bohužel nestíhám. Díky za pochopení.
Tohle je první část Spideypool, po které vyjde pokračování slíbeného Stony.
Mějte se
James