Steve Rogers & Tony Stark

797 28 9
                                    

,, Škoda, že tu s námi není Thor " zalitoval Steve po další skleničce.

,, Mohl by se přidat " souhlasil Tony.

Členové týmu Avengers, kromě výše jmenovaného boha, slavili vítězství nad armádou Chitauri a Lokim, přímo v Avengers tower.

Oslava probíhala jednotvárně, učastníci si dávali jednu skleničku, druhou, třetí, čtvrtou...

A tak stále dokola.

Steve Rogers seděl v pohodlném křesle v rohu místnosti, v ruce držel skleničku a sledoval její obsah.

Clint Barton se uvelebil na pohovce, a momentálně se snažil rozeznat, jestli vedle něj sedí Bruce, nebo Natasha.

Dva jmenovaní se právě lísali jeden k druhému.

Tony popíjel všechno, co mu přišlo pod ruku, a podle toho taky vypadal.

***

Alkohol...

Spousta alkoholu...

Líbání se s Tonym...

Prostorná ložnice s manželskou postelí...

Oblečení, povalující se všude kolem...

Výkřiky a steny rozkoše...

A tma.

***

Steve se pomalu probouzel. Zamžoural proti vycházejícímu slunci a nespokojeně zamručel.

Cítil silnou bolest hlavy a... Nejenom hlavy.

Zčervenal, když se snažil si vzpomenout na včerejší noc.

Poslední, co si pamatoval, byl... Tony.

,, Dobré ráno " ozvalo se znaveně vedle něj. Steve se otočil a naskytl se mu pohled na Iron Mana, ležícího vedle něho.

,, Jak ti je ? " zeptal se Tony.

,, Strašně mě bolí hlava " přiznal Steve.

Tony chvíli přemýšlel, načež řekl : ,, Myslím, že bych tu někde měl mít prašky ".

Pokusil se vstát, ale zapomněl, že je zamotaný do stejné peřiny jako Steve, a plácl s sebou zpátky na postel, Stevovi do klína. To samozřejmě odkrylo velkou část jeho mužských partií.

Steve zrudl a odvrátil pohled.

***

Později, po několika dnech, Steve pochopil, že Tony je pro něj něco  víc .

Budu rád za votes či komentář.

James

Marvel oneshotsKde žijí příběhy. Začni objevovat