Calum elindeki kağıdı kıza uzattığında zafer kazanmış gibi mutluydu.
"Bak, bu benim imzam. Ve altında da senin için ödediğim miktar güzelim."
İmzanın altındaki sıfırları görünce gözlerinin büyümesine engel olamamıştı. Gerçekten karşısındaki adam onun için bu kadar para mı ödemişti?
"Servetimin yarısına mâl oldu." dediğinde gençkız ürkmüştü. Onun için bu kadar para harcayan bir adamın, ona karşı nazik davranmayacağını biliyordu çünkü.
Calum kızın bileğini tuttu ve onu çekiştirmeye başladı. Daniella'nın Calum'un karşısında yapabileceği hiçbir şey yoktu. Çünkü Calum onun iki katıydı.
Onu nereye götürdüğünü sormak istiyordu, ama buna cesaret edemiyordu. Ondan korkuyordu çünkü.
"Eşyalarını toplamak için sadece on dakikan var. Sakın kaçmaya çalışma." dedi. Daniella ona itaat edip eşyalarını almaya gitti.
Odasına gelip eşyalarını hazırlarken onu satın alan kişiyi düşündü. Daniella'nın standartlarının çok çok üstündeydi. Kusursuz yüze, kaslı vücuda sahipti ve ayrıca çok seksiydi.
Daniella, onu yaşlı bir moruğun almasından korkuyordu. Sonuçta onu satın alan kişiyle birlikte yaşayacaktı. Hangi kız ömrünün sonuna kadar yaşlı bir morukla geçirmek isterdi?
Eşyalarını hazırlamayı bitirdiğinde küçük valizini aldı sahibinin yanına gitti.
"Beni beklettin." dedi Calum. Daniella cevap vermedi. Calum, onun cevap vermemesine biraz kızmıştı. Ama üstelemedi ve kızın valizini arabaya yerleştirdi.
Arabayı çalıştırdı. Ardından Daniella'ya baktı. Titriyordu. Soğuk havadan olduğunu düşündü ve arabanın klimasını çalıştırdı.
Ama kızın titremesi soğuk havadan değildi. Korkuyordu. Onu satın alan kişiyle beraber olacağını biliyordu. Sonuçta bunun için satın alınıyordu.
Birilerinin tek gecelik eğlenceleri için tüm hayatlarını mahvediyorlardı. Ama bunu yapmaya mecburdu.
"Ben Calum."
Calum kızın titremesinin nedenini hâlâ anlamamıştı ama bir tuhaflık olduğun sezmişti. Dikkati üzerine çekmek içinde adını söylemişti.
Daniella dolu gözleriyle onun gözlerin baktı. Kesinlikle hayatında gördüğü en güzel gözlerdi.
"D-daniella."
Ve tekrar başını önüne eğdi. Onun bu sessiz hali Calum'u kızdırıyordu.
Araba durduğunda ikiside arabadan indi. Calum bavulunu indirirken Daniella da kalacakları yere bakıyordu. Bu evde en az üç aile yaşayabilirdi.
Calum bavulu aldı ve Daniella'nın önüne bıraktı. Daniella, bavulunu Calum'un taşıyacağını umduğu için kendine kızdı ve önüne bırakılan bavulu sürüklemeye başladı.
Eve girdiklerinde etrafına bakındı. Buranın bir saray olduğunu düşünmeye başlamıştı. Sade bir dizaynı vardı ama oldukça zengin görünüyordu.
Derin bir nefes aldı. Buraya geldiğine sevinse mi üzülse mi bilmiyordu.
~~~~~
Calum, herkese acı çektiren bir pisliğin tekiydi ve sırada Daniella vardı.
Onu satın alırkenki aciz hâli gözünün önüne gelmişti. Bundan zevk alıyordu. İnsanların acı çekmesinden zevk alıyordu.
Eve girdiklerinde hâlâ titremeye devam eden kızı gördüğünde sinirlenmişti. O lanet yerden kurtulduğuna sevinmiyor muydu?
İkiside içeri girdiklerinde kapıyı kapattı. Daniella'yı kapıyla bedeninin arasına sıkıştırdı ve dilini kızın boynunda gezdirmeye başladı.
Beklemediği bu ani hareketle şaşıran Daniella'nın gözleri çoktan dolmaya başlamıştı. Calum, birkaç damla yaşın omzuna düştüğünü hissedince dilini kızın bedeninden çekip ona baktı.
"Neler oluyor Tanrı aşkına!?" sinirle ona baktı. Daniella sırtını duvara sürterek yere oturdu. Ağlıyordu.
Calum yanına çöktü kızın. Eliyle çenesini tuttu ve başını kaldırdı.
"Neden ağlıyorsun?" Ona karşı neden böyle nazik davrandığını bilmiyordu.
Daniella gözlerini ondan kaçırarak "Be-ben bilmiyorum." dedi. Calum ona soran gözlerle baktı.
"Neyi?"
Utandığı için başını başka yere çevirdi Daniella. "Nasıl yapıldığını."
Calum, onun söylediği şeyi duyduktan sonra gülmüştü. Güldüğünü duyunca ona baktı Daniella.
"Ne-neden gülüyorsun" diye sordu. Calum gülmeyi kesti ve "Nasıl bilezsin? Peki ya çalıştığın yerde hiç mi yapmadın?" diye sordu. Kız başını iki yana salladı. "Ben sadece onları tahrik ediyorum." dedi.
Calum hâlâ gülerken kızın kulağına fısıldadı.
"Sana nasıl yapıldığını öğreteceğim güzelim."
~~~~~
İncelikle Zeyzey, sana bölümü okulda okutturmadığım için kızıyon biliyorum ama, SENDE YANIMA GELMEDİN KEVAŞE!Herneyse sjsjsjsj. Zeyzeeeey Calum sana nasıl yapıcağını öğretecek. Ama belki başka birisi de öğretebilir, bilmiyorum da o.O ('Güvenemiyom bok da çıkabilir' diyen çocuk geldi aklıma sjsjs)
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Ve birde; bu kitabı onun için yazdığım kişinin, yani Zeynep'in - @HiOrHeyOmg - benim için yazdığı 'REMEMBER' adlı hikayeye bakar mısınız?