Гэтэл түүний гар доошлон сорочкны минь дээтлийн товчийг тайлах нь мэдрэгдэв. Бие мнь гэнт арзаганаад хамаг шар үс босоод гайхсандаа түүний гарыг гараараа барьж аваад нөгөө гараараа түүнийг түлхэж орхив. Сонхүн гайхсан харцаар нэг харсанаа "Зүгээр үү?" гэв.
Би: юуу үгүээ! саяны үйл явдлыг болоогүй гэж бодоорой би ингээд явлаа" гэж сандарсан өнгөөр хэлчихээд буйдан дээрээс босон үүдрүү алхах гэж бтал Сонхүн бугуйнаас мнь барин зогсоох нь тэр. Би ч илүү их сандраад эргэж харан гайхан зогстол тэр...
Сонхүн: яаж саяны үйлдлийг юу ч болоогүй юм шиг бодох юм..... Би лав чадахгүй *чухал царайлах*
Би: тэгвэл....... Зүгээр л март" гэчхээд гараа мулталж аваад эргэн үүдрүү алхах гэтэл хойноос..
Сонхүн: би чамд сайнн!!" гэх нь тэр. Би тэр дороо зогсон хэсэг гайхан зогсов. Тэр хэд алхан миний урд ирээд "энэ үнэхээр үнэн шүү би чамд сайн *амьсгаадах* 2улаа үерхье?" гээд л шууд тулгаж орхив. Зүрх бүр илүү хүчтэй хурдан2 цохилоод шоокнд орчихлоо. Хэсэг бодон зогсоод.....
Би: б...бии маргааш хариугаа хэлье" гэхэд тэр толгой дохин хөөрхөнөөр инээмсэглээд урдаас холдов. Би ч чимээгүй гутал хувцсаа өмсөөд "баяртай!" гэж салах ёс хийчхээд тэднийхээс бушуухан шиг гарч одов.Гэрийхээ зүг хурдан2 алхан саяны болсон үйл явдлыг бодон явсаар нэг мэдсэн чнь гэрийхээ ойролцоо ирсэн байв. Хүхх би ч хурдан ирчихжээ. Одоо хүртэл зүрх хурдан цохилж сандарсан хэвээр бгаа учраас жаахан амьсгаагаа даран зогсоод дэлгүүр орж зарим зүйлс аван гэрлүүгэ оров.
Гэрт ороход Жонвон Ами 2 хамт хөгжилтэй бгаа бололтой дүүрэн инээд угтаж авав.
Ами: чи ирчихвүү яаж ирсын
Би: алхаад л ирлээ
Жонвон: гэрт хүн бгаа юму
Би: мхн..... Сонхүн бгаа
Жонвон: Сонхүн хён Хисын Ники 2той яваагүй юмуу" гэхэд нь би толгой дохьчхоод өрөөлүүгээ оров. Удалчгүй том өрөөний дуу чимээ намдаж Жонвон явсан нь мэдэгдэж бв. Ами миний өрөөнд орж ирээд...
Ами: хөөе чи яцы ямар нэг юм болоо юу айн *хамт хэвтэх*
Би: Ами яаа.... Сонхүн нмг үнсчихсэн" гэхэд тэрний нүд нь томроод орилж эхлэх нь тэр. Тиймээ тэр ч гсн үнэхээр их гайхаж бгаа бх. Тгд надаас маш олон юм асууж гарав...
Би: тэгээд хамгийн гол нь тэр нмг сая гуйчихлаа.... Үерхье гэсэн
Ами: *орилох* вуаааааа яааа би өмнөөс чнь үхлээээ хөөе тэгээд яаая гэж бодож бндаа
Би: мэдэхгүй бн *сул дуугаар*
Ами: сн бодоод үзээ надд бол зөвшөөрсөн нь гоё гэж бодож бн одоо чи ч гсн хүнтэй үерхэх цаг нь болсон шдээ өдий хүртэл 2улаа ямар олон эрэгтэй хүмүүсээс татгалзлаа даа айн
Би: мэдэж бнаа ааааахххх айгаад бн яаааа мэдэхгүэээ маргааш хариултаа хэлнэ гэчихсэн
Ами: *босох* чмг зөвшөөрнө гэж бодож бн шүү амжилт хүсье" гэж цоглогоор хэлчихээд өрөөнөөс гарав. Би ч ядраад бсн болохоор усанд орчхоод шууд л унтаад өглөө.