part-9

298 44 2
                                    

Хэлсэн ярьсан ёсоороо амралтын өдрөөр бид зугаалахаар явлаа. Нөгөө хэд бүгд нэг нэг таньдаг мэддэг охидуудаа авчирсан байв. 7 охин 7 хөвгүүн. Тэр охидуудын зарим нь тийм ч их таалагдаагүй жаахан маягтай нэг тийм хүний анхаарал татхыг хүссэн адилхан 3 охин байсан. Бид 4ын үерхдгийг тэд мэдэхгүй бгаа, мэдэгдүүлэх хэрэггүй гэж бодсон учраас жаахан хэцүү л бх бх.

Бид зөндөө судалсны эцэст хотоос гараад бараг 5 цаг явж хүрэх газар очсон. Байгаль нь үнэхээр сайхан, ганцхан том 2давхар амралтын хаустай. Тэнд 2 шөнө 3 өдөрийн аялал хийхээр явсан юм. Өглөө үнэхээр эрт гарч замдаа хэд2 зогсож явсны эцэст ирлээ. Бүгд ачаа тээшээ гаргаж цэгцэлж зарим нь ширээ засах ажил хийцгээж бв.

Тэнд тэгэж бас хэдэн цаг ноцолдсны эцэст бүгд ширээ тойрон хөгжилдхөөр сууцгаав. Хоол унд хангалттай идэж уун, тоглоом ч тоглож архи уунгаа үнэхээр сайхан байлаа. Гэхдээ бид 4т амаргүй байсан. Хол хол суучихсан танихгүй дотно биш хүмүүс шиг царайлах хэцүү байсан шүү. Гэтэл би түрүүнээс хойш л ажлаа. 1 охин нь бүр үнэхээр улаан цайм Сонхүн рүү хандраад бв. Бас Сонүгийн найз гэж авчирсан охин нь бас Жонвон оуу хандраад бх нь тэр. Ами бид 2 хэдий ууж байсан ч хараад л бсн тэвчээд л бсн.

Хэри: яаа Сонхүнаа чамд найз охин бхгүй гэсэн бхаа *инээх*
Сонхүн: тиймээ байхгүй гэхдээ сайн хүн байгаа
Хэри: ааааа үнэхээр үү? *ярвайх* гэхдээ хүний сэтгэлийг өөрчилж болдог шдээ би хэдий Хисыны найз гэж энд ирсэн ч чи надад бүр үнэхээр их таалагдаад бнаа
Сонхүн: хх баярлалаа" гэхэд өнөөх Хэри гэх охин бүрр Сонхүн рүү наалдаж ирээд хачин2 юм яриаад бүр солиорч өгч байв. Би тэсгэл алдаад Хисынд хандан....
Би: Хисынаа яг одоо тэр охиноо Сонхүнаас холдуулахгүй бол би яаж ч мэдхээр байна шүү!!!" гэхэд Хисын толгой дохин нөгөө охиндоо хандан болихыг хүсэж унтахыг шаардав. Гэтэл Хэри нь өөдөөс нь эсэргүүцэж бүр л "Сонхүнаа" гэж янагийн дуугарч бх нь чихэнд сонсогдов. Би Жонвон руу нэг харахад бас л хажууд нь зүүгдчихсэн чалчиж бх нь тэр. Ами руу харцаа гүйлгэтэл тэрний нүд нь ч гэсэн нөгөө охин руу үхлийн харц шидэн сууж байв.
Ахиаааад л бүрр "Сонхүнааа? Жонвонаа?" гэх нь сонсогдоод бүр тэсэхийн аргагүй болж би шууд л босох гэтэл Ами түрүүлэн сандал чихруулсаар босож ирээд Жонвоны зүг алхав. Урд нь очоод Жонвоны мөр дээр тавьсан өнөөх охины гарыг нь унагаагаад Ами мөрөн дээр нь 2 гараа тавин...
Ами: ЭНЭ МИНИЙ НАЙЗ ЗАЛУУ ойлговууу *орилох*
Минжи: юуу? Хнн худлаа яриад бай тэр ямарч найз охингүй гэсэн
Ами: Ян Жонвон бол миний найз залуу бид үерхэж байгаа тэр бол минийх гээд байна миний хүнн
Минжи: итгэхгүй байна" гэж жуумалзан хэлэхэд Ами шууд тонгойн түүнийг үнсэж эхлэв. Бид бүгд бүр шокк. Хэсэг тэгэж үнсэж бснаа Ами өндийн "ойлговуу" гэчхээд Жонвоныг татан босгоод тэр 2 дээшээ гарчихав.

Үүрдийх (ДУУССАН)Where stories live. Discover now