part-1

1K 63 0
                                    

-Ёоо Ами би одоо цагийн ажил руугаа явах хэрэгтэй байна!
        -Гэхдээ эрт ирнэ биздээ
-Мэдэхгүй ээ хэдэн цагт тарахаа ч мэдэхгү байхад, хоолны газрыха ажлыг дуусгачихаад шууд цаашаа шөнийн клупыха ажил руу явна
         -Ер нь хэн чамайг түлхүүрээ алга болго гэсэн юм албатай юм шиг гээчихээд хүнд төвөг удаад байх юм
-Яааа!! Эгчээ тэрийг чинь би ямар албаар алга болгосон юмуу. Та өнөөдөр тийм их оройтох юмуу
          -Тиймэээээээ. 2хон хоногийн дараа тоглолттой гээд байхад тасралтгүй бэлтгэл хийх шаардлагатай шдээ ойлгомжтой юман дээр юуу асуугаад бгаа юм
-Ёоооо зззззааа тэгвэл одоо хурдан гараад түлхүүрээ хувилаад аваад ирье" гэж хэрэлдэх нь холгүй Амитай яриа өрнүүлэн түлхүүр шүүрэн гарч одов.
   Юуны түрүүнд өөрийгөө танилцуулъя. Намайг У Хэжон гдг 18настай төгсөх ангийн сурагч. Харин тэр Ами гэх хүн бол миний үеэл эгч 20настай JYP ent-д арын бүжигчинээр ажилладаг. Бид 2ын ээж аавууд өөр өөр улс руу ажиллаж амьдрах хэрэгтэй болсон тул Солонгосд Ами бид 2 л бие биенээ түшиж хамт амьдардаг. Ямар ч найз нөхдөөс илүү өдий хүртэл тэр л миний хажууд байж ирсэн нэгэн. 
    Би ч гэсэн бүжиглэдэг лдээ. 1 million-д тасралтгүй 3 гаруй жил явж байсан боловч эцэг эх минь өөр улсад суурьших болсон тэр үед өөртөө нэмэлт халаасны мөнгө олох гэж 2 3 төрлийн цагийн ажил хийгээд бүжиглэхээ түр завсардсан юм. Гэхдээ би ядуу тарчиг нэгэн биш учраас сургуулиа төгсөөд өөрийхөө хүссэнээр бүжигээрээ өөрийгөө тэжээхийг хүсдэг. Тэрийгээ ч биелүүлнэ... Би өдөр хичээлээсээ тарчихаад томоохон kafe-д зөөгч хийдэг, тэнд өдрийн бараг талыг өнгрөөчихөөд харанхуй болохоор шөнийн клупд бас зөөгч хийдэг ххих. Заза цааш нь.........
       Гэрээсээ гаран хамгийн ойрхон дарханы газар орон түлхүүрээ хувилуулчихаад эргээд гэрлүүгээ явав. Эгч шөнөжин бэлтгэл хийх учраас өөрт хэрэгтэй зарим зүйлсийг бэлтгэн зогсож байлаа.     Ами- хөөе чи одоо ажил руугаа явахгүй юмуу оройтчихлоо
Би- одоо явлааааа (түлхүүрийг нь шидэх) Аа гэхдээ Ами болж өгвөл жаахан эрт ирэхийг бодоорой
Ами- мэдээж шдээ..... Яаа чи арай айгаад байгаа юмуу (инээх)
Би- ххахах үгүйдээ зүгээр ганцаардаад байна (ус уух) зза би явлаа орой юмуу маргааш уулзацгаая" гэж хэлчихээд гэрээс гаран цагийн ажил руугаа явлаа. Тайван гэгч нь явсаар ажилдаа очиход з/бэ өөдөөс чухал царай гарган угтав.
Би: юуу өдрийн мэнд зохион байгуулагчаа (бөхийн мэндлэх)
З/бэ: та гуай арай орой ирээд бгаа юм бишүү айн?
Би: юулдаа зохион байгуу......
З/бэ: боль!!!!! Тэгээд даннндааа өөдөөс тайлбар тавина (гүнзгий амьсгаа авах) фүүхх. За Хэжона ахин 2оос дээш удаа цагаасаа 10мин л хоцрох юм бол цагийн ажилгүй гэж мэдээрэй (цааш харан явах)
Фүүххх бурхан мнь ойрхон байлаа шүү. Би ч бушуухан шиг хувцсаа сольж өмсөн өөрийгөө эелдэг зан төрхөн дээрээ тавин инээмсэглэн ажлаа хийж эхэллээ.
Касс: 5р ширээний захиалга бэлэн боллооо" гэх дуунаар захиалгаа аван 5р ширээ рүү очон
: таны захиалга бэлэн болсон байна" гэж хэлэн инээмсэглэн ширээн дээр тавин яг сүүлийн аягатай мөстэй кофегоо тавихын завдалгүй гар халтиран захад сууж байсан залуугийн цасан цагаан цамцан дээр нь асгачих нь тэр. Би бүрр шоокк!! Нөгөө залуу ч сандран шууд босч ирэн цээжээ хойш татан хүнд2 амьсгалан зогсов. Ээ бурхан минь одоо яанаа яаах вэээ золиг гэж. Би шууд л алчуур барин сандарсандаа цамцыг нь шувтарч эхлэв. Нөгөө хүн гарыг минь хүчтэй савж орхив.
Би: яа...яаанаа үйлчлүүлэгчээ үнэхээр уучилаарай би санаандгүй (үргэлжлүүлэн арчихыг оролдох)
Нөгөө залуу: гарааа татт!!! (чангар) наад халтар болгоомжгүй гараа надаас ав гэж байна. Энэ хэдэн төгрөгний үнэтэйг мэдэх үү? Ер нь өөрөө намайг хэн гэдгийг мэдэх үү?
Би: уучилаарай өөрөө сая намайг юу гэсэн бэ? Халтар гэсэн үү..... хнн яааа (орилох) зүгээр нэг санаандгүй цамцан дээр нь кофе асгасны төлөө тэгээд би одоо халтар болж таарж байна уу айн???
Залуу: хэрээ мэдэхгүй юу гээд бгаа юм бээ чи намайг хэн гэдгийг үнэхээр мэдэхгүй бна гэж үү
Би: тинн би өөрийг чинь мэдэхгүй бн өөрөө тийм нэр хүндтэй юмуу айн ямар я нэр хүндтэй хүн бсн гсн хүнийг тэгж хэлж болдог юм уу
Залуу: (инээвхийлэн) өөрөө ENHYPEN гэдэг хамтлагийг мэдэх ү
Би: мэдэхгүййй!!! Мэдэхийг я хүсэхгү......." хэмээн үгээ дуусгаагүй бхад з/бэ ирчихэв. Ашш одо ч үхсэн
З/бэ: уучилаарай энд юу болсон юм бол?
Залуу: танай ажилчин чнь мни цамцан дээр кофе асгачихлаа тэгээд ч болоогүй өөдөөс хашхираад байна
Би: яааа! Чи өөрөө эхэлсэн биз дээ" гэж орилонгоо алдан хэлтэл збэ тэр залуу бид 2той өрөөндөө уулзахыг хүсэв.......

Зиа анхы өгүүллэгийн анхны part! Дутуу дулимаг зүйл маш их байгаа болохоор засах юм байвал шулуухан хэлээд өгөөрэй. Гэхдээ хүн тоож уншвал шүүдээ ххих.

Үүрдийх (ДУУССАН)Where stories live. Discover now