part-11

311 43 4
                                    

Би: Ами чи зүгээр үү
Ами: *хөнжлөн дотроо* үгүээ.... Би сая арай хэтрүүлчихсэн үү
Би: үгүээ харин ч ёстой янзтай бла
Ами: *хөнжөлнөөсөө цухуйх* би одоо яах вэ? Мартах хэрэгтэй юу
Би: *санаа алдах* тэгэх л хэрэгтэй гэж бодож бн би ч гсн тийм шийдвэр гаргасан гэхдээ та эхлээд сн бодоод үзээ..... Гэхдэээ л биднийг хуурсан" гэж гунигтай инээн түүнд хэлэхэд тэр буцаад хөнжил рүүгээ шурган хэвтэв. Тиймээ одоо тэрэнд ч гсн надтай адил хэцүү болчихлоо хэтэрхий гунигтай юм. Хангалттай Сонхүнд уур хүрч урам хугарч бхад Жонвоныг арай ч бас ингэнэ гэж бодсонгүй. Бас нэг худалч...... Эсвэл зүгээр л бид 2 ийм азгүй хувь тавилантай хүмүүс юм болов уу? Анх Жонвонд итгэж эгчийгээ танилцуулж ойртуулсандаа одоо гэнэт харамсаж эхэлж бна. Муухай юм өөдгүй юм Ян Жонвон. Яагаад заавал ахыхаа тийм балиар явдалын хүртэл дуурайж чаддаг бнаа эвввв........

Big Hit
Энэ чигээрээ ENHYPENтай л биш бол бусад ямар ч хамтлагтай хамтарч ажиллахыг хүсэж бн. Өдөржин бэлтгэл хийсний эцэст нэг юм 30 минутын амралт өгч бушуухан шиг л юм идхээр доош буулаа.
Амитай сайхан юм идэж явчихаад эргэн тойрноо харан сууж бтал Ами түрүүлэн нойл орхоор явав. Би ч хэсэг сууж бгад араас нь заал руугаа явлаа. Гэтэл гай газар доороос гэгчээр коридорын нөгөө үзүүрээс Сонхүн Жэйк Жэй 3 ирж байв. Би ч ямар нэг хувирал гаргалгүй хажуугаар нь зөрөн явах гэтэл араас яг "Хэжонаа?" гж дуудах нь тэр. Тэр дороо зогсон эргэж харвал Сонхүн нөгөө 2оо цааш явж бай гэж хэлээд өөрөө наашаа алхаж байв.
Сонхүн: чи энд ажилд орчихсон юмуу
Би: тэгээд энд өөр ямар хэргээр явах уу
Сонхүн: яах гэж заавал энд?
Би: хөөе нмг арай энд чмаг харах гэж орсон гэж бодоо юу. Эвтэй найртай бхдаа энд анкетаа өгчихсөн бсн чнь яг салаад харьцаагаа тасалсны дараа тэнцчихэж! Ахиухан мөнгө олж өөрийгөө тэжээх шаардлагатай болохоор татгалзаж чадсангүй
Сонхүн: чи ээж ааваасаа хангалттай мөнгө авдаг биздээ. Гэр бүлгүй гэж худлаа хэлээд л үнэхээр
Би: амаа тат!! Одоо энэ өөрт чнь ямар ч хамаагүй битгий санаа би ч гсн чмг хараад бхыг тийм ч их хүсэхгүй бн* гэж уураа барин ядан хэлчхээд бушуухан шиг эргэж харан явав. Ёохх ямар азгүй юм бдээ Хэжон. Одоо үнэхээр түүнийг мартах хэрэгтэй сая хэлсэн тэр үгс ч гсн бүр улаан цаймдаа гарчихжээ Пак Сонхүн. Гомдмоор юм. Уулзаад хараад сонсох үгс бүр нь ахин дахин зүрхэнд мнь нэг нэгээр сорив нэмэх юм.

Ами: ёоо би сая Жонвонтой таарсн
Би: биии ч гсэн
Ами: тэгсэн чнь яг над дээр ирэх гэж бхаар нь би зугтаачихсан
Би: вуааа сайн бна. Харин сая Сонхүн нмг энд ямар хэргээр бгад бга юм эдр гэж асуугаад бүр аймар болчихжээ Сонхүн
Ами: *мөрөөр тэврэх* 2улаа мартаж чаднаа юун тулд аашны тулмууд хэрцгий охидууд билээ
Би: мэдээжж *инээлдэх*

Үүрдийх (ДУУССАН)Where stories live. Discover now