part-2

383 59 0
                                    

Өрөөнд~~
Би: гэхдээ зохион бгуулагчаа энэ хүн өөрөө эхэлж намайг хэл амаар доромжилсон
З/бэ: танд төвөг удсан бол үнэхээр уучилаарай бид энэ ажилчинг заавал ажлаас нь хөөж бас нөхөн төлбөр ч олгох учраас та одоо тайвшир. Одоо та тайван сууж болноо" гэж пялдагалан ярисаар нөгөө үалууг өрөөнөөс гаргав.
З/бэ: бүүр нэг ийм юм болох гээд бсым одоо яаая гэхэв уучилаарай Хэжона. Харсан биздээ одоо чамайг ажлаас халахаас өөр аргагүй нь.
Би: ю......юу?? Гэ.....гэхдээ
З/бэ: үнэхээр уучилаарай ингэхээс өөр арга бсангүй. Аа ажилласан өдрүүдий чнь цалинг нэгтгэсэн ууг нь чи хөөрхөн ажлаад байвал их л мөнгө олох их л үйлчлүүлэгч татах охин бсан юм. Даанч ингээд ааш зангаасаа болоод их л хохирч бх нь
Би: за уучларай би угаса танай энэ тэнэг газраас чнь гаръя гэж бодож бсн юмм. Олны танил хүмүүс харахаараа шээс нь гоожчих гээд бөгсийг нь долоож амьдрахаасаа ичээч!! Хнн харин ч би энэ газарт ажиллаад хичнээн хүн нэмэгдсэн'г хэзээ ч битгий мартаарай з/бэ гуай!
"гэж хамаг уураа гарган нэг схн хэлчихээд цалингаа шүүрэн гарч одов. Хувцса солин цүнхээ аван хаалгаар гарах замд нөгөө тэнэг залуу ширээндээ сууж бх ба гаран гартал харцаараа барьж идэхнүү гэлтэй харсаар би хаалга саван гарч одов. Гараад шууд л утсаараа эгч рүү залгав. Тэр газрын урдхан том талбай бдг учраас тийш алхан нэг сандал дээр суугаад эгчид ярьж гарав.
Би: ёооо Ами би бүр яг галзуурлаа. Та enhypen гдг хамтлаг мэдхүү?
Ами: аа мэдишд саяхан заа байз дэбүтээ хийгээд бараг 10сар болцн
Би: пэээээ тимү зза тэр яхв тэр хамтлаг чнь заюу манай kafe-д орж ирээд тгд би яг тэдни ширээнд захиалгын өгч бсн чнь нэг хүнийх нь цамцан дээр кофе асгаад новш
Ами: еээ хүүрээ тгд ясн
Би: тгээ ядин ажлаасаа халагдчлаа ёоооо аниа бүр үхсэн ч би тэр хамтлагт дургүй боллоо ер нь......
хойноос: хөөе??" гэх дуунаар дээш харвал өнөөх ёдрын аашт залуу бх нь тэр. Би жаахн гайхаад утсаа тасалчихаад "яаав?" гэтэл..
Залуу: би чамаас нөхөн төлбөр авмаар байна
Би: юуууууууууу???? (инээх) яаа би өөрий чнь хүссэнээр ажлаасаа халагдчихаад бгааг харахгүй бнуу
Залуу: наадах чнь чиний л алдаа угаасаа чи бараг халагдах гэж бсн юм бишүү хх яадаг ч бсн чамаар энэ цамцныхаа мөнгийг авна
Би: өөрөө нмг сонирхоод бгаа юму?
Залуу: (гахах) чи нээрээ асуугаад бнуу (инээх) хөөе битгий мөрөөд
Би: ер нь чиний нэрийг хэн гэдин?
Залуу: тийм л их мэдэхийг хүсээд бвал хэлээд өгье нмг Сонхүн гдг Пакк Сонн Хүнн
Би: ааа тим бхнээ okeyy юуу гэхдээ би чамд одоо өгөх бэлэн мөнгө алга чи миний дугаарыг тэмдэглээд авахуу? Ер нь хэд юм??
Сонхүн: ммммм Солонгосоор 2сая төгрөгний цамц лдаа
Би: (гайхах) аан тимү тэгвл дугаар авчихааа би бас чни дугаарыг авчихя тгд мөнгөө өгхөөр бол залгалццгаая (худ инээх)
Сонхүн: энэ мни нэрийн хуудас харин чинийх?
Би: утсаа өгч бай (аван тэмдэглэх) май за энэ тгд залгаарай би ингээд явлаа яараад байна" хэмээн түүнд ганц үг ч хэлэх боломж өгөлгүй хар хурдаараа хаашаа ч юм гүйв. Аххах тэр ч үнэхээр тэнэг юмдаа хэн л тэрэнд 2 сая төгрөг өөрөө өгөх гээд жинхэнэ дугаараа өгөх вэ дээ. Энэ тэнэг нэрийн хуудас нь ч надад хэрэггүй (хаях) угааса ахиж хэзээч тааралдахгүй.
       Оройны цагийн ажлын цаг болоогүй бсн учраас шууд гэртээ харин жаахан унтаад авлаа. Дөхүүлэн босоод биеэ бэлдчихээд клүп рүү явав. Айгү энд бүр нэг хараал идсэн үнэртэй үзэн ядмаар уур амьсгалтай зүгээр л новшийн газар. Ахиухан мөнгө өгдөг гээд л ажиллаж бгаа мнь энэ. Би дандаа VIP өрөөнүүдэд зөөдөг. Тэр нь ч хамаагүй дээр. Аймшигтай их архи шар айраг бас бус зүйлс барин 12 дугаар өрөө лүү зөөнө. Энд тэгээд бас их аятайхан зөөгч ажилчид нь бүгд нүдэндээ гоёлын маск зүүдэг. Ширээн дээр архинуудыг тавьж бтал үйлчлүүлэгч дундаас нэг л танил царай харагдав......

Уг нь хөөрхөн өгүүллэг шүү хх хурдан дуусгахыг хичээнээ. Уншвал ядаж нэг vote дарчихвал үнэхээр баярлана шүү guyss❤️❤️❤️❤️

Үүрдийх (ДУУССАН)Where stories live. Discover now