Аймшигтай энэ бол эмгэнэл. Арай ч Сонхүныг тиймэрхүү юм ярина гэж бодоогүй ч тэр ярьчихсан. Бүр яаж өмөөрч бсн нь одоо хүртэл нүдэнд харагдаж бн. Гэхдээ тэд ингэснээр илүү хурдан мартагдаж бх шиг байна.
Маргааш нь~бэлтгэл
Хисын: чи зүгээр үү
Би: юу?
Хисын; өчигдөрийн явдалд! Амигийн хүзүү аймар харагдаж бнлээ бас чни наад хацар, уруул чнь *урууланд хүрэх*
Би: *холдох* тиймээ зүгээр
Хисын: зүгээр харагдахгүй л бндаа" гээд тэр кармаанаасаа нэг тос гаргаж ирээд урууланд минь түрхэж өгөв. Би яагаад ч юм эсэргүүцэж чадаагүй. Маш нямбай гэгч нь зөөлхнөөр түрхэж өгөөд араас нь нэг үлээчхээд өөдөөс хөөрхөн инээгээд байсан.
Хисын: Хэжонаа яг үнэндээ..... Тэр 2 охин бидэнд таалагдахгүй байгаа. Сонхүн Жонвон 2 яг юунд нь болоод бгааг ойлгохгүй бна. Гэсэн ч бид нар чнь нэг хамтлаг шүүдээ гэхдээ л жаахан хэцүү байгаа
Би: та нар ч гэсэн тэр 2 шиг тэдний сэтгэл татам схн чанарын олоод харчих лдаа тэгвэл таалагдах бхх
Хисын: үгүэээ чадахгүй. Гэхдээ ядаж хааяа ч гэсэн ингээд ярьж бж болох уу
Би: мм! *толгой дохих* болох л бх" гэж Хисынтэй зааланд жаахан яриа өрнүүлэн сууж бтал үлдсэн хүмүүс ч бүгд орж ирлээ.Сонхүн POV
Хүний сэтгэл гэдэг угаасаа л хачин ойлглмжгүй бдаг. Би Жиюнд хайртай нь үнээн. Хэжоныг Монгол явах бүрт нь яаж санаж бэтгэрдэг бсныг тэр мэдэхгүй. Гэхдээ бие холдвол сэтгэл холдоно гэдэг үнэхээр үнэн үг. Сүүлийн 2 сард Жонвон бид 2 санаандгүй Жиюн Сүхён 2той танилцсан. Яагаад ч юм тэр 2 бид 2т үнэхээр их хань болж сэтгэл догдлуулж өөрсөддөө татаж чадсан. Муухай ч гэсэн үнэхээр хайртай болчихсон бсан. Хэжоныг харахад яагаад ч юм залхсан нэг тм нэг л хэвийн санагдаж бсн. Жонвонд ч гсн тийм бсн гсн. Гэхдээ Жонвон Амид хайртай хэвээрээ бсн. Магадгүй одоо ч тийм бж болох юм. Амид баригдсанаасаа хойш яаж шаналж, дуугаа хурааж бсныг нь Ами ч гсн мэдэхгүй.Ent-д ажилладаг болоход нь надад ч гсн хэцүү бсн. Тгд бүр мна хамтлагт арын бүжигчнээр хуваарилагдахад Жонвон бид 2т ямар бсныг иөсөөлөх ч үгүй. Өдөр болгон тэр 2ын царайг харах. Гэхдээ л бид 2 сэтгэлээ цэгцэлж тэр 2ыг бүр мөсөн мартаж хөндлөнгийн хүмүүс болохыг сонгосон. 2улаа тэгэж чадсан. Яаж тийм хурдан гэж үү, учир нь бид 2ын сэтгэлд өөр хүмүүс аль хэдийн орж эзгэнэж чалсан болохлор тэр. Яг 100% гэж хэлж чадахгүй 80 90% бол мартсан.
Жиюн Сүхён 2ыг тэгж аймар гэмтээхэд нь үнэнгээсээ уур мнь хүрж бсн. Гэхдээ Амигийн хүзүү Хэжоны уруул хацар бас тэдний сэтгэлийн шархыг бодож үзээгүй тэдэнрүү дайрчихсандаа одоо жаахан харамсаж бна. Би яагаад тэрнийг ийм хурдан мартаж огт хамааралгүй санагдаж байгаагаа үнэхээр ойлгохгүй бна. Үнэнгээсээ тэр надл тийм ч сонин санагдхаа больчихсон. Харин Жонвонд үгүй. Тэр хэр баргийн юмыг тэгэж хурдан мартаад бдаггүй. Тэр орой Амигийн хүзүүг яриад л бсн тэрнээс л ойлгомжтой байх.