Y/n kiggede ned i jorden."Hvad laver du dog ude her så sent?"
Spurgte auroren
"jegggggg.... havde bare ikke så godt så ville ud og have noget frisk luft..."
Svarede y/n ret nervøs.
"Ja lad os da bare sige det"
Sagde auroren og flyttede sin vægt over på det andet ben.
"Sååå du så ikke malfoy?.... eller?"
tilføjede auroren.
"Nej self gjorde jeg da ikke det!!"
Svarede hun aggresivt
"Jaja okay rolig"
sagde auroren
Y/n begyndte at undre sig lidt.
"hvem er du egentligt? kom ud i lyset så jeg kan se dig"
"Måske en anden gang, du skal ind og få dig noget søvn! vi ses miss. y/l/n"
sagde auroren og gik
Y/n rullede øjne og gik i seng. Hun faldt rimelig hurtig i seng.
--------------------------Næste Dag--------------------------
Y/n vågnede med sollys stående ind af vinduet og luften inde på hendes værelse var helt frisk, y/n vågnede op i virkelig godt humør. Hun tog et bad og derefter tog sin skoleuniform på og hun var lige ved at glemme sin kappe men lige da hun var gået ud af døren huskede hun den heldigvis.
Y/n gik mod Griffindor common for at finde Fred og George og følges med dem hen til morgenmaden. Da hun kom hen til Griffindor common og åbnede døren for at snige sig ind faldt en spand vand ned over hende og hun blev helt gennemblødt. Lige efter kom Fred og George frem og flækkede af grin. y/n stod bare helt stille og så tørrede vandet væk fra hendes øjne.
"Hvad. Har. I. Gang. Iiiiiiii!!!"
Råbte y/n til Fred og George der stadig stod og grinte. Lige før hun stormede ud og hen mod slytherin common for at skifte. Mens hun stormede hen af gangen mødte hun Draco.
Åh nej tænkte hun så hun prøvede bare at gå forbi ham men det lykkedes vist ikke helt.
"hey? hvorfor er du helt våd?"
spurgte Draco små grinene
Y/n kikkede ned af sig selv og så op på Draco igen
"Tvillingerne"
"Self!"
svarede Draco og grinte
"Det er ikke sjovt Malfoy!"
Sagde y/n mens hun også begyndte at grine men Draco var stoppet med at grine og havde nu et seriøst ansigtsudtryk.
"Tilbage til efternavn huh?"
Sagde han med et suk og gik.
"Vent nu lige lidt! Hvad er det der er galt! Draco....!?"
Næsten råbte y/n.
Draco stoppede og uden at vende sig om svarede Han.
"Se nu bare at få noget tørt tøj på ellers bliver du syg!"
og han begyndte at gå igen.
Y/n stod igen og kiggede lidt efter ham og undrede sig, men hun begyndte at fryse så hun gik ind og fik noget tørt tøj på og gik ned til den store sal for at få noget morgenmad, hvis der overhovedet var noget tilbage.
Y/n satte sig mellem Fred og George der straks vendte hovedet mod hende.
"Sååå, tog du derop i går?"
Spurgte George som blev efterfulgt af Fred
"Hvordan gik det!"
YOU ARE READING
Draco malfoy - love story
FanfictionDen handler om y/n og draco self Y/l/n og malfoy familierne har været venner længe men y/n og draco har aldrig rigtig kunne lide hinanden Men så skal familien y/l/n holde jul i malfoy manor. Der kan jo ske mange ting. I må meget gerne give en stje...