Efter det, gik dagen egentligt meget som normalt.
Klokken var 17:30 og y/n skulle til at gøre sig klar. Hun tog noget naturligt makeup på og tog nogle trumpet jeans og en mørke grøn top på.
Y/n listede sig hen til porten til hogwarts. Y/n var et par minutter forsinket som hun plejede at være. Adrian stod og ventede på hende.
"Hej Andrian"
Sagde y/n og smilte
"Hej y/n du ser godt ud"
svarede Adrian
"Tak"
Svarede y/n beskedent Adrian tog armen frem og y/n begyndte at gå og det samme gjorde Adrian.
"hvor skal vi hen?"
spurgte Y/n
"Vent og se"
Sagde Adrian og smilede til y/n
De tog til Hogsmeade og stoppede uden for en rigtig fin restaurant og de hyggede sig rigtig meget den aften.
De gik ud af restauranten og hjem til hogwarts
De stod foran porten og stod foran hinanden med øjenkontakt.
"Jeg har hygget mig rigtig meget"
Sagde y/n og smilede til Adrian
"Det er jeg glad for at høre"
Svarede Adrian og smilede tilbage
Y/n skulle til at gå, ind men Adrian tog fat i hendes hånd og trak hende helt hen til ham.
Deres ansigter var få centimeter fra hinanden. Y/n kunne mærke Adrians åndedræt på hendes ansigt. Adrian rykkede tættere og tættere på y/n
De kyssede.
Y/n fik helt sommerfugle i maven.
De stod bag efter og kiggede lidt på hinanden.
"når jeg må nok se at komme i seng"
Sagde y/n og Adrian nikkede og åbnede porten for y/n.
Y/n gik hen til slytherin opholdsstuen og åbnede døren. Hun listede langsomt ind og lukkede døren forsigtigt.
Hun vendte sig om og så at der sad en blond dreng i sofaen.
"Hvor har du været?"
Spurgte Draco
"Bare været ude"
Svarede y/n og Draco styrtede op af sofaen og gik helt hen foran y/n og stod så tæt på hende så hun næsten kunne mærke hans hjertebanken.
"Med hvem!"
Spurgte Draco
"Det vedrøre ikke dig!"
Sagde y/n og skulle til at gå hen til sit værelse men Draco tog hårdt fat i hendes håndled
"Draco slip mig!"
Sagde y/n bestemt men Draco klemte hårdere til
"Draco det gør ondt!"
Y/n's øjne begyndte at tåre til og Draco begyndte at forstå at det han gjorde sårede y/n så han gav hurtigt slip på hendes håndled og så meget forskrækket ud.
KAMU SEDANG MEMBACA
Draco malfoy - love story
Fiksi PenggemarDen handler om y/n og draco self Y/l/n og malfoy familierne har været venner længe men y/n og draco har aldrig rigtig kunne lide hinanden Men så skal familien y/l/n holde jul i malfoy manor. Der kan jo ske mange ting. I må meget gerne give en stje...