Kapitel 14

670 7 2
                                    


"Altså vil i fortælle mig hvad der skete eller?"

Spurgte jeg og kiggede på Fred og George

Fred sukkede og fortalte mig alt der var sket

"wow, men så det var Draco?"

sagde jeg

"Ja, y/n du skal bare sige til så skal vi nok lære Draco en ting eller to!"

Sagde George og Fred nikkede

"Jeg er sikker på det ikke var med vilje"
Sagde jeg

"Y/n du skal ikke forsvare ham! Han gjorde så du kom i koma i næsten 3 uger!"

Sagde Fred

"3 UGER!"

næsten råbte jeg

"Ja 3 uger, det er altså ikke bare lige noget man kommer til!"

Sagde George spydigt 

jeg sukkede, jeg kunne ikke tro at Draco ville gøre sådan noget med vilje, men jeg havde stadig min tvivl. 

Et par dage efter blev jeg udskrevet fra hospitals vingen.

Vi havde snart juleferie. Jeg havde helt glemt at skrive til min far at jeg tog med dem. 

Jeg gik op mod mit værelse for at skrive til ham. Da jeg gik ind på mit værelse så jeg Draco sidde på min seng. Jeg stod bare helt stille i døren og ventede på at Draco ville sige noget.

"Y/n!"

Sagde han og rejste sig og gik hen til mig. Jeg smilede bare til ham og gik hen til mit skrivebord og lagde en bog som Fred havde givet mig så jeg havde noget at lave på hospitals vingen.

"Hvordan har du det?"

Spurgte Draco 

"Jeg har det fint Draco"

Svarede jeg, der var stilhed i lidt tid.

"Du skal nok gå nu Draco...."

Sagde jeg og så på Draco. Han sukkede.

"Ja self. Vi ses til aftensmad"

Sagde Draco og skulle til at gå men jeg stoppede ham

"Draco jeg tror ikke vi burde sidde sammen"
Sagde jeg og sukkede. Draco nikkede bare og gik. 


Jeg satte mig i sengen og begyndte at skrive til min far


Hej far

Jeg har tænkt lidt over det og jeg vil gerne med jer til jul ved malfoy manor.

Jeg glæder mig til at se jer.

Hilsen y/n


Der var ikke så meget andet jeg havde brug for at skrive. Jeg gav min ugle mit brev og bad den om at flyve hen og aflevere den til min far.

Det var så småt ved at blive tid til aftensmad så jeg gik ned til den store sal.

Jeg var virkelig tidligt på den, men jeg havde alligevel ikke så meget at lave. Jeg så Blaise og Pansy komme ind af døren, og jeg vinkede til dem så de ville sætte sig her. Efter dem kom Crabbe og Goyle som også satte sig her.

Jeg håber bare virkelig ikke at Draco så også sætter sig her.

Men selvfølgelig kommer han og sætter sig her. Vi fik øjenkontakt men jeg kiggede hurtigt væk.  

Draco malfoy - love storyWhere stories live. Discover now