Felix sınıfa gittiğinde masasının üstünde çikolatalı süt ve çikolata gördü. Yakından baktığında sütün üstünde bir not vardı.
Notu eline alıp okudu. 'Tüm galaksiyi gözlerinde görüyorum.' Bunu kim neden göndersin ki kendine, diye düşündü Felix.
Aklına tek bir kişi geliyordu. Cebinden çıkardığı telefonu eline alıp engeli kaldırarak mesaj attı.
Masamın üstündeki notu ve yiyecekleri sen mi koydun?Unknown
Evet.
Beğendin mi?Neden böyle bir şey yaptın?
Senden böyle bir şey isteyen oldu mu?Unknown
Sadece sevdiğini bildiğim için aldım hepsi bu.
Mutlu olursun sanmıştım.
Seni kızdırdıysam eğer özür dilerim.Felix bu mesajın üstüne ne diyeceğini bilmiyordu. Doğru söylüyordu. Çikolatalı süt ve çikolataya bayılırdı. Bu karşısındaki kişi kimse Felix'i çok iyi tanıyordu.
Teşekkür ederim.
Çok mutlu oldum.Unknown
İnan beğenmene çok sevindim.
Afiyet olsun sana.Teşekkür ederim.
Felix çikolatalı sütünü açtı ardından da çikolatasını açıp bir ısırık almıştı. Cidden en sevdiği çikolataydı bu.
Unknown
Dudaklarını sil istersen beni daha fazla tahrik etme.Felix telefonuna gelen mesaja baktı. Ardından da kamera ya girip yüzüne baktı. Dudağının kenarını silip mesaja cevap verdi.
Çikolata yerken kendimden geçiyorum.
Unknown
Biliyorum.Bana kim olduğunu ne zaman söyleyceksin?
Seni nasıl kaydetmem gerektiğini bile bilmiyorum.Unknown
Gölge diye kaydet.Neden gölge diye kaydetmemi istiyorsun? Bir anlamı var mı?
Unknown
Çünkü dünya üzerinde sana senden başka benzeyen tek bir varlık var ve bu senin gölgen.
Ben de sana benzeyen tek şey olmak istiyorum.
[Görüldü | 13:27]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadow | HyunLix
FanfictionUnknown Gölge diye kaydet. » Stray Kids fanfic » Ana Ship(ler); HyunLix » Yardımcı Ship(ler); ChanChang » İçerik(ler); Shounen-ai, BL » Texting + Düzyazı © ShadowWriter93 © ChanHun_SeYeol