"Akşam görüşürüz." Hyunjin arkadaşlarına veda ederken gözü Felix'i arıyordu. Eve birlikte gidebilirlerdi.
Kısa bir süre okul kapısında bekledi ve sonunda Felix'in çıkmayacağını anlayınca eve doğru ilerlemeye başladı.
Felix ya uzatma derslere kalmıştı ya da çoktan çıkmıştı.
Yolda ilerlerken günlerdir diline dolanan şarkıyı mırıldandıyordu. Her ne kadar şarkıyı tekrar tekrar dinlemiş olsa da şarkı bir türlü kendisini bırakmıyordu.
Evlerine doğru giden son sokağa gireceği sırada karşı parkta oturan Felix dikkatini çekti. Kendisine sırtı dönüktü ama günlerce bıkmadan izlediği çocuğun elbette o olduğunu anlayabiliyordu.
Boş yolda karşıdan karşıya geçerek parkın girişine ilerledi. Kendisine gülümseyerek el sallayan çocuklara el salladı. Bu parka gelenler genellikle kendi sitelerinden çocuklar olduğu için çoğunu tanıyordu.
Felix'e onu korkutmak için o kadar sessiz yaklaşıyordu ki kendisi bile bir an orada olmadığını düşünmüştü.
Tam omuzlarını tutmak için iki elini de uzattığında da Felix'in iç çektiğini duydu. Onu korkutmaktan vaz geçerek sessizce yanına oturdu.
Felix yanına oturan çocuğu hissederek yan gözle ona bakmış ve Hyunjin olduğunu görünce hemen gözyaşlarını silmişti.
"Neden ağladığını anlatmak ister misin?" Hyunjin onu ürketmemek için sessizce sordu. Felix olumsuz anlamda başını salladı.
Elbette ona, 'Senden hoşlanıyorum ve seni sevgilinle görmek birazcık kalbimi acıttı.' diyemezdi. Kendisine saklamayı seçti bu yüzden.
"Felix bana istediğin zaman kendini açabilirsin, biliyorsun değil mi? Sana değer verdiğimi hissettiremiyor olabilirim ki ben hissettirdiğimi düşünüyorum ama benimle istediğin zaman konuşabilirsin. İstediğin her konuda bana danışabilirsin. Ben seni yargılamam."
"Şu an da bunu yapabileceğimi sanmıyorum. Hazır hissettiğimde sana anlatacağım." Hyunjin başını sallayarak onu onayladı.
"O zaman ağlaman gereken bir omuza ihtiyacın var." Hyunjin yanındaki bedene yaklaşarak başını omzuna yaslamış ve bir elini omzuna koyarak okşamıştı. Felix'in de kollarını sıkıca beline sarıp tekrar ağlamaya başlaması kısa sürmemişti.
Felix o gün sevdiğinin omzunda, onu sevdiği için ağlamıştı. Hyunjin'i yanında başka birisi ile yakın görmek kendisini kötü hissetmesine sebep olmuştu.
Hyunjin ise sevdiği çocuğun omzunda kendisi için ağladığını bilmiyordu. Belki ileride öğrenebilirdi. Ya da kim bilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadow | HyunLix
FanfictionUnknown Gölge diye kaydet. » Stray Kids fanfic » Ana Ship(ler); HyunLix » Yardımcı Ship(ler); ChanChang » İçerik(ler); Shounen-ai, BL » Texting + Düzyazı © ShadowWriter93 © ChanHun_SeYeol