Esen rüzgarın soğukluğu ile üşümeye başladım. Üzerimdeki yorganı hissedebiliyordum ama çok üşüyordum, uçuşan saçlarım yüzümde dolaşırken vücudumun ağırlığı ile gözlerimi araladım. O kadar yorgun hissediyordum ki sadece gözlerimi açıp baktım ve ağır bir şekilde vücudumu sol tarafa atıp pencereye doğru döndüm. Cam açık ve rüzgardan perdem uçuşuyordu o ise cama yaslanmış bana bakıyordu Erdem. Kollarını önünde bağlamış pencereye yaslanmış beni izliyordu. Gözlerim ağırlaştıkça uykuya yenik düşüyordum dudaklarımı araladığımda tek sözüm "Alper" olmuştu.
***
Dursun: Hadi kızım kalk kahvaltı hazır
Gözlerimi araladığımda babam yatağın kenarında oturmuş saçlarımı okşuyordu. Uykum açılırken aklıma Erdem geldi, hafiften doğrulurken pencereye doğru baktığımda kapalı gibiydi.
Dursun: Elif bu oda soğuk sanki kızım
Elif: Evet baba bende üşüdüm sanki
Babam kalkıp pencereye doğru gitti perdeyi açıp pencereyi kapattı.
Dursun: Sıpa açık unutmuşsun bir de soğuk diyor hay Allah'ım gel bakayım ateşin var mı?
İyice kalkıp anlımı babama uzattım elini koyup baktı
Dursun: İyi ateşin yok hadi aşağı kahvaltı hazır
Babam sabır çekerek odadan çıktı.
Erdem gece gelmişti, kabusum olmuş beni ziyaret ediyordu ama korkmuyordum. Beni uyutuyordu, onu gördügüm zamanlar ağırlık oluyordu ve uyuyordum. Telefonu yastığın altından alıp mesajlara girdim ve Alper'e mesaj attım.
Elif: Alper, gece Erdem geldi. Penceremin önünde onu gördüm ama birkaç saniye sonra uyumuşum. Geçen seferki gibi oldu. Bu sefer de odama camdan girmiş. Ben aşağıya kahvaltı için ineceğim şimdi haberin olsun
Mesajı attıktan sonra gelen mesajlara baktım. Melis ve Yeşimden mesajlar vardı çünkü bu gün pazartesi ve işe gitmemiştim. Kimse beni sormamış ve işe gitmişim gibi girişim bile yapılmıştı. Bilerek beni kovmuyorlardı ki kızlarda öyle düşünüyordu. Kızlara biraz son durumlardan bahsettim ama Alper'in geldiğini söylemedim. Biraz konuştuktan sonra kalkıp hemen yatağımı düzeltip banyoya girdim. Rutin işlerimi halledip üstümü değiştirip aşağıya indim.
Masa kurulmuş babam baş köşeye oturmuş gazetesini okuyordu. Annemin hala mutfakta olduğunu düşünerek yanına gittim.
Elif: Neler yapmışsın anneciğim
Arkasından sarılıp yanağını öptüm.
Sevim: Günaydın annem
Elif: Günaydın anneciğim ne kaldı yardım edeyim?
Sevim: Yok kızım dokunma bitti şu börekleri kesip tabağa koyacağım sadece
Elif: Tamam ben yaparım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sigara (TAMAMLANDI)
General Fiction#mafya #ask #aldatma #karadenizkiz Not: Yazdığım ilk kurgudur. İlk bölümlerde anlatımım çok düz ama ileri bölümlerde düzeliyor umarım begenirsiniz. Parmaklarımı toprağın üzerinde gezdirirken bir yandan da gözlerimden yaşlar akıyordu. Tepkisiz bir şe...