31

27 1 0
                                    

1-1 a meccs eredménye eddig és a szett állása 20-20.

-Zara!
-ROOOOLLIINNNG THUNDEEEEEERRR- csinálta meg Noya mozdulatát, mire mi elkezdtünk nevetni és a játék kicsit vidámabb lett.
-EZAZ!!!- kiabált Noya.

21-24

-Kikó! Toshiko! Kettős küldemény!
-Értettük!

Testvérem feladta nekem és egyből védtek a blokkolók de csak hátraadtam Toshikonal aki leütötte.

-Szép!- kiáltott az edző mire mindkettőnek adtam egy-egy pacsit.
-Ezeket a mozdulatokat fel kell valahogy ismernünk! Ezek a kódnevek, folyton ugyan azokat a mozdulatokat jelentik!- kiabált a másik csapat edzője.
-Próbáljon egyszer ő itt állni.- morgott az egyik csaj halkan.
-Az edzők néha tényleg bunkók.- mondtam egy mosollyal.
-Nekem mondod? Ez semmire nem figyel csak a nyerésre! Az, hogy velünk mi van, az eszébe se jut!- mondta.
-Esetleg edző cserén gondolkoztatok már?
-Lehet olyat?
-Ha az iskolának panaszt tesztek és egyikőtök sem ellenkezik, hogy elküldjék, akkor az iskola elküldi őt.- mondtam mire a többiekre nézett majd vissza rám.
-Köszönjük az infót.
-Lehet, hogy a pályán ellenségek vagyunk de attól még ugyan úgy sportolók vagyunk, ami annyit tesz, hogy csapattársak is vagyunk.
-A játékra figyelj mert még nincs vége a szettnek.
-Ha ezt is megnyerjük akkor mi nyerünk.- mosolyogtam.
-De magabiztos valaki.
-A csapatom minden meccsel egyre jobb és jobb tehát mehettek a föld alá.- mondtam egy mosollyal mire éreztem, hogy mindegyikőjük meg akar gyilkolni.

*Az Inarizaki edzőtáborában*

-Egy jó stratégia! Ha egy feladó vagy, próbáld azt elérni, hogy az ellenfél téged akarjon minél jobban kiiktatni mert ha formában vagy még a többiek nem, akkor ezzel a csapatodat tudod pihentetni és mégis szerzitek a pontokat.- mondta az Inarizakis lányok csapat kapitánya.
-De mi van ha a csapat formában van és te nem?- kérdeztem.
-Akkor érd el, hogy az egyikőjüket ki akarják iktatni mert akkor rólad megfeletkeznek és könnyebb dolgod van.
-Tehát akkor az egyikünknek célpontot kell játszani, hogy a többi pihenjen?- kérdezte Setsuko.
-Ez csak akkor jó ha a vége felé vagytok a játéknak, különben egész játék alatt te vagy a célpont és akkor akár meg is tudsz sérülni.

*Jelen*

-AIKO! ZÁRT PARKOLÓ!- mondta Amaya.
-Értettem!

A lányok mind mellém álltak kivéve Zara aki hátul maradt egyedül és blokkoltuk a láthatóságot.

Ugrottam a labdáért és utánam ugrott mindenki fél másodperces késéssel és úgy néztünk ki, mint egy hullám.

A másik csapat szemei teljesen kinyíltak és lefagytak.

Feladtam a labdát és Natsuko átelytette a háló felett.

Nem voltak képesek elég gyorsan reagálni.

A 3.szett 10. pontja a miénk lett és egyre jobban hergeltem a Shiratorizawa csapatát, hogy minél jobban rám szálljanak mert akkor a csapat pihen.

A 3.szettet is megnyertük és egy nagyon picit voltam csak fáradt.
Ha a következőt meccset is megnyerjük, mi leszünk a legjobbak az országban.

Kimentünk a pályáról de a tesóm még vissza ment a pulcsiáért és mi rengeteg ismerős arcot láttunk.

Osamu
Kita
Suguru
Hiroo
Nishinoya
Hinata
Terushima
Oikawa
Iwaizumi
MadDog
Yamamoto
Kuroo
Futakuchi
Koganegawa
Setsuko
Usumi
Remi
Bokuto
Akaashi
Akenashita
Rintarou
És Atsumu
És még néhány akit nem ismerek.

Mikor tesóm kijött pulcsijával és meglátta Atsumut egyből gyomorszájba vágta.

Majdnem elkezdtem nevetni mivel tényleg megérdemelte ezt.

-Ahogy látom te is elcseszted.- mondta Suguru mire tesómra néztem aki csak mosolygott rám.
-Ha téged összetörnek én összetöröm őket.- mondta mire elkezdtem nevetni.
-Akkor én egyenlőre biztonságban vagyok.- mondta Terushima mellém sétálva majd átölelt derekamnál.
-Te? Biztonságban? Megcsalod a tesómat!
-MI!?- riadt meg Atsumu mire tesóm egy hatalmas jobb horgot vitt be neki aztán rázni kezdte kezét mert gondolom fájt neki.
-Te fogd be, mert te egy szex után hívtad fel a tesómat!
-Azért ennyire még én sem voltam szörnyű.- mondta Suguru mire tesóm kibuktatta.
-Akiko megint halált játszik.- mondta Natsuko.
-HALÁLT!?- riadtam meg mind a srácok kivéve Futakuchi és Kita.
-Futakuchi! Mond, hogy nem szó szerint halál!- mondta Koganegawa rémülten mire Futakuchi egyik kezét csípőre tette és sóhajtott.
-De. Ha arról van szó, hogy a tesóját bántják... ő a szó szerinti Halál.
-És ez fordítva is igaz!- vigyorgott tesóm mire Osamu egy lépést alrébb tett tőlem.
-Azt vettem észre, hogy igazi halál.- mondta Atsumu mire tesóm szemen vágta.
-Ja igen. Jobb ha ilyenkor csukva tartjátok a szátokat.- mondta Kita.
-Akkor talán kímél.- tette hozzá Futakuchi.
-Tapasztalatból tudjátok?- kérdezte Kuroo.
-NEKÜNK ERRŐL MIÉRT NEM SZÓLT EGYIKŐTÖK SEM MIKOR MÉG LEHETETT!?- kérdezte Oikawa és Yamamoto sokkoltan.
-Ti megérdemeltétek.- mondták egyszerre a két srácra nézve.
-És én?- kérdezte Atsumu mire tesóm ismét szemen vágta.
-Ih! Ez nekem fájt!- mondta Nishinoya.
-Szerintem én inkább megyek megkeresem Kageyamát.- mondta Hinata majd elrohant.
-Noya, gyere menjünk.- mondta Zara megfogva unokatesóm kezét majd elhúzta őt.
-AKAASHI! EZ A LÁNY RÉMISZTŐ!- kiabált Bokuto magához öleleve feladóját.
-Higgadj le! Te nem tettél semmit.- mondta Akaashi.
-Még!- mondta tesóm mire a két Fukurodanis srác összerezzent.
-Akiko? Még egy végső ütés vagy mehetünk?- kérdeztem mire felcsillant a szeme.
-Szabad?
-Megérdemli.- mondtam mire akkora gyomrost adott Atsumunak, hogy szegény srác térdre esett.
-Ez kurva jól esett.
-Valaki még?- mosolyogtam tesóm mellé sétálva majd átkaroltam őt vállánál.
-Köszi nem!- mondták majdnem mind egyet hátrébb lépve.
-Esküszöm, külön külön veszélyesek de együtt elhozzák a halált.- mondta Remi rémülten mire odarohantam hozzá és átöleltem.
-Nyugi csak srácokat verünk meg, a lányoknak csak hajat tépünk.- mondtam egy mosollyal.
-Jó tudni.- mondta Setsuko kicsit remegve.
-A halál ikrek jönnek a buszhoz, vagy rohanni akarnak?- kérdezte Amaya mire tesómmal egymásra néztünk majd vissza rá.
-Rohanunk!- mondtuk egyszerre.
-Akkor a szálláson találkozunk.

Elköszöntünk a srácoktól majd tesómmal utoljára a srácokra mosolyogtunk kedvesem.
Kisétáltunk az épületből és elkezdtünk versenyezni vissza a szállásra amit végül döntetlennel zártunk.

Másnap busszal mentünk és az edző le volt nyűgözve.

-Rendben lányok! Ez az első 5 szettes mérkőzésetek élesben, a tavaszin, tehát megértem ha izgultok de csak úgy, mint eddig! Mindent bele!- mosolygott.
-Értettük!- mondtuk egyszerre.

Elmentünk a mérkőzésre és elkezdtük a meccseket.

1-1 az állás és jelenleg 20-20.

Egyik csapat sem kímél.

Aztán az állás  2-2 lett.

Az utolsó szett dönt el mindent.

-Lányok... nekem ez nem fog menni...- mondta Amaya.
-Lecseréljünk?- kérdeztem.
-A röplabda maga nem megy! Ha ezt most elbukjuk én kilépek a csapatból és ezt nem fogjuk tudni megnyerni tehát a mezem máris vissza adom!- mondta mire pofon vágtam.
-SZEDD ÖSSZE MAGAD! NE MOST ADD FEL! MÁR CSAK 1 SZETT VAN AMIT IGEN IS MEGNYERÜNK!- kiabáltam rá aztán sípoltak.

Felmentünk a pályára és megkaptam a labdát de nem voltam képes koncentrálni.
Túl nagy volt a zaj.
Nem láttam és remegni kezdtem.

A stresst túl nagy volt rajtam.

Enyém Atsumu, övé OsamuWhere stories live. Discover now