Multi: Bulut
İYİ OKUMALAR
...2 gün sonra...
Bu gece, Doğu ve Doğa'nın doğum günü partisi var. Şuan ne mi yapıyorum? Hazırlandım ve Abimin odasına gidiyorum. Kapıyı çaldığımda, abimin 'Gel' diye mırıldandığını duyunca içeri girdim. Siyah kot pantolonunun üzerine giyidiği beyaz dar gömleğinin son düğmesini kapatıyordu. Bana doğru dönünce ona baktığımı gördüğünde, gülümsedi "Hazır mısın prenses?" diye sordu. Kafamı olumlu anlamda sallayarak 'hıhım' diyerek onayladım. Uzanıp yatağının üzerinden ceketini alırken "Hadi çıkalım" dedi.
"Dur ben Gece'yi arıyım, aşağıya insin." dedim arabaya binerken. Abim onaylayan mırıltılar çıkarırken ben de hemen Gece'yi aradım.
-Alo, Güneş. Çıkıyor musunuz?
-Evet, biz çıktık geliyoruz.
-Tamam ben de iniyorum şimdi.
-Tamam, görüşürüz.
-Görüşürüzz...
Gece arabaya bindiğinde Abime selam verdi, daha sonra zaten abim sustu, biz yol boyunca konuştuk...Partinin olacağı mekana geldiğimizde hepimiz arabadan indik. Sağ tarafa baktığımda Berfini gördüm. Doğuyla konuşurak içeriye giriyorlardı. Daha sonra biz de arkalarından girdik. Tam da Doğu'nun söylediği gibi çok kalabalıktı ama büyük ihtimal çoğu Doğa'nın arkadaşıydı çünkü göz gezdirdiğimde en fazla 10-15 kişiyi tanıyordum.
Sonra gözüme bir grup çarptı. Diğerlerine göre çok daha fazla eğleniyorlardı. Ben etrafa dalmış olmalıyım ki, birisi sertçe omzuma vurup yanımdan geçti. Kim olduğuna bakmak için döndüğümde burun buruna geldik. Ela gözlü, simsiyah kıvırcık saçları olan, uzun boylu bir çocuk...Bir dakika bu çocuk az önce gözüme takılan masadakilerden birisiydi. Aklım başıma yeni gelmiş olmalı ki çocuğu göğusünde sertçe ittirdim ama o sadece bir adım geriledi.
Sırıtarak "Selam" dedi.
Benden cevap alamayınca sırıtışını hiç bozmadan, sağ elini bana doğru uzatarak "Adın ne?" diye sordu.
Kendimden beklemediğim bir sertlikle "Sana ne!?" dedim.
Küçük bir kahkaha attıktan sonra tekrar sırıtarak gözlerime odaklandı "Çatlak mısın kızım sen?" diye bir soru yöneltti...Ney? B...Bana mı dedi o?
"Sana ne!?" diye bağırdım tekrar.
"Sana ne-den başka birşey bilmez misin sen?"
Bu sefer daha da yüksek bir sesle heceleyerek "Sa-na-nee!?" diye bağırdım.
"Sadece ismini soruyorum. Bir sakin mi olsan?"
"Ben de sana 'sana ne' diyorum. Bir anlasan, bir uzasan mı?"
"Bak kötü bir niyetim yok sadece tanışmak istedim" Tekrar sağ elini bana doğru uzatarak "Ben Bulut, Sen?" diye sordu.
Tam cevap vereceğim sırada arkamdan bir ses gülerek "Küçük cadı" dedi.
Bunu söyleyen üç kişi olabilirdi; Doğu, Berfin ya da Gece...Ama bu Tahmin ettiğiniz gibi kesinlikle 'Doğu'.
Buluta gözlerimi devirerek arkamı döndüğümde beklediğim kişiyle karşılaştım. Beni kendine çekerek sarıldı ve "Hoşgeldin küçük cadı" dedi.
Ben Doğu'nun sorusun es geçerek kafamla Bulut'u işaret ederek "Bu kiimm?" dedim.
Doğu gülerek "Doğa'nın çok yakın arkadaşı, hem de Doğalar-ın okuldaki basketbol takım kaptanı vardı ya, hani senin şu çok merak ettiğin..." dedi.
Ben "Ee ne olmuş ona?" diye sordum.
Bulut da gülerek bize doğru yaklaştı ve "Benim yanımda benim dedikodumu yapmanız ne kadar doğru?" diye sordu??... Bir dakikaa. Şimdi bu Bulut, benim gıcık olduğum o kaptan bozuntusu Bulut muydu yani?
Ağzımdan "Hı?" diye bir nida döküldü.
İkisi de gülerek bana bakıyorlardı. Ben de sinir oldum, Doğu'ya dönerek "Doğa nerde? Onu da bir göreyim, Giderim ben" dedim. Bana 'Benim gözlerim mor' demişim gibi bakarken "Saçmalama saat daha kaç? Hem siz yeni gelmediniz mi?" diye sordu.
"birincisi saat 22.25, ikincisi evet yeni geldik ama...Siz ikiniz beni biraz daha sinir ederseniz, Geldiğim yoldan tam şuan geri dönebilirim" dedim.
Bulut gülümseyerek "Memnun oldum küçük cadı" diye dalga geçti.
"Peki, Görüşürüz Doğu" diyerek, kapıya doğru yönelmiştim ki tam o sırada daha önce hiç duymadığım bir kız sesi duydum "Pişt, baksana" bana mı dedi acaba?
Başka birisine seslenmiştir diye düşünerek tekrar çıkışa doğru yürümeye başlamıştım ki birisi bileğimi tuttu. Gözlerimi bileğime çevirdiğimde bunun bir kız olduğunu anlamamla, bakışlarımı bileğimi tutan kişinin yüzüne çıkarttım. Benim yaşlarımda, kısa boylu, renkli gözlü bir kızdı...
-Umarım beğenmişsinizdir.
-Normalde iki günde bir bölüm atmayı planlıyordum ama muhtemelen yaklaşık on gün bu şekilde her gece bir bölüm atıcam...Hatta bu girecek olduğumuz ara tatilde günde iki bölüm atacağım günler de olabilir.
-Önerileriniz varsa yorumlara yazabilirsiniz. Desteğiniz için hepinize çok teşekkür ederim. İyiki varsınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI: Parti
ChickLitBir biri için doğmuş iki insanın hayatları birleşir ve bunla birkaç sayfaya sığdırılırsa ne mi olur? Sanırım bu hikayede anlattığım olay tam da bu :) ...