Me pov✨
Αου... Γιατί πονάει το κεφάλι μου? Και το κυριότερο ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΠΟΤΑ?
Ώπα κάτσε έχω κλειστά μάτια... Χιχι😆
Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω πως είμαι σε ένα δωμάτιο σκοτεινό, που έχει μόνο ένα κρεβάτι και ένα μικρό τραπεζάκι.Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και μπαίνει... Ο CHISHIYA? Βλέπω όνειρο ρε παιδιά τι λέει?
Chishiya: σου έφερα να φας sakura
Me: CHISHIYA ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΤΆΦΟ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ!
Chishiya: πρώτον μην μου φωνάζεις και δεύτερον φάε γιατί θα σε ταΐσω εγώ και δεν νομίζω να θες!
Me: εντάξει παραδινομαι, αλλά τουλάχιστον πες μου που είμαι...
Chishiya: δεν μπορώ να σου πω, λοιπόν φεύγω, εσύ φάε
Μου γυρνάει την πλάτη και φεύγει, μόλις κλείνει την πόρτα την κλειδώνει χαχα λες και ξέρω που είμαι για να μπορώ να φύγω.
Πφφ κάτσε να δω τι μου έφερε- ΩΠΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΆΡΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ? ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ?
Αχχχ θα τρελαθώ! Πρέπει να το πω στην Aya για να προσέχει με αυτόν, δεν ξέρεις τι μπορεί να της κάνει εφόσον από ότι φαίνεται με απήγαγε.
Niragi: τι έγινε πριγκιπέσσα, ξυπνήσαμε ξυπνήσαμε?
Me: Ni- ni- ragi?
Niragi: αυτοπροσώπως μικρή
Me: γιατί είμαι εδω?
Niragi: γιατί σου είχα πει να φύγεις και εσύ με έγραψες κανονικά! Επειδή όμως αν σε σκοτώσω δεν θα έχει τόσο ενδιαφέρον, είπα να σε απαγαγω με την βοήθεια του chishiya 😉
Me: Άσε με να φύγω! Δεν πρόκειται να πω απολύτως τίποτα! Ούτε που θυμάμαι τι είδα μετά που με λυποθυμησα!
Niragi: ακόμα και αν ισχύει δεν πρόκειται να σε αφήσω, στο είπα δεν θα έχει τόσο ενδιαφέρον
Me: niragi δεν αστειεύομαι, ο πατέρας μου είναι διοικητής αστυνομίας από στιγμή σε στιγμή θα έρθει και εσύ θα πας φυλακή!
Niragi: χαχαχαχα μπράβο μικρή με έκανες και γέλασα, άκου για να μαθαίνεις, είμαι ο αρχηγός της ιαπωνικής μαφίας, όλοι μας φοβούνται και η αστυνομία δεν κάνει καν τον κόπο να ασχοληθεί με εμάς και μάντεψε γιατί 😉
Me: αποκλείεται! Αποκλείεται!
Niragi: κι όμως, λοιπόν άντε φαε μην πάρω τον δίσκο και σε αφήσω να πεθάνεις της πείνας!