Me pov✨
Dad: Κοριτσάρα μου άντε ξύπνα θα αργήσεις στο πανεπιστήμιο!
Me: τώρα! Τώρα!
Και ναι λοιπόν αποφάσισα να σηκωθώ, αφού έστρωσα το κρεβάτι μου, πήγα κατευθείαν στο μπάνιο να κάνω την καθημερινή μου ρουτίνα...
....
Τελείωσα και κατευθύνθηκα προς την ντουλάπα και επέλεξα να φορέσω μια μαύρη φούστα και ένα μαύρο τιραντακι.
Βλέπω την ώρα και είναι : 09:13
Ωχχ πρεπε να βιαστώ, στις 9 μισή είναι το πρώτο μάθημα!Βγαίνω σφαίρα από το δωμάτιο, βάζω παπούτσια, παίρνω βιβλία και αρχίζω και τρέχω μανιωδώς προς το Πανεπιστήμιο.
Αφότου φτάνω, πηγαίνω σε ένα παγκάκι εκεί κοντά στην πύλη του πανεπιστημίου. Ξεκουράζομαι για λίγα λεπτά και ξαφνικά έρχεται η φίλη μου η Aya, κάνουμε παρέα από το δημοτικό!
Aya: Καλέ Sakura γιατί κάθεσαι εδώ?
Me: Έτρεχα... δεν θα προλάβαινα να φτάσω αν δεν έτρεχα εγκαίρως
Ντριννν
Κάτσε.. ΤΙ ΕΧΩ ΠΡΩΤΟ ΜΑΘΗΜΑ?
Πάω να δω γιατί ζητώ που κάηκα...
Έχω πολλά στο κεφάλι όπως που Προσπαθώ να τελειωποιήσω όσο δυνατόν καλύτερα τα ιαπωνικά μου, είμαι πολύ πεισματάρα και άμα βάλω κάτι στο μυαλό θα το καταφέρω πάσι θυσία![...] Skip time
Τελείωσε και αυτό! Λοιπόν στο επόμενο μάθημα ξανά αρχίζει σε 2 ώρες οπότε λέω να πω στην Aya να πάμε καμιά βόλτα!
Me: Αya!!! Περίμενε βρε θες να πάμε μια βόλτα εδώ γύρω?
Aya: όχι... Δεν μπορώ θα έρθει ο Chisiya να πάμε για φαγητό... Συγγνώμη...
Me: δεν πειράζει όλα καλά!
Πφφ τι κάνω τώρα?
Θα πάω μόνη μου μια βόλτα τι κάνω ? Αφού η άλλη θα πάει με το αγόρι της για φαγητό 🤷.
[...]
Περπατάω εδώ και μισή ώρα και εγώ βαρεθεί την ζωή μου απλά!
Λέω να πάω προς το σπίτι να την πέσω καμια ωρίτσα για να φύγω για το επόμενο μάθημα.
Εκεί που πάω να γυρίσω προς την κατεύθυνση του σπιτιού μου ξαφνικά βλέπω έναν άντρα, ψηλό, με μαύρα μαλλιά και μάτια, γύρω στο 1,80 ύψος, 55 κιλά, έχει piercing στο αριστερό φρύδι, στην αριστερή πλευρά της μύτης και τέλος ένα στην γλώσσα...
Είναι πολύ όμορφος κατά την γνώμη μου.
Δεν τον έχω ξανά δει ποτέ μου...- ΓΙΑ ΚΑΤΣΕ! ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΝΑΡΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ?
...: Ει! Εσύ κοριτσάκι! Τι κάνεις εδώ!
Me: εεεεε...-
...: Τι λέει θα μου απαντήσεις ή θα σε κάνω να μιλήσεις με τον άγριο τρόπο?
Me: Για χαλάρωσε λίγο αγόρι μου δεν σε έβρισα κιόλας!
...: Άκου εδώ μικρή εμένα δεν θα μου μιλάς έτσι αλλιώς-
Me: αλλιώς τι?
...: Αλλιώς όποιον αγαπάς θα πεθάνει με αργό και βασανιστικό τρόπο! ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?
Me: θέλω λίγο να ηρεμήσεις, σιγά μην πιστέψω όσα μου λες! Πιο εύκολο σου είναι να σκοτώσεις εμένα που είμαι μπροστά σου παρά να βρεις άτομα που αγαπάω! Και πίστεψέ με οι πιθανότητες είναι 0,0009 % για να το βρείς!
...: Χαχα μπράβο μικρή με έκανες και γέλασα! Πώς σε λένε είπαμε?
Me: δεν είπαμε
...: Μην με νευριάζεις, λέγε πώς σε λένε!
Me: sakura, εσένα?
...: Niragi
Me: θεέ μου τι ωραίο όνομα...
Το είπα τόσο σιγά που με το ζόρι με άκουσα εγώ...
Niragi: τι είπες μικρή?
Me: εεε τιποτα τίποτα χάρηκα λέω χάρηκα
ΜΠΑΜ ( σφαίρα από ντουφέκι)
Niragi: όχι γαμω την ατυχία μου όχι! Εσύ μικρή φύγε αμέσως! Μην σε δω πουθενά κοντά θα σε πνιξω με τα ίδια μου τα χέρια!
Me:... Ε- ε- ενταξ- ει ...
Τι ήταν αυτό? Λες να τον ακολουθήσω να δω τι γίνεται? Απαπα δεν πάω, είπε θα με πνίξει! Αλλά σιγά μην τον πιστέψω δεν πρόκειται να κάνει κάτι!
[...]
Εκεί που περπατούσα για να μην τον χάσω βλέπω έναν άντρα κάτω γεμάτο στα αίματα.
ο niragi από πάνω του να τον κοιτάει με ένα τόσο κακό μα τοσο καυτό βλέμμα που έκανε το χαμόγελο του ακόμα πιο καυτό!
Τι λέω μωρέ sakura συνελθε!
Χτυπάω το μέτωπό μου με την παλάμη μου και αυτό το χτύπημα ακούστηκε αρκετά δυνατά μπορώ να πω...
Όταν απομακρύνω την παλάμη μου και ανοίγω τα μάτια μου βλέπω τον niragi να με κοιτάει με ένα αυστηρό και ψυχρό βλέμμα που να πω την αλήθεια με φόβιζε πάρα πολύ...
Ξαφνικά κάποιος με αρπάζει και κλείνει το στόμα και την μύτη με ένα μαντήλι -γενικά ένα είδους ύφασμα- που είχε μια περίεργη και χάλια μυρωδιά που με έκανε να χάσω τις αισθήσεις μου...
Το μόνο που θυμάμαι είναι το κακό αλλά καυτό χαμόγελο του niragi και εκείνο το πονηρό του βλέμμα...