ChApTeR 12

36 2 0
                                    

Chishiya pov 🥵

Άφησα πίσω στο αυτοκίνητο την Sakura και εγώ πήγα να πάρω από το φαρμακείο τα απαραίτητα φάρμακα που μου σημείωσαν στο νοσοκομείο.

Εκείνη την ώρα που βγαίνω από το φαρμακείο, μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο και αφήνω στα πίσω καθίσματα την σακούλα.

Βγάζω την ζακέτα μου και εκεί που πάω να την αφήσω και αυτή πίσω, βλέπω την sakura να κοιμάμαι και κατευθείαν την σκεπάζω με την ζακέτα.

Άρχισα να σκέφτομαι τι ακριβώς θα κάνω με τον niragi, εγώ δεν την αφήνω μαζί του ξανά , εγώ φταίω βέβαια που νόμιζα ότι θα είναι καλύτερα μαζί του.

Για ότι εγινε, νιώθω ενοχές, αν μπορούσα να πάω εγώ στην συνάντηση και δεν έλεγα την sakura να πάει, θα ήταν όλα διαφορετικά.

Δεν ξέρω τι έγινε εκεί μέσα, ο niragi δεν μου λέει, έγιναν όλα αυτά αλλά εκείνος συνεχίζει την ζωή του, δλδ κάνει που κάνει τις δουλειές του, οποία βρει την γαμαει, λες και δεν έγινε τίποτα, ο παλιός καλός niragi.

Πάντα έτσι έκανε, δεν τον ένοιαζε τίποτα πέρα από την δουλειά του και την ευχαρίστηση των καυλων του.

Εγώ δεν είμαι έτσι, αυτήν την στιγμή μπορεί να μην είμαι με την Aya αλλά την σκέφτομαι.

Δεν θα την ενοχλήσω όμως, θα της αφήσω να πάρει τον χρόνο και τον χώρο της, να σκεφτεί, να ηρεμήσει, δεν θέλω να την ζορισω για τίποτα.

Για τώρα η μόνη μου προτεραιότητα είναι η sakura, δεν θέλω να πάθει τίποτα, ακόμα και αν έχει επαφές με τον niragi, θα είναι υπό επιτήρηση δική μου.

Είμαι βυθισμένος στις σκέψεις μου αλλά προσέχω τον δρόμο ενώ η sakura κοιμάται στο διπλανό κάθισμα.

[...] Skip time

Φτάσαμε σπίτι μου, πριν όμως την ξυπνήσω, έλεγξα το κινητό μου, είδα πως είχα 12 αναπάντητες κλήσεις από τον niragi.

Δεν ξέρω τι ήθελε και αυτή την στιγμή δεν με ενδιαφέρει, θα πάω στην δουλειά σε λίγο έτσι και αλλιώς, θα βεβαιωθω πως η sakura πήρε τα φάρμακα και θα πάρω την ξαδέρφη μου να την προσέχει όσο εγώ είμαι αλλού, δεν πρέπει να την αφήσω μόνη τής.

Έχω κάνει ήδη λάθη, δεν θέλω να κάνω άλλα.

Ξυπνάω την sakura και πάμε πάνω στο σπίτι, εκείνη ήταν έτοιμη να κοιμηθεί πάλι, αχχ αυτή η υπναρου, άμα κοιμηθεί όμως δεν την ξυπνάει εύκολα άμα είναι κουρασμένη, αλλά έχει ένστικτο, όταν κοιμάται και κάποιος πάει να την πλησιάσει, ξυπνάει. Είναι καλό αυτό καμιά φορά, έτσι ήταν πάντα.

My KiDnApPeR 🥵Where stories live. Discover now