Me pov✨
Μετά από όλο αυτό ήμουν τόσο σοκαρισμένη που προχωρούσα χωρις καν να με νοιάζει που πηγαίνω, δεν ξέρω αλλά αν προσπαθούσε να κάνει κάτι τέτοιο ο niragi για κάποιον λόγο δεν θα ήμουν έτσι, μάλλον επειδή μου έχει φερθεί άσχημα ξανά οπότε δεν το θεωρώ απίθανο για εκείνον...
Ξαφνικά πέφτω πάνω σε κάποιον... Και αυτός ο κάποιος είναι...
Ο Niragi...
Τον κοιτάω με γουρλωμενα μάτια... Γιατί?
Γιατί με το που έπεσα πάνω του έπεσε κ αυτός κάτω... ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ😖Σηκώνομαι κατευθείαν και προχωράω πιο γρήγορα από πριν αφήνοντας πίσω μου εκείνον. Αλλά δεν έμεινε εκεί, έρχεται από πίσω μου και με παίρνει σε στυλ νύφης, προσέχοντας το φόρεμα μου για να μην φανεί κάτι.
Τον κρατώ όσο πιο πολύ σφιχτά μπορώ και προσπαθώ να κρυφτώ στην αγκαλιά του... Του ψιθυρίζω ένα ευχαριστώ το οποίο δεν ξέρω καν αν το άκουσε... Και τέλος με παιρνει ο ύπνος στην αγκαλιά του...
Niragi's pov 🖇️
Αχχ είναι τόσο γλυκιά όταν κοιμάται..-
Εεε θέλω να πω, την αγκαλιά μου βρήκε να κοιμηθεί?? Εγώ την πήρα έτσι για να αρχίσει να φωνάζει και να ωριαιται, μπας και σπάσουμε καμία πλάκα αλλά δεν...Τι έχω πάθει και αντί να την μισω, την βρίσκω γλυκιά και τόσο κούκλα? Μήπως αρχίζει και μου αρέσει??
Μπααα😂 πάντα έτσι ήμουν, μου άρεσε μια? Την πηδαγα και μετα την έστελνα στην μάνα της, δεν γουστάρω σχέσεις, έρωτες και μαλακίες και την μικρή αν είναι να την πηδήξει κάποιος αυτός είμαι εγώ!
Μετά αν την γαμησει όποιος θέλει, για αυτό την έσωσα όχι για τιποτα άλλο.🙂
Μετά από όλη αυτήν την μικρούλα φλυαρία μου, την τοποθετώ στο κάθισμα του συνοδηγού και μετά μπαίνω κ γω και μετά βάζω μπρος και ξεκινάω.
[...]
Πάντως οφείλω να παραδεχτώ ότι η sakura έχει πολύ σέξυ σώμα, απορώ πως κρατήθηκα εκείνη την ώρα... Πρέπει να κάνω και ένα κρύο ντους ε? Ωω ναι...
Τον έναν από τους τρείς τον ξέρω, είναι ο αδερφός μου ο Akira, αυτός είναι μικρότερος από εμένα κατά 3 έτη αλλά παρόλα αυτά είναι τόσο ανώριμος.
Τώρα θα μου πείτε ότι δεν μοιάζουμε αλλά έλα που ο πατέρας μου, ο πρώην αρχηγός της ιαπωνικής μαφίας, άφησε έγκυο μια από τις πόρνες που πηδαγε!
Αλλά έκανε σαν να μην υπάρχει, μια μέρα που ήρθε ο akira να του ζητήσει εξηγήσεις κλπ, ο πατερας μου αντί να τους εξηγήσει ότι ήθελε ο άλλος του γιός, τον έδειρε . Πριν όμως τον αποτελειώσει, τον έσωσα εγώ, εμένα δεν μπορούσε να μου κάνει τίποτα διότι ήμουν ο μόνος που μπορούσε να πάρει την θέση του...
Για το συμφέρον του πάντα νοιαζόταν, εμένα με είχε γραμμένο, αλλά μέχρι τον θάνατο του πατέρα μου, εγώ και ο akira ήμασταν πολύ καλοί φίλοι αλλά απομακρύνθηκε και δεν έμαθα το γιατί...
Καλά, δεν με νοιάζει πλέον, εγώ την ζωή μου και εκείνος την δική του, δεν έπρεπε να νοιαστω για εκείνον τότε, αλλά τότε δεν ήμουν εγώ, ήταν ο αδύναμος και ανώριμος Niragi .
Πφφ τι τα θυμήθηκα τώρα και νευρίασα, το γκαζωνω και βλέπω πως η μικρή ξυπνάει σιγά σιγά, προσπαθώ να πατήσω φρένο αλλά δεν δουλεύει και μπροστά μου είναι στροφή!
Αλλά δεν μπορούσα να κουνηθώ...Μετά όλα μαύρα...