Me pov✨
Νοκ νοκ ( πόρτα είναι κ καλά αυτό)
Μe: παρακαλώ?🥱
Κα usagi: καλημέρα κορίτσι μου, συγγνώμη που σε ξυπνησα, σου έφερα το πρωινο σου😊
Me: ααα.. ε... Δεν πειραζει, καλά κανατε, σας ευχαριστώ πολύ😊
Κα usagi: καλή σου ορεξη κορίτσι μου, εγώ πάω να καθαρισω, αν χρειαστεις κάτι φωναξε με εντάξει?
Me: και πάλι σας ευχαριστώ πολύ, ααα και με λένε sakura
Μου χαμογελαει και μετά φευγει κλεινοντας την πόρτα.
ΦΑΪΪΪ!!!!!!!!!!!!!!!!- 🤐
Τι? Πειναω, δεν φταιω εγώΗ συγγραφέας φταιει που με αφησε τόσες μέρες νηστικη!
Sakura κανονισε μην ερθω εκεί και σε κάνω σουσι!
Ααα σουσι πόσο καιρό έχω να φαω🤤.
Καλά καλά σκαω, θα τα πούμε μετά εμείς κυρά παρθενοπιπιτσα!Ας κατσω να γουρουνιασω με την ησυχια μου😃.
[...]
Ουφφφ εσκασα, μα καλά τι τελεια που μαγειρευει η κα usagi? Ήταν όλα τελεια!
Αχχχ θέλω κιάλλο 😭-Εντάξει το παρακανα🤐. Και εκεί που πάω να συκωθω μπαίνει ο chishiya 🙄.
Chishiya: κουκλα μου, μωρο μου, αγάπη μου? Πως είσαι βρε ψυχουλα μου?
Me: ωχ τι χάρη θες πρωί πρωί?
Chishiya: ε να μωρέ.... Επειδή εγώ δεν μπορώ να συνοδευψω τον niragi σε μια συνάντηση που έχει... Μπορείς να πας εσύ αντί για εμένα??🥺
Me: ααα μωρέ αυτό ήταν? ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ ΜΩΡΕ? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΩ ΕΓΩ??? ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΕΣΥ ΜΩΡΗ ΣΙΓΑΝΟΠΑΠΑΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ??
Chishiya: εε... Θα βγω με την κολλητή σου ραντεβού και δεν μπορώ να το αναβαλω... Επίσης δεν της έχω μιλήσει για όλο αυτό... Κ ούτε πρόκειται!
Μe: ρε ανίκανο πλάσμα θα σε σκοτώσω!!!! Πφφφ καλά θα πάω αλλά θέλω χάρη εεε εγώ δωρεάν δεν κάνω τίποτα!😈😌😉
Chishiya: τελειαααα!!! Ότι χάρη θες θα σου κάνω!!! Ευχαριστώ πολύ ρε είσαι καταπληκτική!
Me: για νέο μου το λες? 😌
Πάει ψωνιστηκε και αυτή, γιατί συνεχίζω να συνεργάζομαι μαζί σας είπαμε?
Συγγραφέα σκάσε μετά θα τα πούμε αυτά όχι τώρα!.
Επίσης ο chishiya με αγκαλιάζει και φεύγει... Πφφφ τέλος πάντων, ας κατέβουμε κάτω να δούμε τι παίζει.[...]
Κατεβαίνω κάτω και δεν βλέπω κανέναν, λέω να ψαχουλεψω λίγο τα δωματιακια να χαζεψω κ λίγο.
Κι άλλο? Δεν σου έφτανε τόση χαζομάρα?
Σουτ εσύ!
Άκου σε εκεί, συγγραφέα τι γίνεται έγινες εκείνη η ενοχλητική φωνή που έχουν όλοι στις ιστορίες του wattpad?
Του wat- τι?
Άστο είναι για έξυπνα παιδάκια δεν είναι ακόμα αυτά για εσένα
Sakura μαζέψουν γιατί μπορώ να σου κάνω ότι θέλω Σε αυτήν την ιστορία 😏.
Καλά καλά , για την ώρα σκάω αλλά μόλις τελειώσουμε το γύρισμα θα τα πούμε εμείς από κοντά!
[...]
Τέλος πάντων, τόση ώρα ψαχνω τα δωμάτια και σε μια φάση πετυχαίνω την βιβλιοθήκη, η οποία είναι τεράστια!
Μπαίνω όλη μέσα και άρχισα να ψάχνω τα βιβλία, παιδιά έχει και παραδοσιακή ιαπωνική τέχνη, θα τρελαθώ, μαρεσει να διαβάζω τέτοια βιβλία!
Το πήρα στα χέρια μου και πήγα σε μια πολυθρόνα που είχε η βιβλιοθήκη, είχε και μια κουβέρτα πάνω, ουυυ τέλεια γιατί ξεπαγιασα εδώ μέσα.
Κουκουλωνομαι με την κουβέντα, και αρχίζω να διαβάζω.
Όμως ξαφνικά άρχισαν τα βλέφαρα μου να βαραίνουν, πριν με πάρει για τα καλά ο ύπνος ακούω την πόρτα να ανοίγει και μια αρκετά γνώριμη φωνή αλλά δεν πρόλαβα να ακούσω ούτε τι είπε ούτε να δω ποιος ήταν.