1. ZMĚNA JE ŽIVOT
Seděla jsem na posteli s kufry u nohou. Projížděl mnou stres, který se už od odjezdu nechtěl vytratit. První den na nové škole, z Krásnohůlek mě vyhodili, protože jsem se nechovala podle jejich pravidel. Taková hovadina a díky mně musela i Thalia. Byla o rok starší než já, všichni ji milovali, byla veselá a chytrá. Narozdíl ode mě. Najednou někdo zaklepal na dveře
,, Dále", řekla jsem. Ve dveřích stála holka, byla asi stejně stará jako já, vlasy měla spletené do copu a v rukou kufry.
,, Ahoj já jsem Rose", řekla s úsměvem hodným modelky na přední straně časáku.,, Jo já jsem Y/n", řekla jsem a podala jí ruku. Jemně ji stiskla a odložila si věci vedle postele.
,,Řekla bych, že budeme asi spolubydlící.", řekla a začala si vybalovat věci z kufrů.
,, Ty jsi tu nová že?", zeptala se a já jenom přikývla.
Chvíli jsme se bavily o škole než do pokoje vtrhla partička holek.,, Oddairová přijď v 8 ke mně uklidit.", řekla jedna z nich.
,, Dneska ne Parkinsnová.", řekla Rose
,, Nikdo se neptal na tvůj názor, ty mudlovská šmejdko.", řekla ta holka a celá skupina se začala chechtat. Hezky to začíná
,, Kdo doprdele jseš že si takhle dovoluješ?", řekla jsem a vylezla z postele. Celá skupinka na mě zírala jakoby viděly přízrak.
,, Co si to dovoluješ.", zaječela na mě.
,, Je to snad tvůj pokoj?", řekla jsem ,, Ne, tak táhni odsaď.", řekla jsem a třískla dveřma přímo před ní.
,, Moc děkuju, Y/n ale to jsi nemusela.", řekla Rose a usmála se.
,, Nikdo tě nebude takhle shazovat za tvůj původ.", řekla jsem a Rose mě objala, sice nejsem moc objímací typ, ale věděla jsem že jí to pomůže.
,, Jak dlouho už to trvá?", zeptala jsem se
,, Asi čtyři roky.", řekla .
,, A to to nikdo neřeší?", zeptala jsem se. Zavrtila hlavou a začala si vybalovat věci z kufru. Chvíli jsme se ještě bavily o jiných věcech než nás někdo vyrušil.
,, Večeře.", zařval a odběhl.
S Rose jsme se vydaly do společenské místnosti. Smrdělo to tam jak v kuřácký místnosti v práci mojí mámy. Bylo tam plno lidí můj zrak upoutala skupinka kluků. Seděli v rohu na gauči a něčemu se smáli. Chvíli jsem se na ně dívala, dokud mě Rose ne nakopla.
,, To jsou Zmijozelští princové, ten úplně napravo to je Blaise Zabini.", řekla a ukázala na kluka s krátkými vlasy a tmavší pletí, který zrovna něco vyprávěl.
,, Je to takovej frajírek, ale jinak neškodnej.", řekla
,, Ten vedle něho je Theodore Nott.", ukázala na kluka vedle Blaise, měl hnědý rozcuchaný vlasy a v ruce měl cigaretu z které potáhl.
,, Je to spíš takovej potížista, ale hezkej.", řekla a já se musela nad její poznámkou pousmát.
,, A kdo je ten poslední?", zeptala jsem se a dívala se na kluka se světle blonďatými vlasy. Jako jediný se nesmál jen tam tak stál. Najednou vzhlédl a podíval se na mně, jeho chladné oči mě sjeli od hlavy k patě. Potom odvrátil zrak.
,, Na toho bych si být tebou dávala pozor.", řekla
,, Jinak je to Draco Malfoy.", řekla. Najednou do místnosti přišel profesor Snape. Znám ho už dlouho je to dobrý kamarád mojí matky.
,, Prosím pojďte v klidu do Velké síně." , řekl a hned zmizel, všichni se hned začali hrnout dopředu. My s Rose jsme je následovaly. Velká síň byla obrovská plno stolů a jídla. Vepředu byl stůl pro učitele. Většinu z nich jsem neznala takže jsem jen následovala Rose. Sedli jsme si ke stolu a pustili se do jídla. Rose mi vyprávěla o škole a bylo to fajn. Po večeři jsme se vydali do pokoje. Šli jsme s Rose po schodech když do mě někdo vrazil.
,, Kam čumíš.", řekla jsem a zvedla se ze země. Nade mnou stál Draco Malfoy.
,, Ty budeš asi nová že nevíš jak se máš chovat.", řekl a jeho šedé oči se do mě zabodávaly jako hřebíky.
,, Rozhodně se nebudu podmaňovat někomu jako ty.", řekla jsem a vypadala se nahoru než mě chytil za zápěstí a přitáhl zpátky.
,, Dávej si pozor na to co říkáš jinak můžeš dopadnou hodně špatně ty malá couro.", řekl a odkráčel pryč.
Do očí se mi nahrnuly slzy ale stačila jsem to zamaskovat, Rose stála jako opařená. Rychle jsem se vydala do pokoje a Rose hned za mnou.
,, To je celej Malfoy, je mi to líto.", řekla a sedla si vedle mě na postel. Objala mě a já se cítila o něco lépe.
,, Pozítří je uspořádaná party na přivítání.", řekla Rose
,, Napadlo mě jestli by jsi nechtěla jít poznat další lidi.", zeptala se
,, Ráda půjdu.", řekla jsem a usmála se na ní. Chvíli jsme si ještě povídali než jsme se rozhodli že půjdeme spát. Přemýšlím nad tím jak asi první den zvládla Thalia. Určitě dobře, kamkoliv jsme kdy přišli všichni ji měli hned rádi. Takže ani tohle asi nebude vyjímka. Chvíli potom jsem usnula.
A/N
Zapomněla jsem nějak zmínit že jsou všichni v 6. ročníku. Pro všechny co se diví kde je Mattheo tak ten příjde o pár kapitol později. Jinak Draco Malfoy bude v tomto příběhu toxický, arogantní a panovačný abyste se potom nedivili. Většina postav bude mít trochu jiný charakter než v knížkach ( popř. filmech) takže se prosím nedivte když se bude někdo chovat jinak.
Příběh bude obsahovat : Sexuální scény, manipulaci, sprostá slova a násilí.
DĚKUJU VŠEM ZA PŘEČTENÍ.
ČTEŠ
Hypnotic
Teen FictionHP Fanfikce - REWRITING V PROCESU 15+ Láska. Pošetilá lidská emoce, jednoduché slovo. Ve mně láska neexistuje, a nikdy nebude. Proč by taky měla láska nic nepřináší jenom bolest. Mattheo Marvolo Riddle - Astronomická věž