4. TENZE
Zbytek dne proběhl v obvyklé rutině. Kolem 7. večer jsme se začali chystat na uvítací party od Nebelvíru. Blížila se osmá hodina a sraz s Blaisem a Theodorem. Neměla jsem v úmyslu se nějak stroji a ani tam zůstat dlouho, jsem unavená. Blaisovo "klepání" jak tomu on říká, by vzbudilo i mrtvolu. Vyšli jsme do středu dění. Vzadu seděli kluci, tak jsme si k nim přisedli chvíli se o něčem bavili s Rose, já jsem moc nedávala pozor, protože můj zrak spočinul na Malfoyovi, měl kolem sebe obmotanou nějakou holku, ještě jsem jí tady neviděla. Líbali se, Malfoy mi hodil jenom znechucený pohled a já se odvrátila, prase. Potom jsme se všichni vydali do Nebelvírské společenské místnosti. Bylo tam dost živo, plno párů tančících na parketu, pár lidí roznášejících pití, ožralci v koutě a lidi u "baru". Omluvila jsem se jim a šla si sednout k baru. Poprosila jsem holku o rum s kolou a podívala se po nějaké známé tváři. Vedle mě si sednul kluk mohl být tak o rok, dva starší než já. Oblizoval se, bála jsem se že na mě jedna z jeho slin spadne.
,, Čau kočko.", řekl, zněl nalitě samosebou.
,,Hm?"
,, Nechtěla bys jít ke mně?", zeptal se. Čekám až se tomuhle vtípku sám zasměje, nebo je tak opilej, že si myslí že bych s nim někam šla?
,, Vypadáš že tě to tady nebaví.", Nebaví ale jen díky tobě.
,, Správná úvaha", řekla jsem a upila ze skleničky. Holka za pultem se na mě omluvně podívala. Očividně míchala drinky poprvý.
,, Ale no tak, já vím že to chceš.", řekl a chytil mě rukou za zápěstí. Jo, oblíbená věta chlapů co znásilněj holku. Ona to přece chtěla, nechtěla to vaše prasácká mysl si to myslela. Měla moc krátkou sukni, provokovala mě. No a co, to ty seš ten kdo se neovládl.
,, Nech ji Weste.", řekl ten kluk z Mrzimoru a odtáhnul ho ode mě. Princ Chabrý se ukázal a přitom si přivedl skupinku holek za sebou.
,, Jseš v pohodě?", zeptal se Cedric a sednul si vedle mě. Nejsem, ale to není to co chce slyšet.
,, Jo ", odpověděla jsem a napila se.
Cedric si objednal vodku a vypil ji na první lok, asi má praxi. Divím se že mě zatím žádná z jeho nohsledek nerozkopala vejpůl.
,, Nemáš bejt někde jinde?.", zeptala jsem se. Jeho společnost nebyla špatná, ale mám radši kluky co mluví, což on nebyl. Možná jsem měla spíš nadhodit téma, beztak to bude povrchní frajírek.
,, Zrovna bych měl bejt v kalhotkách jedný z těch holek naproti, bohužel se plány změnili.", řekl a prohrábl si rukama vlasy, ani jsem si nevšimla jak hezký má ruce. Proboha už bych neměla pít.
,, Jakto že nejsi?", zeptala jsem se.
,, Asi jsem našel lepší zábavu", řekl a zasmál se
,, Zmizni Diggory", zařval Malfoy přes celou místnost. Všichni se na nás otočili a sledovali scénu co by se mohla odehrát, protože všichni mají rádi drama. Je to v povaze člověka.
,, Princátko ze Zmijozelu se nám ukázalo, hele Malfoyi běž radši za tatínkem a vyser se na nás.", řekl Cedric a zvedl se ze židle, předtím jsem si nevšimla jak je vysoký.
,, Jediný co chceš je jí ojet.", řekl Malfoy, jako kdyby na tom teď záleželo.
,, A co kdyby, myslíš že by nechtěla?.", řekl
Než stačil Malfoy něco dodat Cedric po něm skočil a dal mu pěstí do nosu. Malfoy se z toho musel chvíli vzpamatovávat než vrazil Cedricovi taky. Všichni začali výskat a řvát.
,, A dost debilové", zařval Blaise a s Theodorem je odtáhli od sebe. Oba funěli.
Malfoy se otočil a odešel pryč, něco si sám pro sebe mumlal. To je fakt magor.
,, Teče ti krev Mrzimore", řekla jsem mu
,, Cedric", řekl a utřel si krev do rukávu košile.
,, Máš kapesníky?", zeptala jsem se.
,, Jo asi v pokoji", řekl a vydal se do pokoje. Šla jsem za ním, ani nevím proč.
Celý tričko měl od krve která mu kapala z nosu, asi má problém se srážlivostí krve.
,, Měl by ses převlíknout, krev na oblečení není zrovna dobrej módní doplněk.", řekla jsem a neuvědomila si jak to vyznělo. Doprčic jsem fakt opilá.
Cedric si sundal tričko a odhalil mi jeho svaly. Páni...
Nandal si na sebe tričko a já jen stála a čekala než to bude moc trapný abych mohla odejít.
,, Na to že si mě právě viděla bez trika jseš docela v pohodě, ostatní holky se většinou roztečou.", řekl
,, Asi toho v životě moc neviděli", řekla jsem a sedla si na postel. Tahle jeho flirtovací hra mě baví.
,, Možná jsem to nejlepší co kdy viděli", řekl
,, To by musely bejt polovinu života slepý a tu druhou blbý", řekla jsem, zvedla jsem se z postele a odešla, poslední co jsem viděla byl jeho úsměv.
_______
Ráno jsem se probudila s kocovinou, Rose v pokoji nebyla a já si šla dát rychlou sprchu. Vlasy jsem si stáhla do culíku a snažila se něco udělat s mojí vybledlou tváří, když jsem se vrátila do pokoje Rose seděla na posteli v cizím tričku. Aspoň někdo měl úspěšnou noc.
,, Theodor?", zeptala jsem se ona se začala smát a já se přidala. Potom mi vyprávěla jaké to bylo, a že prý během toho tam přišel dvakrát Blaise ,ale že si to stejně nejspíš nebude pamatovat protože si myslel že jsou profesorka McGonagalová a Brumbál. Když jsme přišli na snídani všichni vypadali jako kdyby dva týdny nespali, prohlédla jsem si účastníky snídaně. Malfoy s nateklým okem vypadal poměrně komicky, Diggory právě vcházel dovnitř a když uviděl zmasakrovanýho Malfoye uchechtl se a šel si sednout. Na mě se ani nepodíval.
,, Milý studenti, chtěl bych vám představit nové studenty.", řekl Brumbál. Celá síň ztichla, a jejich pohledy se přesunuly dopředu. Je to týden od nového školního roku, kdo by chodil takhle pozdě, leda nějakej matla. Nebo dva...
,, Pana Jacoba Nawara.", řekl Brumbál. Kurva, to není možný.
Profesorka McGonagalová mu klobouk položila na hlavu a klobouk vykřikl ,, Zmijozel."
Jasně že jo, jakýkoli jiný koleje by mi bylo líto, kdyby tam takovej hajzl byl.Jacob vstal a vydal se k našemu stolu. s úsměvem na obličeji. Zpod trička mu prosvítala tetování, nechci ani vzpomínat kolikrát jsem ho na nich škrábala a líbala.
,, A jako dalšího tady máme Matthea Nawara.", řekl Brumbál, poněkud chladným hlasem. Z tmy na konci stolu, jako kdyby se zjevil.
,, Mhm chlapče, ty víš že tohle není tvoje pravé jméno že.", Mattheo jen přikývl
,, Tak tedy Zmijozel pro Matthea"
,, Riddla"
A/N
Ahoj všichni doufám že se vám tahle kapitola líbila. Jenom jsem chtěla říct že tento příběh není o Dracu Malfoyovi.
Moc děkuji za přečtení!
Anne
ČTEŠ
Hypnotic
Teen FictionHP Fanfikce - REWRITING V PROCESU 15+ Láska. Pošetilá lidská emoce, jednoduché slovo. Ve mně láska neexistuje, a nikdy nebude. Proč by taky měla láska nic nepřináší jenom bolest. Mattheo Marvolo Riddle - Astronomická věž