5

1.9K 58 5
                                    


5. UVĚDOMĚNÍ
____________________________________

Tohle je snad špatnej vtip, celá moje snaha začít od začátku se zničila. Všechno co jsem ty měsíce budovala bylo pryč, jako kdybych zase stála v Krásnohůlkách. Jako kdybych zase byla ten špatnej člověk.

Oba dva pomalu šli k našemu stolu, já se rýpala v salátu a snažila se vytěsnit všechny vzpomínky z hlavy.

Všichni si něco šuškali a jejich pohledy směřovali na Matthea s Jacobem. Přišli k našemu stolu a sedli si, jako kdyby se zde změnil vzduch a nedalo se dýchat. Znáte ten pocit kdy se vám z ničeho nic začnou ucpávat plíce? Ne, já teda jo a řeknu vám, moc příjemný to není ale zpátky k věci.
Draco se hned ujal slova a začal se vyptávat odkud jsou.

,, Z Krásnohůlek, tak to byste měli znát naší novou princezničku", řekl Malfoy se smíchem a prstem napřaženým ke mně.

Oba dva se otočili, Jacob asi nevěřil svým očím a Mattheo nehnul ani brvou.

,, Y/N, ty je znáš?", zeptala se Rose.

,, Nikdy jsem je neviděla", řekla jsem sbalila si věci a odešla.

,, Neřekla si mi že jsi tady.", řekl Jacob a pohladil mě po tváři.

,, Jsi minulost, všechno co se stalo je", řekla jsem a setřásla jeho ruku.

,, Ty moc dobře víš že minulost nejde vymazat"

,, Ale no tak Y/N, tobě se to snad nelíbilo", řekl

,,Jseš nechutnej", řekla jsem

,, No tak bratře, když nechce tak ji nech", řekl Mattheo a zády se opřel o zeď. Smrděl po krvi a řekla bych že ta rána na nose je ze včera.

,, Ty musíš být jeho holka", řekl a z kapsy kalhot vytáhl zapalovač.

,, Nikdy jsem nebyla", odpověděla jsem

,, Takže to obvykle šukáš svoje kámoše", řekl s naprostou odměřeností.

,, Drž hubu Mattheo", řekl Jacob a ruce zaťal v pěst. Další bitka by se šikla.

,, Nikdy si mi neřekl že máš bratra", vložila jsem se do toho. Jasně že mi to neřekl, vždyť jsme spolu jen spali.

,, Bratr o mně nerad mluví, jaká škoda", řekl Mattheo a v očích mu pobaveně jiskřilo.

,, Ani se mu nedivím", řekla jsem potichu, Mattheo mě uslyšel

,, Malá coura bude provokovat", řekl chytil mě za zápěstí a přitáhl k sobě. Hrozně to bolelo, stisk rozhodně má.

,, Snad víš kdo je můj otec", stáhl se mi žaludek jen co to řekl. Lord Voldemort.

Než jsem stačila něco říct přišel Snape.

,, Slečna Parkinsnová se nabídla že vám ukáže školu", Pansy v jeho závěsu se na mě ušklíbla a dál si hleděla svěho.

,, Moc rádi ji přijmeme, že bratře", řekl Mattheo a Jacob jenom přikývl. Potom spolu odešli a já se vydala do pokoje ve kterém čekala Rose. S náladou na drby mi vyslepičila všechno o ní a Theodorovi.

Celé dopoledne bylo nudné a už jsem se těšila že se budu moct vyspat. Na obědě jsem se snažila co nejvíc si hledět svého a Jacobovi ani Mattheovi nedávat záminky k tomu aby na mě museli mluvit.

Po obědě jsem šla připravit na sraz s Rose. Rose mi ale ke vší překvapenosti řekla že má dneska rande s Theodorem a abych jí pomohla vybrat šaty. Zrádkyně jedna.

Já jsem si nechala na sobě uniformu a vydala se ven po vlastní ose. Procházela jsem se okolo jezera s pozorovala studenty okolo sebe.

,, Draggory, co ty tu děláš"

,, Je to Diggory, Cedric Diggory", řekl Cedric a s rukama zkříženýma na prsou mě bedlivě pozoroval.

,, Kde máš oblet slečinek?", zeptala jsem se.

V Krásnohůlách jsme nic takového neměli s Jacobem jsme často chodívali do parku, když jsme ještě byli kamarádi. Potom jsem se jednou na večírku opila a vyspali se spolu a tím to skončilo. Přemýšlela jsem tak moc že jsem si neuvědomila že jsem tu s Cedricem a ten na mě mluví.

,, Y/N"

,, Jo, promiň. Trochu jsem se zamyslela", řekla jsem trochu moc zbrkle.

,, Já jenom, že za tu půl hodiny, co jsem tu, si mi neřekla ani slovo", snažil se zamaskovat jeho mrzutost, ale stejně to do jeho hlasu proniklo, asi čekal že se spolu půjdeme vyspat.

,, Jseš hezkej a očividně i chytrej, ale nic z toho nebude. Je mi líto jestli jsem ti dala nějaký falešný naděje"

,, Kdo říkal, že nějaký naděje mám?", zasmál se. Asi jsem ho odhadla špatně.

Najednou přiběhl Jacob. Byl jak smyslů zbavenej, vrhl se na Cedrica a s úplnou bezcitností mu začal bušit pěstí do břicha.

,, Trošku se utrhl ze řetězu, že?"
Polknu, vedle mě stojí Mattheo, usměje se ne takovým tím autistickým způsobem, kterej jako kdyby mu dával tiky do koutků. To byste si to špatně vyložili, takhle se směje sebevědomá psychopatická osoba. Mattheo není chudáček autista, je to šelma která si jde pro svoje pobavení a kořist.

V mžiku přiběhla profesorka McGonagallová a kouzlem Jacoba od Cedrica odhodila.

,, Strhávám 50 bodů Zmijozelu za naprosto nelidské chování", zařvala a s dvěma studenty odtáhla Cedrica na ošetřovnu.

,, Mohls ho zabít, co si jako myslíš, že když zchromíš všechny kluky na škole tak ti dám?", zařvala jsem na Jacoba.

,, Co. co...? O čem to mluvíš? Já ani nevim jak jsem se sem dostal", huhlá a z pusy si otírá krev. Zírám na něj a zkouším poznat jestli si dělá srandu nebo ne.
On se rozhlíží udiveně po okolí a začne se ošívat, když zjistí, že na rukou má krev.

,, Doprdele Y/N, co jsem tady udělal?", zeptá se a kouká na mě očima ustrašenýho dítěte. Těch několik vteřin na něho koukám a pak mi začne všechno docházet. Rozeběhnu se k hradu najít viníka.

Něž ho najdu chvíli to trvá asi si dal záležet na úkrytu.

,, Věděl jsem že přijdeš", řekne, já v ruce pevně svírám hůlku a koukám na Matthea, jak si pohodlně hoví na lavičce.
Přijdu k němu blíž, jeho oči mě zkoumají od spodu až nahoru.

,, KDO TĚ SEM POSLAL", zařvala jsem na něj a hůlku mu držela u krku.

,, Tohle bys neudělala krasotinko, na to nemáš dost temperamentu", ušklíbne se

,, Kdybych chtěla můžu ti teď podříznout krk" zalapám po dechu a hůlkou ho bodám do krku. Očaroval Jacoba aby zmlátil Cedrica..

K mému neštěstí, přiběhne Filch a odtáhne mě od něho. Všechno vyslepičí Snapovi a celý týden jsem po škole.
Mattheo na mě civí a drbe si odřený krk.

,, Myslel jsem, že to s tebou půjde po dobrým ale očividně jsem se spletl. Pro jednou ti to odpustím, ale příště bys tak lehce vyváznout nemusela.", zašeptá mi do ucha, otočí se a zmizí za rohem....

HypnoticKde žijí příběhy. Začni objevovat