senin burada ne işin var?

584 37 1
                                    

8 saat sonra

"Beak, Beakhyun "

..... 

"Ya Beakhyun"

Ona seslenildiğini yeni fark eden Beakhyun cevap vermek yerine "hmm" diye garip bir ses çıkarmıştı.

"Beak neyin var? Hiç iyi görünmüyorsun."

"Sanırım yine o garip kişi aradı." 

Beak onları duyuyordu ama cevap veremiyordu. 

"Beak dünyaya geri dön" dedi eli ile onu ittiren güzel görünümlü kız.

"Hiç bir şey olmadı" dedi Beak kısık ama duyulacak bir seste

"Emin misin şu haline bak yaşayan bir zombi gibisin" dedi zombi takliti yapan kıvırcık saçlı erkek.

"Yine o sapık arayıp boş boş durdu değil mi""

"Evet ve hayır "

"Ne demek bu?" 

"Aradı ve konuştu"

"Ne konuştu mu?" 

"Evet"

"Peki ya ne dedi?" 

"Sadece kes sesini dedi"

"Kim olduğunu söyledi mi?"

"Hayır "

"Başka bir şey dedi mi?"

Aslında bu sorunun cevabı evet di ama arkadaşlarına o adamın kurduğu cümleyi söylemek istemiyordu. Çünkü polis arayacaklarından emindi.

"Hayır demedi"

Derslerde bile arkadaşlarının sorularına cevap veren Beak okulun bittiğine hiç bu kadar sevinmemişti 

Arkadaşları ile vedalaşan Beak evine doğru koşar adımlarla yürümeye başladı. Eve gidip kendini yatağa atmak istiyordu. Evinin bulunduğu sokağa gelince markete girdi. Soju ların bulunduğu vitrinin önünde uzun bir süre dikildikten sonra almaktan vazgeçti çünkü yarın önemli bir sınavı vardı ve Beak alkole karşı baya dayanıksızdı. Onun yerine sütlerin bulduğu reyona geldi ve 10 tane çikolatalı süt aldı. Maketten çıkarken çoktan açmış ve içiyordu. En sonunda evinin kapısının önene gelmiş ve kapıyı açmıştı. Odasına doğru yürürken oturma odasında duran 3 adamı fark etmişti.

"Hoş geldin Byun Beakhyun" 

İlk GörüşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin