.10.

417 23 6
                                    

Beak eve girdiğin de burnunu çarpan yemek kokusu hoşuna gitmişti. Yavaş adımlarla mutfağa vardığında yemek yapan Chanyeol gördü.

"Senin evin yok mu?"

Chanyeol Beak ı görünce şaşırdı ama yüzünde oluşan küçük tebessüm onun şaşkın olmasından mutlu olduğunun kanıtı idi.

"Gelmişsin"

"Evet bu arada kapı şifremi değiştirmem gerektiğini hatırladım"

"Bulamayacağımı mı sanıyorsun?"

"Bir umut"

Chanyeol bunu duymamış gibi davranmayı seçti ve çekmeceden bir kaşık aldı ve tencere daldırdı. Kaşığı çekti ve soğması için 2 3 defa üfledi daha sonra atması için Beak a uzattı.

"Hmmm" 

"Beğendin mi?"

"Sapık olmanın yanı sıra iyi bir aşçısın Park Chanyeol"

"Bana sapık demeyi ne zaman bırakacaksın?" 

"Bilmem"

Chanyeol kaşığı lavabonun içine attı ve ocağın altını kapadı. Dolaptan aldığı 2 tabağı masanın üzerine koydu çubuk ve pilav kasesini de koyunca Beak a döndü ve Elini yıka dedi. Beak ise uslu bir çocuk gibi elini yıkayıp masaya oturdu.

"Derslerin hep bu kadar geç mi bittiyor?"

"Geç mi yo ben eve geç geldim"

"O zaman niye geç geldin?" 

"Arkadaşım ile oyun oynamay internet"

"Arkadaş?"

"Evet arkadaş"

"Kim bu arkadaş?"

"Sorguya mı çekiliyorum"

"Ne alaka sohbet ediyoruz"

"Bana öyle gelmedi sanki biraz kıskançlık kokusu aldım"

"Saçmalama da yemeğini ye"

"Cidden tuhaf "

"Ne tuhaf telefon sapığımla oturmuş yemek yiyorum."

"Bak sapık falan değilim"

"O yüzden saat 4 de arayıp mal mal durdun sonra evime girdin ve beni öptün"

Son kelimeyi duyunca ikisi de susmuştu. Kısa süren sessizlikği bozan Chanyeol oldu

"Onun için özür dilerim ben birden kendimi tutamadım"

Beak ne diyeceğini bilmiyordu o yüzden kendini tamamen yemeğe verip "Hı hı" diye bir ses çıkardı.

"Yemek bittiğin de ikisinin arasında ki tuhaflık az da olsa dağılmıştı."

"Yemek için teşekkür ederim" 

"Bir şey değil"

Beak kalkmış masayı topluyordu Chan ise oturmuş gözünü bir saniye bile Beak dan ayırmıyordu.

"Böyle bakmaya devam edersen parmaklarımı gözüne sokacağım"

Chan ayağa kalktı ve Beak a doğru yaklaştı Beak gerilse de fark ettirmemişti. 

"Öpmek istiyorum seni "

Beak da istiyordu o yüzden engel olmak yerine Chan doğru yaklaştı ve saniyeler sonra dudakları tekrardan buluştu. Bir süre sonra diller de devreye girmişti. Beak artık ayakta değil mutfak tezgahında oturuyordu. Uzun süren öpüşmeden  sonra nefes nefese kalmışlardı. Chanyeol un dudaklarından "Seni seviyorum" lafları dökülürken Beak  da" sanırım ben de" dedi






İlk GörüşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin